- Katılım
- 3 Eyl 2008
- Mesajlar
- 932
Arkadaşlar enduro'ya geçmek için xmax'ımı satıyorum. Bütün bakımları yapıldı, süper durumda:
http://www.sahibinden.com/temiz_sorunsuz_bakimli_x-max_250-25WQQaXQQ18591676WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/temiz_sorunsuz_bakimli_x-max_250-25WQQaXQQ18591676WQQpXQQdisplayitem





