merhaba,koltuğun şaseye bağlandığı saçta bi etiket var,orda üretim yeri rennk kodunu belirten bilgiler mevcut fakat yamaha bünyesinde kodlar,işinize yarar umarım.Arkadaşlar bordo renk x-max ım da muhtelif ufak tefek çizikler var...Boya ile rötuş yapmak istiyorum...Boyacı bi arkadaşım bana boya kodunu öğren sana ayarlayayım dedi...Bordonun boya kodunu bilen varmı acaba aranız da ?
merhaba arkadaslar 2008 xmax 250 kullanıcısıyım benımde gecen gun motorum calısmadı hersey normal ama atesleme yapmıyor kırmızı anahtarla denedım ve calıstı dıger anahtarları unutmus sanırım yanlız arada yıne stop edıyo ve kontagı kapatıp bıkac dakıka sonra deneyınce tekrar calısıyor servıs beyın setı degısmesı gerekıyor dıyo 1400 lıra fıyat verdı tamırı mumkun mu acaba tesekkurler
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledimbu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım
merhaba,koltuğun şaseye bağlandığı saçta bi etiket var,orda üretim yeri rennk kodunu belirten bilgiler mevcut fakat yamaha bünyesinde kodlar,işinize yarar umarım.
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledimbu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledimbu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledimbu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım
ale: Benim de satalı 3 ay kadar oldu ama Xmax'ın yeri başkaymış gerçekten. Özellikle şehir içindeki rahatlığını çok özlüyorum.
İmkan olsa da bir tane de Xmax bulundursam kapının önünde.
merhaba,koltuğun şaseye bağlandığı saçta bi etiket var,orda üretim yeri rennk kodunu belirten bilgiler mevcut fakat yamaha bünyesinde kodlar,işinize yarar umarım.
Beyin tamir olsa da ilerde yine sorun oluyor,çıkma bulabilirseniz iyi olur.2008 lerde sorun pek çıkmaz,acaba akünüz tam şarjlı mı,marş basıyor motor mu çalışmıyor,kırmızı anahtarı bi kere takınca sanırım diğerleride siliniyordu tekrar tanıtmak gerekebilir!!
Sahibinden.com'da "beyin tamiri yapılır" türünden bir ilan vardı bir aralar. Bir arat istersen.
abi bende geçen ay satmak zorunda kaldım ama dile getiremiyordum,madem açıldınız bende itiraf edeyim,özledim:salut:
on numara aletti ama yeni sahibine bağışlasın.
sanada geçmiş olsun diyelim ozaman ,karıları evden kaçmış bekarlar klübü gibi oldu topic2010 yeni kasayı gören binen alan satan varmı aranızda? 2011 de kendimi toparlayabilirsem eğer birtane yeni kasa almak istiyorum ama bu sefer 2 el alma ihtimalim yüksek
Yeni kasası eskiye oranla daha büyük. sele boyu uzamış, devir saati eklenmiş, benzin göstergeler, dijital ekran olmuş. Ön torpidosu daha büyümüş. Boyu daha fazla uzamış. Daha sportif çizgilere kavuşmuş Ben şahsen çok beğendim