Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 24 Ara 2008
- Mesajlar
- 535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
x-max larin kac kmye kadar omru var ?
yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başına gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var
km göstergesi bozulan var mı aranızda yoksa ben bir ilk miyim?herşey normal ama sensörden gelen bilgi yok,sanırım kabloda prblem var.
x-max larin kac kmye kadar omru var ?
yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başına gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var
Arkadaşlar Xciting 250i ve Satelis 250 arasında gidip gelseniz ne alırdınız?
x-max larin kac kmye kadar omru var ?
yani arkadaşlar bu formu okuyupta yine de xmax almak çok zor. Motora binerken başına gelmesinden korktuğum her sıkıntıyı çıkarma potansiyeli var
hayırlı olsun mutlu kaça aldın PS i sattınmı
kazasız belasız...
hayırlı olsun,kazasız km.ler diliyorum.gerçi km ler dilemeyeyim çünkü bana en son park halinde çarptılar.Magzaya sattım yani yeni aldıgım motorun fiyatından duştuler vekaletini verdim hayırlısı artık. motoru bekliyorum gumrukten cıkmasını allah nasib ederse yarın sabah ellerinde imiş. bu arada millet soruyordu neden yeni motoru satıyorsun? vs. zırvalar, hep şupheci yaklaşımlar olu fiyatlara pazarlıklar. Magzaya goturdum adam motoru gorur gormez ok aldım dedi. usta teste cıktı geldi, o sıra motorun dylan motoruyla aynı vs konuşuyorduk usta dediki eminmisin dylan motorunla aynı olduguna? bu zımba gibi ivmeleniyor karıştırma dylanla dedi...
Arkadaşlar xmax'lara 12v soket takmak mümkün mü? Çakmaktan şarjlı aletler için?
Arkadaşlar xmax'lara 12v soket takmak mümkün mü? Çakmaktan şarjlı aletler için?

Arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum xmax in aynalarından memnunmusunuz? ,uzaktakileri göstermede sorunsuzlar ama çok yakınlaşmış araçlarda bana göre pek iyi değiller özellikle dibinize kadar gelen araçlar kör noktada kalıyorlar,sollama yaparken 2-3 metre sol veya sağ arkanızda olan hic bir araba aynaların görüş açısına girmiyor o yüzden sağıma soluma tekrar bakıp kontrol etmek zorunda kalıyorum,konu hakkında düşünce ve önerilerinizi bekliyorum
max ın dangesıyle ılgılı ufak bır vıdeo yaptım bakalım begenecekmısınız...
sanırım bu vıdeo yu ızledıkten sonra ne kadar dengelı oldugunu anlarsınız max ın![]()


20küsürlü konu sayfasında paylaşmıştım,tekrar paylaşıyorum:
slmlar,çakmaklık fotosunu eklemek istedim.beslemeyi aküden alıp araya sigorta ekleyip torpidonun üst kısmına klipsledik.çakmaktan çok şarj aleti ve kompresör için kullanıyorum.
Tolga değindiğin konuya katılıyorum,yakın mesafede kör nokta olduğu doğru.Ben sürüş esnasında seslere dikkat etmeye çalışıyorum,emin değilsem mutlaka hafif kafamı çevirip yanıbaşıba bakıyorum.gözüm 2 kere öndeyse 1 kerede mutlaka arkada dolaşıyor.bu önümüzde oluşabilecek ani bir durum için kaçış yeri belirlemek için bir alışkanlık belkide ki trafikte kullandığım her araç için geçerli.bu nedenle ayna söküp dolaşanlara bi anlam veremiyorum.esas konuya geri dönersek minik tümsek aynaları kör noktaya denk gelecek şekilde aynaya yapıştırırsak iş çözülüyor.düşük hız sıkışık trafikte daha işe yarıyor.
eğer arkada bir çanta (topcase) mevcut ise değil bunları yapmak,çift el bırakmak bile imkansız.bi çanta bu kadar mı etkiler diyip 2 tekeri de söküp balansa sokmuşluğum vardır.ama çantayı tabladan alınca herşey normale dönüyor.aerodinamik bu olsagerek.
22bin de arka lastiği değiştirdim.aslında daha önce fitil sokulan 2 büyük delikten biri kaçırmasaydı yazı geçirmeyi düşünüyordum.2 lastik biraraya gelince bariz fark daha iyi anlaşılıyor.eskisi ile iyi bir lastik yakma videosu çekilebilirdi..
![]()
Kdzli cevap için çok teşekkürler. Direkt aküden bağlantı yapıyorsak belki parçacıdan bir çakmak soketi alıp kendim de yapabilirim. Sigorta mutlaka şart mıdır ki? Sanırım taktığımız cihazı korumak için sigorta kullanıyoruz, değil mi?
Merhabalar ben 23 yaşındayım ve motor almak istiyorum ancak şimdiye kadar hiç motor kullanmadım o yüzden scooter modellerini tercih etmek istiyorum ancak kaç cc ve hangi marka modelden başlayacağımı bilemiyorum ayrıca A2 ehliyeti küçük hacimli motorlar(125,150cc) içinde zorunlu mu şimdiden teşekkürler iyi forumlar...
Diğer motorcuların "şu kadar hıza çıktım", "motoru şöyle yatırdım" hikayelerini unut. Onların yaptıklarını denemeye çalışma.
Motorcunun trafikte görünmez olduğunu unutma.
max ın dangesıyle ılgılı ufak bır vıdeo yaptım bakalım begenecekmısınız...
sanırım bu vıdeo yu ızledıkten sonra ne kadar dengelı oldugunu anlarsınız max ın
Video için tıkla
her turlu soru ve sorunlarınız bana ulasabılırısnız konu baslıgına x-max yazmanız yeterlıdır...
[email protected]