Tum x-max cılara selamlar,
Nasipse bnde aranıza katılmak uzereyim.Ilk motorum olucagı için,x-max boyut ve agırlık olarak baslangıcta beni cok zorlar mı?Yasım 33 ve 1.84 boy ve 92 kg dayım bilmiyorum fark eder mi,sehir içi işimden eve 4-5 km gibi mesefelerde kullanmayı dusunuyorum..Aranızda bnm gibi ilk motoru x-max olan arkasların yorumları ve tavsiyelerini bekliyorum.
Cevap yazanlara simdiden tesekkurler.
Nasipse bnde aranıza katılmak uzereyim.Ilk motorum olucagı için,x-max boyut ve agırlık olarak baslangıcta beni cok zorlar mı?Yasım 33 ve 1.84 boy ve 92 kg dayım bilmiyorum fark eder mi,sehir içi işimden eve 4-5 km gibi mesefelerde kullanmayı dusunuyorum..Aranızda bnm gibi ilk motoru x-max olan arkasların yorumları ve tavsiyelerini bekliyorum.
Cevap yazanlara simdiden tesekkurler.