Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
x-max larin kac kmye kadar omru var ?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başıma gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başına gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var

Ben yine de X-Max aldım. Üstelik de çok km'de bir X-Max aldım. Biraz uğraştırdı ama gidişi falan çok güzel. Biraz zevk meselesi...

Benim X-Max'i tercih sebeplerimden önemli birisi fiyatının bana daha uygun gelmesi ve çok büyük bagajıydı. Arka çantam olmasına rağmen hiç takma ihtiyacı duymadım.

Servis ve anlayan usta konusunda İstanbul'da sorun yaşamıyorsun. Ama parça konusunda distribütörden kaynaklanan bir stok tutmama sorunu var gibi...

Ben de motoru alırken Xciting ile Xmax arasında kararsız kalmıştım. Xciting kullanmadım ama kullananlar çok memnun. Parça fiyatlarına baktım, Yamaha'dan o kadar da ucuz değil. Özellikle parça fiyatları Dolar üzerinden olduğu için son zamanlarda bayağı arttı Kymco'ların. Temin olayı ne durumdadır onu bilemeyeceğim, sorun olduğunu sanmıyorum. Xciting Xmax'a göre biraz daha alçak bir motor. Bu da tamamen zevk meselesi bir durum. Ben yüksekte oturmayı seviyorum. Xciting'in ikinci elleri ise Xmax'a göre daha pahalı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
km göstergesi bozulan var mı aranızda yoksa ben bir ilk miyim?herşey normal ama sensörden gelen bilgi yok,sanırım kabloda prblem var.

evet ilk sende kdnzl dolapçı aliye git yardımcı olur sana akçakocada



x-max larin kac kmye kadar omru var ?

ben 40000 de satmıştım ama servisten edindiğim bilgi 80000 gibi

yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başına gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var

alırlar arkadaşım çünkü adı yamaha kötüde olsa
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Arkadaşlar Xciting 250i ve Satelis 250 arasında gidip gelseniz ne alırdınız?

yamaha x max 250 alırdım.::shifty2:

x-max larin kac kmye kadar omru var ?

biraz sana birazda şansına bağlı diye düşünüyorum.

yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başına gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var

evet biraz macera ruhu taşıması gerekiyor insanın.:queen:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
hayırlı olsun mutlu kaça aldın PS i sattınmı

kazasız belasız...
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
hayırlı olsun mutlu kaça aldın PS i sattınmı

kazasız belasız...

Magzaya sattım yani yeni aldıgım motorun fiyatından duştuler vekaletini verdim hayırlısı artık. motoru bekliyorum gumrukten cıkmasını allah nasib ederse yarın sabah ellerinde imiş. bu arada millet soruyordu neden yeni motoru satıyorsun? vs. zırvalar, hep şupheci yaklaşımlar olu fiyatlara pazarlıklar. Magzaya goturdum adam motoru gorur gormez ok aldım dedi. usta teste cıktı geldi, o sıra motorun dylan motoruyla aynı vs konuşuyorduk usta dediki eminmisin dylan motorunla aynı olduguna? bu zımba gibi ivmeleniyor karıştırma dylanla dedi...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Magzaya sattım yani yeni aldıgım motorun fiyatından duştuler vekaletini verdim hayırlısı artık. motoru bekliyorum gumrukten cıkmasını allah nasib ederse yarın sabah ellerinde imiş. bu arada millet soruyordu neden yeni motoru satıyorsun? vs. zırvalar, hep şupheci yaklaşımlar olu fiyatlara pazarlıklar. Magzaya goturdum adam motoru gorur gormez ok aldım dedi. usta teste cıktı geldi, o sıra motorun dylan motoruyla aynı vs konuşuyorduk usta dediki eminmisin dylan motorunla aynı olduguna? bu zımba gibi ivmeleniyor karıştırma dylanla dedi...
hayırlı olsun,kazasız km.ler diliyorum.gerçi km ler dilemeyeyim çünkü bana en son park halinde çarptılar.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
herkeze cok teşekkurler allah kimseye kaza bela vermesin arkadaşlar. ilerde belki x-max alabilirim, o zamana kadarda problemsiz yapılır motor...
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Arkadaşlar xmax'lara 12v soket takmak mümkün mü? Çakmaktan şarjlı aletler için?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Arkadaşlar xmax'lara 12v soket takmak mümkün mü? Çakmaktan şarjlı aletler için?

torpido gözünün içinde çakmak takmak için yeri var hatta oraya bir kapak takmışlar ama nasıl bağlanır bende bilemiyorum onu arda arkadaşımıza sormak lazım

Arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum xmax in aynalarından memnunmusunuz? ,uzaktakileri göstermede sorunsuzlar ama çok yakınlaşmış araçlarda bana göre pek iyi değiller özellikle dibinize kadar gelen araçlar kör noktada kalıyorlar,sollama yaparken 2-3 metre sol veya sağ arkanızda olan hic bir araba aynaların görüş açısına girmiyor o yüzden sağıma soluma tekrar bakıp kontrol etmek zorunda kalıyorum,konu hakkında düşünce ve önerilerinizi bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
6
max ın dangesıyle ılgılı ufak bır vıdeo yaptım bakalım begenecekmısınız...


sanırım bu vıdeo yu ızledıkten sonra ne kadar dengelı oldugunu anlarsınız max ın :D


Video için tıkla



her turlu soru ve sorunlarınız bana ulasabılırısnız konu baslıgına x-max yazmanız yeterlıdır...
[email protected]
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Arkadaşlar xmax'lara 12v soket takmak mümkün mü? Çakmaktan şarjlı aletler için?

20küsürlü konu sayfasında paylaşmıştım,tekrar paylaşıyorum:

slmlar,çakmaklık fotosunu eklemek istedim.beslemeyi aküden alıp araya sigorta ekleyip torpidonun üst kısmına klipsledik.çakmaktan çok şarj aleti ve kompresör için kullanıyorum.



Arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum xmax in aynalarından memnunmusunuz? ,uzaktakileri göstermede sorunsuzlar ama çok yakınlaşmış araçlarda bana göre pek iyi değiller özellikle dibinize kadar gelen araçlar kör noktada kalıyorlar,sollama yaparken 2-3 metre sol veya sağ arkanızda olan hic bir araba aynaların görüş açısına girmiyor o yüzden sağıma soluma tekrar bakıp kontrol etmek zorunda kalıyorum,konu hakkında düşünce ve önerilerinizi bekliyorum

Tolga değindiğin konuya katılıyorum,yakın mesafede kör nokta olduğu doğru.Ben sürüş esnasında seslere dikkat etmeye çalışıyorum,emin değilsem mutlaka hafif kafamı çevirip yanıbaşıba bakıyorum.gözüm 2 kere öndeyse 1 kerede mutlaka arkada dolaşıyor.bu önümüzde oluşabilecek ani bir durum için kaçış yeri belirlemek için bir alışkanlık belkide ki trafikte kullandığım her araç için geçerli.bu nedenle ayna söküp dolaşanlara bi anlam veremiyorum.esas konuya geri dönersek minik tümsek aynaları kör noktaya denk gelecek şekilde aynaya yapıştırırsak iş çözülüyor.düşük hız sıkışık trafikte daha işe yarıyor.

max ın dangesıyle ılgılı ufak bır vıdeo yaptım bakalım begenecekmısınız...


sanırım bu vıdeo yu ızledıkten sonra ne kadar dengelı oldugunu anlarsınız max ın :D


eğer arkada bir çanta (topcase) mevcut ise değil bunları yapmak,çift el bırakmak bile imkansız.bi çanta bu kadar mı etkiler diyip 2 tekeri de söküp balansa sokmuşluğum vardır.ama çantayı tabladan alınca herşey normale dönüyor.aerodinamik bu olsagerek.

22bin de arka lastiği değiştirdim.aslında daha önce fitil sokulan 2 büyük delikten biri kaçırmasaydı yazı geçirmeyi düşünüyordum.2 lastik biraraya gelince bariz fark daha iyi anlaşılıyor.eskisi ile iyi bir lastik yakma videosu çekilebilirdi:p..




 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
20küsürlü konu sayfasında paylaşmıştım,tekrar paylaşıyorum:

slmlar,çakmaklık fotosunu eklemek istedim.beslemeyi aküden alıp araya sigorta ekleyip torpidonun üst kısmına klipsledik.çakmaktan çok şarj aleti ve kompresör için kullanıyorum.





Tolga değindiğin konuya katılıyorum,yakın mesafede kör nokta olduğu doğru.Ben sürüş esnasında seslere dikkat etmeye çalışıyorum,emin değilsem mutlaka hafif kafamı çevirip yanıbaşıba bakıyorum.gözüm 2 kere öndeyse 1 kerede mutlaka arkada dolaşıyor.bu önümüzde oluşabilecek ani bir durum için kaçış yeri belirlemek için bir alışkanlık belkide ki trafikte kullandığım her araç için geçerli.bu nedenle ayna söküp dolaşanlara bi anlam veremiyorum.esas konuya geri dönersek minik tümsek aynaları kör noktaya denk gelecek şekilde aynaya yapıştırırsak iş çözülüyor.düşük hız sıkışık trafikte daha işe yarıyor.




eğer arkada bir çanta (topcase) mevcut ise değil bunları yapmak,çift el bırakmak bile imkansız.bi çanta bu kadar mı etkiler diyip 2 tekeri de söküp balansa sokmuşluğum vardır.ama çantayı tabladan alınca herşey normale dönüyor.aerodinamik bu olsagerek.

22bin de arka lastiği değiştirdim.aslında daha önce fitil sokulan 2 büyük delikten biri kaçırmasaydı yazı geçirmeyi düşünüyordum.2 lastik biraraya gelince bariz fark daha iyi anlaşılıyor.eskisi ile iyi bir lastik yakma videosu çekilebilirdi:p..





Kdzli cevap için çok teşekkürler. Direkt aküden bağlantı yapıyorsak belki parçacıdan bir çakmak soketi alıp kendim de yapabilirim. Sigorta mutlaka şart mıdır ki? Sanırım taktığımız cihazı korumak için sigorta kullanıyoruz, değil mi?
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Kdzli cevap için çok teşekkürler. Direkt aküden bağlantı yapıyorsak belki parçacıdan bir çakmak soketi alıp kendim de yapabilirim. Sigorta mutlaka şart mıdır ki? Sanırım taktığımız cihazı korumak için sigorta kullanıyoruz, değil mi?

ben akü bölmesinden gelen kabloların ön tarafta bağlantı klemensleri var,orayı kullanarak beslemeyi aldım.bunu kontaktan sonra da kullanabilirsin ama benim için uygun olan bu şekilde bağlantıydı.sadece şarj aleti bağlayacaksan sorun olmaz ama akım çeken bi cihaz bağlayacak olursan kontağa,öncesinde ve sonrasındaki tesisata zarar verebilirsin.yaklaşık 3Amperin üstünde akım çeken bir hava kompreserü gibi cihaz bağlayacaksan en az 2.5mm kablo kullanmalısın.şarj aleti için 1.5mm yeterli.mesale bende 6mm kısa kablo var,gerektiğinde akü basmazsa yedek akü ile paralel yapabiliyorum.sigorta konusuna gelince,kullandığımız her sonradan eklentide sigorta kullanmak sağlıklıdır.mesela aldığın çakmak soketinin bi zamn sonra bi şekilde kısa devre olduğunu düşün.akü çok kısa zamnda iletkenin ısınmasına buda dış plastiğin veya çevresindeki herhangi birşeyin alev almasına neden olabilir.takacağın sigortanın esas amacı bu durum içindir,ikinci planda sonrasındaki cihazı korumak gelir.10A bir sigorta işini görecektir.seçeceğin çakmak soketini imkanın varsa deniz malzemesi satan bi yerden al,harici kullanımlar için olsun,çünkü ilerde oksit yapıyor.kolaygelsin.bu arada adım ArdA.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Merhabalar ben 23 yaşındayım ve motor almak istiyorum ancak şimdiye kadar hiç motor kullanmadım o yüzden scooter modellerini tercih etmek istiyorum ancak kaç cc ve hangi marka modelden başlayacağımı bilemiyorum ayrıca A2 ehliyeti küçük hacimli motorlar(125,150cc) içinde zorunlu mu şimdiden teşekkürler iyi forumlar...
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Merhabalar ben 23 yaşındayım ve motor almak istiyorum ancak şimdiye kadar hiç motor kullanmadım o yüzden scooter modellerini tercih etmek istiyorum ancak kaç cc ve hangi marka modelden başlayacağımı bilemiyorum ayrıca A2 ehliyeti küçük hacimli motorlar(125,150cc) içinde zorunlu mu şimdiden teşekkürler iyi forumlar...

Öncelikle hoş geldin. :)

Aslında bu soruyu daha genel bir forum sayfasına sorsaydın daha fazla yardımcı olabilecek kişi çıkardı, ama yine de bir fikir vermeye çalışayım. Daha tecrübeli arkadaşlar daha fazla yardımcı olacaktır tabii...

Bir kere tüm motorlar için ehliyet şart. Hacim fark etmiyor.

Şehir içinde kullanacaksan scooter uygun bir seçim. Küçük cc'lerle başlaman daha iyi olacaktır. 100 veya 125'lik modellerle başlayabilirsin.

Ben Kymco Agility'yi önerebilirim. Parça fiyatları uygundur ve kaliteli bir makinedir.

Başka bir önemli ayrıntı da, eğer hiç tecrüben yoksa düştüğünde üzülmeyeceğin bir motor al. Sağı solu çizildiğinde için yanmasın. Çünkü mutlaka devireceksin, ufak tefek düşmeler olacak. Parçası da ucuz olsun.


Ayrıca,

Korumasız asla motora binme. Hatta motoru almadan git kask, eldiven, mont ve dizlik al.

Diğer motorcuların "şu kadar hıza çıktım", "motoru şöyle yatırdım" hikayelerini unut. Onların yaptıklarını denemeye çalışma.

Motorcunun trafikte görünmez olduğunu unutma.
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
6
Diğer motorcuların "şu kadar hıza çıktım", "motoru şöyle yatırdım" hikayelerini unut. Onların yaptıklarını denemeye çalışma.

Motorcunun trafikte görünmez olduğunu unutma.



bende buna katılıyrum asla benım gıbı vıdeolar ızlıyıp gaza elıp sekıl yapma :queen:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
max ın dangesıyle ılgılı ufak bır vıdeo yaptım bakalım begenecekmısınız...


sanırım bu vıdeo yu ızledıkten sonra ne kadar dengelı oldugunu anlarsınız max ın :D


Video için tıkla



her turlu soru ve sorunlarınız bana ulasabılırısnız konu baslıgına x-max yazmanız yeterlıdır...
[email protected]

Ben videonu sahibinden de 2. el x-max bakarken motorunla ne yaptıgını izledim ve şok oldum, bilmiyorum ama motor dengeli diye (60-90km) o hızlarda akrobasi yapmaya degermi? :farao:

Tamam hayatını cılgın deli dolu yaşayan birisin:cat: ama sonucta altındaki 2 teker ve koruman 0.0 bu yaptıgın bence yanlış. akıl veriyormuşum gibi algılama beni sakın, ama en azından sahibinden.com'dan kaldır o videoyu motorun satış sureci hızlansın!!!
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst