Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
6
selam arkadaşlar benim (2008)xmax 250 ın arka amortisörleri yukarıda kilitlendi ne yapmam gerekıyo servıse sordum parca yokmus uyumlu baska amortisör varmı ne bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
selam arkadaşlar benim (2008)xmax 250 ın arka amortisörleri yukarıda kilitlendi ne yapmam gerekıyo servıse sordum parca yokmus uyumlu baska amortisör varmı ne bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler

geçmişolsun,nasıl oldu ilk defa sizden okuyorum olayı.yenisini takacak kadar önemli bi arıza mı acaba söküp baktırdınız mı?her ikiside aynı şekil de mi?x city ve kymco 250 li lere bi bakın isteseniz.foto eklerseniz iyi olur bizim içinde.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
selam arkadaşlar benim (2008)xmax 250 ın arka amortisörleri yukarıda kilitlendi ne yapmam gerekıyo servıse sordum parca yokmus uyumlu baska amortisör varmı ne bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler

Geçmiş olsun. Ben de ilk defa duydum böyle bir şeyi. Resim gönderebilir misiniz?
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
6
sagolun arkadaşlar sol amortisör (nasıl olduguna ustada şaşırdı) yamulmuşyamuldugu yerden kasınca takılı kalmış şimdilik bu şekilde kullanıcam parça gelene kadar foto cekmedim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------

bu arada tornacıda düzelttirdim amortisörü sertleştirdim 3.cü ayara aldım gayet iyi şu anda
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
sagolun arkadaşlar sol amortisör (nasıl olduguna ustada şaşırdı) yamulmuşyamuldugu yerden kasınca takılı kalmış şimdilik bu şekilde kullanıcam parça gelene kadar foto cekmedim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------

bu arada tornacıda düzelttirdim amortisörü sertleştirdim 3.cü ayara aldım gayet iyi şu anda
iyi bakalım geçmişolsun,nasıl o hale geldiğini çözersen bizimlede paylaş.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
arkadaşlar motoron dergisinde xmax 2010 modelinin resimleri vardı sizinle paylaşayım dedim ,bakalım beğenecekmisiniz

1383_34.jpg_700.jpg


yeni gögüs siperlik ve saatler
1383_01.jpg_700.jpg


1383_27.jpg_700.jpg


1383_11.jpg_700.jpg


1383_23.jpg_700.jpg
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
gidonun grenajdan ayrı hareket etmesi,ön sinyal tasarımı,devir sati eklenmesi,uzunyol için ayakları uzatmak için karşı dayanak,artçı ayklığının komple metal olması resimlerden ilk gözüme çarpanlar.lastikler yine gold standart,iyi.umarım cam bu sefer kask mesafesini aşmıştır,biraz daha uzun görünüyor.arka teker üstü çamurluğu göremedim,aşırı çamurlu yollarda sıkışma yapıyordu kaldırmışlar sanırım.güzel.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------



arka görünüşü beğenmedim bu fotodan sonra



 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
özellikle ayak uzatma olayı çok gerekliydi uzun yolda... göstergeler tek kelime ile muhteşem olmuş... bi de ön cam 5-6 cm kadar uzamış sa olmuş derim bu motora ...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
6
merhaba bende 2006 mdel x-max 250 kullanıcısıyım motorum cumartesi günü çalıştı 2-3 dk sonra stop etti herşey çalışıyor görtergeler vs.. marşa basıyorum marş alıyor ama motor lışmıyor mtrcu arkadaşımın tamirhanesine götürdüm herşey olağangözüküor elektrik vs yeni akü takıp denediler buarıza akkndabilginizrmı acaba 0532 485 07 56 telefonum çaldrırsanız araım teşekkür ederim
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
merhaba bende 2006 mdel x-max 250 kullanıcısıyım motorum cumartesi günü çalıştı 2-3 dk sonra stop etti herşey çalışıyor görtergeler vs.. marşa basıyorum marş alıyor ama motor lışmıyor mtrcu arkadaşımın tamirhanesine götürdüm herşey olağangözüküor elektrik vs yeni akü takıp denediler buarıza akkndabilginizrmı acaba 0532 485 07 56 telefonum çaldrırsanız araım teşekkür ederim

herşey normalse dediğiniz gibi beyin arızası yaşıyor olabilirsiniz yada anahtar tanımlamak gerekebilir.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
6
x-max 250 beyin problemi

arkadaşlar maalesef 2006 model x max imde beyin arızası çıktı ve acil olarak gidermem gerekiyor bu sorunu sadece beyin lazım set olarak lazım değil nerden nasıl bulurum yamahada stokta yok beklesem çok uzun sürecek varmı bir adres satan yer 0532 485 07 56 telefonum gerçekten tüm yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar çaldırın ararım ben sizi zor durumdayım
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
arkadaşlar maalesef 2006 model x max imde beyin arızası çıktı ve acil olarak gidermem gerekiyor bu sorunu sadece beyin lazım set olarak lazım değil nerden nasıl bulurum yamahada stokta yok beklesem çok uzun sürecek varmı bir adres satan yer 0532 485 07 56 telefonum gerçekten tüm yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar çaldırın ararım ben sizi zor durumdayım

doğru tahmin etmişim..başka bi yerden sordum cdi 45 güne anca gelir diyorlar onlarda.siz nerden yazıyorsunuz?2.el için bulursam ulaşırım.kolaygele.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
geçmiş olsun bu arada mrk ettim . beynin sıfır fiyatı ne kadar acaba ?
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
6
beyinin sıfır fiyatı bayie giriş fiyatı yani 370 euro tabi buna işçilik vs.."eklenince 1000 tl yi aşıyor ben arızalı beyini set olarak satıyorum ilgilenenlere konple set kod anahtarı depo kapağı beyin kontak full olarak 250 tl istiyorum arızalı beyini tamir ediyorlar ama ben alanyadayım adamlar istbula motoruda istedi işime gelmedi 100% yapılıyor büyük şehirdekiler yaptırabilir 0532 485 07 56 telefonum arıyan olursa yardımcı olurum seve seve
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
36
arkadaşlar maalesef 2006 model x max imde beyin arızası çıktı ve acil olarak gidermem gerekiyor bu sorunu sadece beyin lazım set olarak lazım değil nerden nasıl bulurum yamahada stokta yok beklesem çok uzun sürecek varmı bir adres satan yer 0532 485 07 56 telefonum gerçekten tüm yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar çaldırın ararım ben sizi zor durumdayım

eğer göstergede kırmızı anahtarlı bir simge varsa beyinde problem olma ihtimali yüksek ama bunun nedeni benzin pompasıda olabilir.(bendede buna benzer problem olmustu.)sorunu benzin pompası değistirerek ve beyine tekrar yükleme yaparak çözdük sonunda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------

arkadaslar bende 2006 gümüş renginde x max var ve ben motorumun bazı parçalarını boyatmak isitiyorum ama boya kodunu bi türlü öğrenemedim. eğer bu konuda yardımcı olabilrseniz sevinirim.:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşlar maalesef 2006 model x max imde beyin arızası çıktı ve acil olarak gidermem gerekiyor bu sorunu sadece beyin lazım set olarak lazım değil nerden nasıl bulurum yamahada stokta yok beklesem çok uzun sürecek varmı bir adres satan yer 0532 485 07 56 telefonum gerçekten tüm yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar çaldırın ararım ben sizi zor durumdayım

ah arkadaşlar x max ı kötülemeyin çok iyidir. diye yazı yazan arkadaşlar nedir bu x max ların verdigi sıkıntılar. 1000 tl ye beyin yandım allah:pale:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
beyinin sıfır fiyatı bayie giriş fiyatı yani 370 euro tabi buna işçilik vs.."eklenince 1000 tl yi aşıyor ben arızalı beyini set olarak satıyorum ilgilenenlere konple set kod anahtarı depo kapağı beyin kontak full olarak 250 tl istiyorum arızalı beyini tamir ediyorlar ama ben alanyadayım adamlar istbula motoruda istedi işime gelmedi 100% yapılıyor büyük şehirdekiler yaptırabilir 0532 485 07 56 telefonum arıyan olursa yardımcı olurum seve seve

tamir edilen xmax beyinlerinden randıman alan pek yok,yeni cdi+kırmızı anahtar 300tl,yeni takım 380euro ama her ikiside stokta yok.bi ilan var ama ne çıkar bilemem?
http://www.sahibinden.com/yamaha_yp...ontak_set-56WQQaXQQ19325084WQQpXQQdisplayitem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst