- Katılım
- 28 Eki 2011
- Mesajlar
- 481
Elcik korumalar 2 parça, üstteki kısım alyanlar sökülüp çıkartılıyor, alttaki parçaya araya pul konarak tekrar alyanlar konuluyor. Görünüm biraz değişiyor elcik korumaların. Yani o üzerindeki boyalı plastik kısım artık kullanılmıyor. Çıkarmadan da kullanabilirsiniz ama gidon tam dönmüyor, iki parmak mesafe kalıyor tam dönüşe.
Bu arada sizin koyduğunuz resmi dikkatli inceleyin üstteki parçanın olmadığını görürsünüz.
Rüzgar probleminden kurtulmanıza sevindim.:cat:
Foto da koyabilir misiniz farklı yönlerden nasıl gözüküyor?
Bir de puigin touring camı varmış. Ona baktınız mı hiç?
http://www.puig.tv/descargas/PUIG21100.pdf
Son düzenleme: