- Katılım
- 21 May 2015
- Mesajlar
- 6
Tracer için ürünleriniz hazır mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
Merhaba, facebook sayfasında ürünler yakında gelecek denmiş. Gelen tracer aksesuar var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
Bu arada, ben de foruma yeni üye oldum. Bir süredir takip etmiyordum forumları. Motoru yenilemeye karar verince tekrar aktif araştırmalara başladım.
Yaklaşık 6 yıl Piaggio Xevo-250 ve cbf-600 motorlarımı kullandım. Havaların güzelleşmesi ile olsa gerek, yeni bir motor alma hevesi kapladı. Hem şehir içinde yormayacak, h.sonları ve tatillerde eşimle birlikte geziler yapabileceğim, güçlü, estetik ve kullanımı güzel bir motor arayışına başladım. Yani, bütçe/yer kısıtlı olduğundan, tüm ihtiyaçlarımız için optimum verim alabileceğimiz bir makine aradım (dual/multi purpose bikes). Ben de forumlardaki bir çok kişinin yaptığı karşılaştırmaları yaptım kendimce, kawa versys 650, tiger 800, vfr crossrunenr...
Hem yerel hem de yabancı yorumları okudum izledim. Bayilere gittim, bulabildiğim motorları yerinde inceledim. Sonuç olarak, fiyat/performans değeri en yüksek çıkan ve içime sinen Yamaha Tracer.ı satın almaya karar verdim. (Daha düşük maliyet ama daha düşük performans için Kawa Versys da mantıklı bir tercih olacaktır).
Kararımı verdikten sonra Yamaha bayilerini aramaya başladım. Amma ve lakin, istanbul bayilerinde yoktu. haziran sonuna gün veriyorlardı. sonra yakın illere sormaya başladım. ellerinde yok, bir sonraki siparişler de satılmıştı. (benzer durum kawa için de geçerli). İzmit, çanakkale, tekirdağ, balıkesir, eskişehir derken en son izmir'de buldum. Geçen hafta atladım uçağa iz-motor.dan motorumu aldım. dönüşte de bozcaada'da kısa bir tatil yapıp istanbul'a döndüm. rodaj işini de yolda halletmiş oldum.
fırsat bulunca ilk 1000 km inceleme yazısı yazmaya çalışacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
Tracer için ürettiğim aksesuarlar
-Tur camı 150 TL
-Koruma demiri 200 TL (Mt 09 uyumulu)
-Radyatör koruma 100 TL (Mt 09 uyumulu)
ihtiyacı olanlar linkten iletişime geçebilir https://www.facebook.com/S4K4LL1
Merhaba, facebook sayfasında ürünler yakında gelecek denmiş. Gelen tracer aksesuar var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
Bu arada, ben de foruma yeni üye oldum. Bir süredir takip etmiyordum forumları. Motoru yenilemeye karar verince tekrar aktif araştırmalara başladım.
Yaklaşık 6 yıl Piaggio Xevo-250 ve cbf-600 motorlarımı kullandım. Havaların güzelleşmesi ile olsa gerek, yeni bir motor alma hevesi kapladı. Hem şehir içinde yormayacak, h.sonları ve tatillerde eşimle birlikte geziler yapabileceğim, güçlü, estetik ve kullanımı güzel bir motor arayışına başladım. Yani, bütçe/yer kısıtlı olduğundan, tüm ihtiyaçlarımız için optimum verim alabileceğimiz bir makine aradım (dual/multi purpose bikes). Ben de forumlardaki bir çok kişinin yaptığı karşılaştırmaları yaptım kendimce, kawa versys 650, tiger 800, vfr crossrunenr...
Hem yerel hem de yabancı yorumları okudum izledim. Bayilere gittim, bulabildiğim motorları yerinde inceledim. Sonuç olarak, fiyat/performans değeri en yüksek çıkan ve içime sinen Yamaha Tracer.ı satın almaya karar verdim. (Daha düşük maliyet ama daha düşük performans için Kawa Versys da mantıklı bir tercih olacaktır).
Kararımı verdikten sonra Yamaha bayilerini aramaya başladım. Amma ve lakin, istanbul bayilerinde yoktu. haziran sonuna gün veriyorlardı. sonra yakın illere sormaya başladım. ellerinde yok, bir sonraki siparişler de satılmıştı. (benzer durum kawa için de geçerli). İzmit, çanakkale, tekirdağ, balıkesir, eskişehir derken en son izmir'de buldum. Geçen hafta atladım uçağa iz-motor.dan motorumu aldım. dönüşte de bozcaada'da kısa bir tatil yapıp istanbul'a döndüm. rodaj işini de yolda halletmiş oldum.
fırsat bulunca ilk 1000 km inceleme yazısı yazmaya çalışacağım.