- Katılım
- 3 Eyl 2008
- Mesajlar
- 932
pahallı ve kaliteli bir parçanın değerini sıkışınca anlarsın..Allah sıkıştırmasın ama kazanın teğet! geçtiği anlardan sonra balatalara çok şükredersin yada ucu ucuna bir acil frenden sonra ,kaygan zeminde lastiklere.....
Valla haklısın ama bu fiyatlar da canımı yakmadı desem yalan olur.
Samura Motor'a gittim. Orijinal balata taktık. Bu arada motorda meşhur soket de yokmuş onu da taktırdım = 256 TL.
Ön diskte eğrilik varmış. Ya düzeltilecek ya da yenisini takacağız, bilemiyorum. Lastik değişiminde yapacağız bu işi (Yani 450 TL daha!). Ama şöyle bir durum var: Mart 29 itibariyle motoru muayeneye sokmam lazım, ama bu lastiklerle muayeneden geçeceğimi hiç sanmıyorum.
Önerdiğiniz bir lastik markası var mı? Pirelli GTS hakkında ne düşünüyorsunuz?
Akü de değişecek ama Yuasa çok pahalı. Daha ucuz bir alternatif bilen var mı? Bir arkadaş Power Map gibi bir akü olduğundan söz etti. Yuasa'nın markasıymış galiba?..
Son düzenleme:








