Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Elcik korumalar 2 parça, üstteki kısım alyanlar sökülüp çıkartılıyor, alttaki parçaya araya pul konarak tekrar alyanlar konuluyor. Görünüm biraz değişiyor elcik korumaların. Yani o üzerindeki boyalı plastik kısım artık kullanılmıyor. Çıkarmadan da kullanabilirsiniz ama gidon tam dönmüyor, iki parmak mesafe kalıyor tam dönüşe.

Bu arada sizin koyduğunuz resmi dikkatli inceleyin üstteki parçanın olmadığını görürsünüz.

Rüzgar probleminden kurtulmanıza sevindim.:cat:
Foto da koyabilir misiniz farklı yönlerden nasıl gözüküyor?
Bir de puigin touring camı varmış. Ona baktınız mı hiç?
http://www.puig.tv/descargas/PUIG21100.pdf
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Rüzgar probleminden kurtulmanıza sevindim.:cat:
Foto da koyabilir misiniz farklı yönlerden nasıl gözüküyor?
Bir de puigin touring camı varmış. Ona baktınız mı hiç?
http://www.puig.tv/descargas/PUIG21100.pdf

Tablet den yazdığım için resim koyamıyorum. Özelden tel inizi atarsanız whatsapp dan bütün resimleri paylaşabilirim. Puig camı daha üretim aşamasında, çıkarsa onu da alıp bakacağım, hangisi benim boyuma daha iyi olursa diğerini uygun bir fiyata satarım.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Tablet den yazdığım için resim koyamıyorum. Özelden tel inizi atarsanız whatsapp dan bütün resimleri paylaşabilirim. Puig camı daha üretim aşamasında, çıkarsa onu da alıp bakacağım, hangisi benim boyuma daha iyi olursa diğerini uygun bir fiyata satarım.

O zaman İguven kardeşim resimler size ulaşırsa siz buradan paylaşır mısınız? Selamlarımla.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
emreturgut arkadaştan aldım fotoları. Bayağı detaylı çekmiş sağolsun. Fakat 2 parça arttırmış camı takarken :)

IMG-20150506-WA0002_zps8yxvpkt0.jpg

IMG-20150506-WA0004_zpssursgxve.jpg

IMG-20150506-WA0003_zpslnyg6gzf.jpg

IMG-20150506-WA0000_zpseuedut7b.jpg

IMG-20150506-WA0005_zpsaoz43sfr.jpg

IMG-20150506-WA0008_zps7x7ycyif.jpg

IMG-20150506-WA0007_zps1c3boo2q.jpg

IMG-20150506-WA0001_zpsvgs0lm4j.jpg

IMG-20150506-WA0006_zpstfxhapxj.jpg
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Valla arttırdım parça :), montaj şeması çıkmadı kutudan. Servis de bilmiyor, yamaha türkiye'ye mail attı bayi ama cevap yok henüz. Sonucu size yazarım.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
cam çözüm için güzel fakat görüntü çok çirkin olmuş bence, cam için acele etmiyorum MRA firmasının şık ve spor bişeyler çıkarmasını bekliyorum tabiki rüzgarı da kesecek şekilde :)
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
64
Selamlar arkadaşlar,

İsmim uğur, istanbuldan yazıyorum.Tracer sahibiyim,bende azda olsa tecrübelerimi sizlerle paylaşmak ve tecrübelerinizden yararlanmak için sohbetinize katılmak isterim.

Muhabbetiniz bol olsun.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Arkadaşlar rodajım devam ediyor, 950 km'deyim.5000 devri geçmiyorum.İkinci motorum ve ilk 3 silindir tecrübem.Aklıma takılan bir kaç sorum olacak sizlere.

*Motorumu ilk aldığım günden beri ilk çalıştırdığımda gidon boşluğundan yanık lastik kokusu gelmekte.Servise sorduğumda,yeni motor üzerindeki boya,koruyucu maddeler vb'lerinden geldiğini söyledi.Sizde bu durumu tecrübe ettinizmi ?

*Motorumda vites yükseltirken 4000 devirden sonra gidonda biraz rahatsız edici bir titreşim oluyor.MT-07'mde böyle birşey olmamıştır.3 silindirler bu şekilde titreşimlimi olur ?

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Selamlar arkadaşlar,

İsmim uğur, istanbuldan yazıyorum.Tracer sahibiyim,bende azda olsa tecrübelerimi sizlerle paylaşmak ve tecrübelerinizden yararlanmak için sohbetinize katılmak isterim.

Muhabbetiniz bol olsun.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Arkadaşlar rodajım devam ediyor, 950 km'deyim.5000 devri geçmiyorum.İkinci motorum ve ilk 3 silindir tecrübem.Aklıma takılan bir kaç sorum olacak sizlere.

*Motorumu ilk aldığım günden beri ilk çalıştırdığımda gidon boşluğundan yanık lastik kokusu gelmekte.Servise sorduğumda,yeni motor üzerindeki boya,koruyucu maddeler vb'lerinden geldiğini söyledi.Sizde bu durumu tecrübe ettinizmi ?

*Motorumda vites yükseltirken 4000 devirden sonra gidonda biraz rahatsız edici bir titreşim oluyor.MT-07'mde böyle birşey olmamıştır.3 silindirler bu şekilde titreşimlimi olur ?

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Hoşgeldin abi.
Ben de alıyorum motordan plastik kokusu ama bana yanık gibi gelmedi sanki sıfır araba kokusu gibi geliyor bana. Zamanla azalır sanırım koku.
Bence biraz titreşimli motor ama zamanla azalıyor gibi geliyor bana titreşim. İlk aldığımda motoru 50 km yol yapıp eve geldim parmak uçlarım uyuşmuştu gidondaki titreşimden. Ama sonraki sürüşlerim de o kadar titreşim yoktu. Bence zamanla titreşim azalacak gibi hele bi 1000 km bakımında yağ değişssin motor kendine gelir :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
64
teşekkür ettim üstadım ilgin için,bu arada burdaki arkadaşlarım hiç hafta sonları buluşuyor mu ? Ben bir ara sanırım 2 hafta önce ömerli barajı yakınlarında Tracer grubu ile karşılaşmıştım.Mutlaka burdan bir kaç arkadaşımla selamlaştım diye düşünüyorum.Böyle bir organizasyon olursa şahsen katılmayı ve sizlerle tanışıp sohbet etmeyi çok isterim.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Bugün yuvacık barajına gittim.

Her zamanki gölün sağından giden yoldan değil de ilk defa solundan giden yoldan devam ettim. Çok güzel yerlerden geçtim ve in cin top oynuyordu.
Rakım biraz yükseldikten sonra sis basmaya başladı. Görüş azaldığından güvenli olmaz diye geri döndüm zaten hava sıcaklığı da 10 derecelere yaklaşmaya başlamıştı :cherry:

Bir kaç foto paylaşayım hemen :cat:

IMAG2014_zpsf1orgyhu.jpg

IMAG2002_zpsttdqq3tu.jpg

IMAG1998_zpshtsiibcj.jpg

IMAG1995_zpsdyemzt4t.jpg

IMAG1989_zpsexea2aho.jpg
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
cam çözüm için güzel fakat görüntü çok çirkin olmuş bence, cam için acele etmiyorum MRA firmasının şık ve spor bişeyler çıkarmasını bekliyorum tabiki rüzgarı da kesecek şekilde :)

Valla bence de çok güzel değil ama diğer camlar gelene kadar sezon biter, eziyet çekmemek için aldım. Çünkü stock camı hakkaten çok gürültü yapıyor. Daha güzel ve rüzgar koruması iyi bir cam bulursam onu da alıp bunu satabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

Selamlar arkadaşlar,

İsmim uğur, istanbuldan yazıyorum.Tracer sahibiyim,bende azda olsa tecrübelerimi sizlerle paylaşmak ve tecrübelerinizden yararlanmak için sohbetinize katılmak isterim.

Muhabbetiniz bol olsun.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

Arkadaşlar rodajım devam ediyor, 950 km'deyim.5000 devri geçmiyorum.İkinci motorum ve ilk 3 silindir tecrübem.Aklıma takılan bir kaç sorum olacak sizlere.

*Motorumu ilk aldığım günden beri ilk çalıştırdığımda gidon boşluğundan yanık lastik kokusu gelmekte.Servise sorduğumda,yeni motor üzerindeki boya,koruyucu maddeler vb'lerinden geldiğini söyledi.Sizde bu durumu tecrübe ettinizmi ?

*Motorumda vites yükseltirken 4000 devirden sonra gidonda biraz rahatsız edici bir titreşim oluyor.MT-07'mde böyle birşey olmamıştır.3 silindirler bu şekilde titreşimlimi olur ?

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Bende herhangi bir koku olmadı aldığımdan beri. Ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum.

5000 deviri geçmeden kullanmanız bir bakıma iyi ama hep sabit devirde de kullanmayın. Kullanım klavuzunda der ki; "ilk 1000 km 5600 devirin üstünde uzun süre kullanmayın", "ilk 1600 km 6800 devirin üstünde uzun süre kullanmayın". Buradaki püf nokta uzun süre demesi, yani o deviri geçmeyin demiyor, uzun süre kullanmayın diyor. Ara ara devirlendirmeniz motorun düzgün bir rodaj olması için iyidir. Sürekli 5000 devir giderseniz iyi bir rodaj yapılmış olmaz.

Belli devirlerde titreşim olması normaldir, yağ değişiminden sonra biraz azalır. Size bir püf noktası, yağ değişimine gittiğinizde motor saplamaları ve diğer alyanların sıkılmasını talep edin servisden. Mutlaka rodajda gevşeyen parçalar olacaktır.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
14
Selam:
Arkadaşlar 14 mayıs itibariyle bende tracer sahibi oldum.
henüz 220 km de makinam ama ilk iş hard yan çanta düşünmekteyim hem hoş duruyor hemde kullanışlı diye düşünüyorum. aranızda sanırım bu şekilde çalışma yapan olmadı
yukarda verdiğim video daki çok hoşuma gitti nasıl temin edebiliriz tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
@emreturgut tankpad takmış, güzel de gitmiş kırmız renge.:bounce:

IMG-20150510-WA0000_zpso8d5azn3.jpg

IMG-20150510-WA0001_zpsi0kkqd0l.jpg

IMG-20150510-WA0002_zpsqz441oip.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

Selam:
Arkadaşlar 14 mayıs itibariyle bende tracer sahibi oldum.
henüz 220 km de makinam ama ilk iş hard yan çanta düşünmekteyim hem hoş duruyor hemde kullanışlı diye düşünüyorum. aranızda sanırım bu şekilde çalışma yapan olmadı
https://www.youtube.com/watch?v=0lbegz0VLJs
yukarda verdiğim video daki çok hoşuma gitti nasıl temin edebiliriz tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.

Hoş geldin abi kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
Çantaları ben de çok beğendim, bence topcase bizim motorlara gitmez bunlar çok hoş durmuş videoda. Sert çantalar çok şık ve pratik gözüküyor.
Aksesuarlar sıkıntı biraz video yorumlarında Almanya da bile henüz yok demişler bu çantalar bize ne zaman gelir artık :pale:

Anlamadığım çantalar orjinal ise ve motorla geliyorsa almışsa eleman neden kontak anahtarı açmıyor, ek anathar var, o acayipmiş.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Eğer yan çantayı sürekli taşıyacak ve hiç çıkartmayacaksanız sert çanta iyi. Ama ara sıra takacaksanız benim kullandığım çözüm hem ekonomik hem de estetik. Yumuşak çanta demiri çok kolay çıkıyor ve sanki hiç birşey takılmamış gibi duruyor. Ayrıca maliyet de çok düşük, sert çanta demiri ve sert çanta size yaklaşık 1700 tl ye mal olur, yumuşak çanta taşıyıcı ve givi çanta 700 Tl.
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
14
Eğer yan çantayı sürekli taşıyacak ve hiç çıkartmayacaksanız sert çanta iyi. Ama ara sıra takacaksanız benim kullandığım çözüm hem ekonomik hem de estetik. Yumuşak çanta demiri çok kolay çıkıyor ve sanki hiç birşey takılmamış gibi duruyor. Ayrıca maliyet de çok düşük, sert çanta demiri ve sert çanta size yaklaşık 1700 tl ye mal olur, yumuşak çanta taşıyıcı ve givi çanta 700 Tl.

Sizin givi çanta ve çanta demiri fotografını ekleyebilirmisiniz.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
64
emreturgut,

teşekkür ederim değerli bilgiler için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Selamlar,

bu hafta içi soft yan çanta uygulaması yapacağım.Becerebilirsem sizlerle paylaşacağım.

arkadaşlar bir sorum olacak,internette araştırdım ama net bilgiye ulaşamadım.Vites düşürürken kısa kısa gaz ile devri koruyorum peki vites arttırırken devri korumak için kısa kısa gaz veriyormusunuz ? MT-07'de bunu yapamadım ama Tracer'ımda bu his kendiliğinden gelişti.Bunun motora bir zararı var mıdır ?

teşekkürler.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
emreturgut,

teşekkür ederim değerli bilgiler için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Selamlar,

bu hafta içi soft yan çanta uygulaması yapacağım.Becerebilirsem sizlerle paylaşacağım.

arkadaşlar bir sorum olacak,internette araştırdım ama net bilgiye ulaşamadım.Vites düşürürken kısa kısa gaz ile devri koruyorum peki vites arttırırken devri korumak için kısa kısa gaz veriyormusunuz ? MT-07'de bunu yapamadım ama Tracer'ımda bu his kendiliğinden gelişti.Bunun motora bir zararı var mıdır ?

teşekkürler.


Altın elbiseli adam vites değiştirme videosunu seyrettiniz mi? Orada sebep sonuç ilişkisi ile anlatılıyor. Ama bence vites büyütürken değil de küçültürken kesin yapılmalı, motorun akışını bozmamış oluyorsunuz. Ben küçültürken ayağımı hafifçe arka frene koyuyorum, hafif hafif gaz vererek küçültüyorum. Sarsıntısız bir yavaşlama oluyor. Şanzıman zorlanmıyor böylece. Vites büyütürken performanslı sürüşlerde olabilir ama sakin sürüşlerde çok etkisini görmedim ben. Zararı olur mu derseniz aksine faydası olur şanzıman için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

Sizin givi çanta ve çanta demiri fotografını ekleyebilirmisiniz.

Yukarıdaki resimlerde çantalarım ve aparat görünüyor, güvenin koyduğu resimler benim motorun. Demirin resmini çekerim arkadan görmek isterseniz, güven koyar.

Bu arada givi çanta almak yerine yamahanın soft çantasını da alabilirsiniz,, o zaman da maliyet 800-900 Tl arası birşey olur. Bende daha önceden mevcut olduğu için givi kullanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
116
Selamlar benim tracer ilk 1000 bakımı yaklaştı sizden hic bakım yaptıran varmı hangi yamaha servisinde yaptırdınız.

Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst