Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Pazar Günü Motor Fuarına Gelmeyi Planlıyoruz (Samsundan yaklaşık 10 kişi) MT Standında Görüşmek ve Tanışmak Ümidiyle.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar bordo renk x-max ım da muhtelif ufak tefek çizikler var...Boya ile rötuş yapmak istiyorum...Boyacı bi arkadaşım bana boya kodunu öğren sana ayarlayayım dedi...Bordonun boya kodunu bilen varmı acaba aranız da ?
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
6
arıza

merhaba arkadaslar 2008 xmax 250 kullanıcısıyım benımde gecen gun motorum calısmadı hersey normal ama atesleme yapmıyor kırmızı anahtarla denedım ve calıstı dıger anahtarları unutmus sanırım yanlız arada yıne stop edıyo ve kontagı kapatıp bıkac dakıka sonra deneyınce tekrar calısıyor servıs beyın setı degısmesı gerekıyor dıyo 1400 lıra fıyat verdı tamırı mumkun mu acaba tesekkurler
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Sahibinden.com'da "beyin tamiri yapılır" türünden bir ilan vardı bir aralar. Bir arat istersen.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Arkadaşlar bordo renk x-max ım da muhtelif ufak tefek çizikler var...Boya ile rötuş yapmak istiyorum...Boyacı bi arkadaşım bana boya kodunu öğren sana ayarlayayım dedi...Bordonun boya kodunu bilen varmı acaba aranız da ?
merhaba,koltuğun şaseye bağlandığı saçta bi etiket var,orda üretim yeri rennk kodunu belirten bilgiler mevcut fakat yamaha bünyesinde kodlar,işinize yarar umarım.

merhaba arkadaslar 2008 xmax 250 kullanıcısıyım benımde gecen gun motorum calısmadı hersey normal ama atesleme yapmıyor kırmızı anahtarla denedım ve calıstı dıger anahtarları unutmus sanırım yanlız arada yıne stop edıyo ve kontagı kapatıp bıkac dakıka sonra deneyınce tekrar calısıyor servıs beyın setı degısmesı gerekıyor dıyo 1400 lıra fıyat verdı tamırı mumkun mu acaba tesekkurler

Beyin tamir olsa da ilerde yine sorun oluyor,çıkma bulabilirseniz iyi olur.2008 lerde sorun pek çıkmaz,acaba akünüz tam şarjlı mı,marş basıyor motor mu çalışmıyor,kırmızı anahtarı bi kere takınca sanırım diğerleride siliniyordu tekrar tanıtmak gerekebilir!!
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledim :( bu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
merhaba,koltuğun şaseye bağlandığı saçta bi etiket var,orda üretim yeri rennk kodunu belirten bilgiler mevcut fakat yamaha bünyesinde kodlar,işinize yarar umarım.


teşekkür ederim ... bizim usta da aynı şeyi söylemişti..Vakit bulup ilgilenemedim... Bi ara oto boyacısı arkadaşım var onu ziyaret edip soracağım...

Bu arada dün ist. de samura motora benim motor için ağırlık bagalarından sipariş verdim(8 adet 40 tl) bakalım ne kadar sürede gelicek...malum Yeni yapılanmada şu dönem aksaklıklar söz konusu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:23 ----------

motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledim :( bu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım

valla bende çok memnunum x-max tan ilerisi için kafam da 2 motor var.Biri yine yeni x-max diğeri de kymco downtown 2 si arasında şu an için kararsızım...Zaten ben anca 2.el alırım daha çok zamanım var ...
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledim :( bu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım

:pale: Benim de satalı 3 ay kadar oldu ama Xmax'ın yeri başkaymış gerçekten. Özellikle şehir içindeki rahatlığını çok özlüyorum.

İmkan olsa da bir tane de Xmax bulundursam kapının önünde.
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
2
Bu ne abi

wallahi kimse kusura bakmasın ama allah nazardan saklasın 2007 model 0 aldığım x max 250 motorum bana hiç sorun çıkarmadı 2 yıldır kullanıyorum evvel allah canavar canavar acaba diyorum kullanımınızdan kaynaklı bir problem mi var ben kırsalda gezdim asvaltta gezdim motorum şu an 16000 i devirdi ama bu söyledikleriniz kesinlikle ve kesinlikle bende mevcut değil bana kalırsa kullanımdan kaynaklanan problemler var bu arada x max 250 modellerinde 2006 yılı ve öncesi modellerin otomatik jikleleri aküden elektrik çektiği için bakım istiyordu ben akümü 2 yıldır kullanıyorum ve daha yeni çöktü x maxtan şikayetçi arkadaşlara katılımıyorum.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
motosikletimi satalı 6 ay oldu ve onu çok özledim :( bu kadar sürüşü zevkli başka scooter görmedim desem yeridir,param olunca yeni kasalardan alacağım

:pale: Benim de satalı 3 ay kadar oldu ama Xmax'ın yeri başkaymış gerçekten. Özellikle şehir içindeki rahatlığını çok özlüyorum.

İmkan olsa da bir tane de Xmax bulundursam kapının önünde.

abi bende geçen ay satmak zorunda kaldım ama dile getiremiyordum,madem açıldınız bende itiraf edeyim,özledim:salut:
on numara aletti ama yeni sahibine bağışlasın.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Vay be Artık Eski X max çiler Tabiri de oluştu ya, daha dün gibi hatırlıyorum X max in İlk Lanse edildiği zamanları....
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
iki hafta önce iki motor (x-max - beverly 500 cruiser) yaklaşık 330 km lik bi gezi yapmıştık maşukiye ye bu hafta sonu da yine 2 motor ağva ya gittik 200 km civarı...Bi kaç resim çektim ekliyim buraya...maşukiye ye giderken 130 üstü km hatta 140 yer yer 150 km/h hızlarla gittiğimiz için yaklaşık 55-60 tl lik benzin tüketmiştik...Aynı hataya ağva yolculuğunda düşmedik 100 km/h ortalama hızla gittik....İstanbul trafiğin de bi depoyla 270 km/h gören motorum sanırım 300 km nin üzerinde gidecek bu sefer..
Dönüşte orman yolunu tercih ettik çok tatlı virajları var o yolda motor kullanmak ayrı bir zevkti...

img0058fj.jpg


img0065ni.jpg


img0072em.jpg


img0068r.jpg
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar samura motor a baga siparişi vermiştim. Beş günde geldi :) Ben 1 ay falan beklerim diye düşünmüştüm... Bagaları kendi ustama taktırıcam bunları taktırırken püf noktaları nelerdir bazı yerlerin sanırım zımparalanması falan gerekiyormuş bo konuda bilgilendirirseniz sevinirim...
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
6
bildigim kadarıyla yamahalarda boya kodu yok ama boyaya bakıp uygun bi renk yapılıyo karısım makınasında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

merhaba,koltuğun şaseye bağlandığı saçta bi etiket var,orda üretim yeri rennk kodunu belirten bilgiler mevcut fakat yamaha bünyesinde kodlar,işinize yarar umarım.



Beyin tamir olsa da ilerde yine sorun oluyor,çıkma bulabilirseniz iyi olur.2008 lerde sorun pek çıkmaz,acaba akünüz tam şarjlı mı,marş basıyor motor mu çalışmıyor,kırmızı anahtarı bi kere takınca sanırım diğerleride siliniyordu tekrar tanıtmak gerekebilir!!

anahtarlar tekrardan tanıtıldı ama bı süre sonra yıne aynı seyı yaptı stop edıyo bellı bı sure calısmıyor ist de tavsıye edebılecegınız bı usta veya servıs varmı teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

Sahibinden.com'da "beyin tamiri yapılır" türünden bir ilan vardı bir aralar. Bir arat istersen.

teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
abi bende geçen ay satmak zorunda kaldım ama dile getiremiyordum,madem açıldınız bende itiraf edeyim,özledim:salut:
on numara aletti ama yeni sahibine bağışlasın.

sanada geçmiş olsun diyelim ozaman ,karıları evden kaçmış bekarlar klübü gibi oldu topic :) 2010 yeni kasayı gören binen alan satan varmı aranızda? 2011 de kendimi toparlayabilirsem eğer birtane yeni kasa almak istiyorum ama bu sefer 2 el alma ihtimalim yüksek
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
34
sanada geçmiş olsun diyelim ozaman ,karıları evden kaçmış bekarlar klübü gibi oldu topic :) 2010 yeni kasayı gören binen alan satan varmı aranızda? 2011 de kendimi toparlayabilirsem eğer birtane yeni kasa almak istiyorum ama bu sefer 2 el alma ihtimalim yüksek

Yeni kasası eskiye oranla daha büyük. sele boyu uzamış, devir saati eklenmiş, benzin göstergeler, dijital ekran olmuş. Ön torpidosu daha büyümüş. Boyu daha fazla uzamış. Daha sportif çizgilere kavuşmuş Ben şahsen çok beğendim
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Yeni kasası eskiye oranla daha büyük. sele boyu uzamış, devir saati eklenmiş, benzin göstergeler, dijital ekran olmuş. Ön torpidosu daha büyümüş. Boyu daha fazla uzamış. Daha sportif çizgilere kavuşmuş Ben şahsen çok beğendim

akdemirler e gidebilirsem bende bakacagım orada ama sadece bakıcez :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst