Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Teşekkürler iyi dilekleriniz için. Sizinkiler de hayırlı olsun. Motorum kırmızı renk, çok beğenerek aldım iyiki de kırmızı almışım diyorum :) aksesuarlarım tamamlanmadı ama motor koruma ve led sinyalli halini çekip gönderebilirim. Diz pad i ve çanta demiri gelmedi henüz, koruma takozu da yolda bugün geliyor onu mototaşdan sipariş etmiştim. Radyatör koruma da sipariş etmeyi düşünüyorum biraz korunaksız geldi bana.

Belki alışmam gerekiyor N ye geçme meselesine anormal bir durum değildir heralde. İlk aldığım gün benim elimde de titreşim bariz vardı ve karıncalanma olmuştu, 2. gün azaldı, son kullandığım gün ise neredeyse yoktu. Motorun da rahatladığını düşünüyorum kullandıkça, hissiyatım o yönde.

Tracer gezisine katılmayı çok isterdim ama maalesef çok uzaktayım, denizlide oturuyorum. Siz akdeniz veya egeye inerseniz haberim olsun ama eşlik edebilirim bu bölgede.

Bu arada rüzgar gürültüsü konusunda siz ne düşünüyorsunuz, ben o durumdan çok dertliyim.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Motorlar MT-09'la aynı olduğundan limitörde aynı şekilde demekki, yetmesse açtırırız :)

Aldığınız aksesuarları linkleriyle beraber paylaşırsanız süper olur
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Motorlar MT-09'la aynı olduğundan limitörde aynı şekilde demekki, yetmesse açtırırız :)

Aldığınız aksesuarları linkleriyle beraber paylaşırsanız süper olur


Öncelikle şu linki vereyim: http://www.yamaha.com.hr/upload/Dokumenti/dodatna-oprema-tracer.pdf
Bu dosyada tracer ile alakalı orjinal ekipmanların hepsi var.

Benim aldıklarımın kodları şunlar:

Tank knee pad: 2PPFTPAD0000 (depo diz ped)

Engine Protector MT-09 TR: 1RC211D00000 (motor koruma)

Soft side bag stays MT-09 TR: 2PPFTSBST000 (soft çanta taşıma demiri)

LED BLINKERS SET ARROW CARBON: YME-W0789-20-00 (karbon led sinyal takımı ön ve arka 2 takım)

High screen MT-09 TR : 2PPF83J00000 (yüksek turing cam, az önce sipariş ettim, puig in camını bekleyemeyeceğim, diğer alternatifler de uygun olmayacak kanısına vardım)

Bu aksesuarların hepsi 1745 Tl tuttu.

Bir de almak istediğim radyator koruyucu var ama stokta yokmuş gelince onu da almayı düşünüyorum. Açıklaması da şöyle : Radiator cover MT-09 TR kod:2PPFRADC0000

Unutmuşum mototaş'dan aldığım koruma karenaj koruma takozu var, puig marka. Linki de şu şekilde: http://www.mototas.com.tr/puig-koruma-takozu-yamaha-mt-09-pmu844
Yalnız sonuncusunu ben aldım ellerinde başka yok. Fiyatı 270 TL idi.

Sizin anlayacağınız onu da alayım bunu da alayım derken hesap 2000 tl yi buldu baya kabardı ama bunlar bence olması gereken aksesuarlar. Bu arada aksesuar fiyatlarını yurtdışına göre uygun tutmuşlar, yamaha türkiyeyi bu tutumundan dolayı tebrik ediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Öncelikle şu linki vereyim: http://www.yamaha.com.hr/upload/Dokumenti/dodatna-oprema-tracer.pdf
Bu dosyada tracer ile alakalı orjinal ekipmanların hepsi var.

Benim aldıklarımın kodları şunlar:

Tank knee pad: 2PPFTPAD0000 (depo diz ped)
Pdfdeki tur camı daha bir estetik duruyor,
Engine Protector MT-09 TR: 1RC211D00000 (motor koruma)

Soft side bag stays MT-09 TR: 2PPFTSBST000 (soft çanta taşıma demiri)

LED BLINKERS SET ARROW CARBON: YME-W0789-20-00 (karbon led sinyal takımı ön ve arka 2 takım)

High screen MT-09 TR : 2PPF83J00000 (yüksek turing cam, az önce sipariş ettim, puig in camını bekleyemeyeceğim, diğer alternatifler de uygun olmayacak kanısına vardım)

Bu aksesuarların hepsi 1745 Tl tuttu.

Bir de almak istediğim radyator koruyucu var ama stokta yokmuş gelince onu da almayı düşünüyorum. Açıklaması da şöyle : Radiator cover MT-09 TR kod:2PPFRADC0000

Unutmuşum mototaş'dan aldığım koruma karenaj koruma takozu var, puig marka. Linki de şu şekilde: http://www.mototas.com.tr/puig-koruma-takozu-yamaha-mt-09-pmu844
Yalnız sonuncusunu ben aldım ellerinde başka yok. Fiyatı 270 TL idi.

Sizin anlayacağınız onu da alayım bunu da alayım derken hesap 2000 tl yi buldu baya kabardı ama bunlar bence olması gereken aksesuarlar. Bu arada aksesuar fiyatlarını yurtdışına göre uygun tutmuşlar, yamaha türkiyeyi bu tutumundan dolayı tebrik ediyorum.

Hayırlı olsun aksesuarlar.
Fiyatları ayrı ayrı yazabilir misiniz acaba?
Pdfdeki tur camı daha bi güzel duruyor bir tane daha var sanırım tur camı o çok kocaman çirkin birşeydi.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
1000 Km olmak üzere yorumlarımı yazayım...

Motor bana çok yüksek gelmişti alçak sele ve amortisor düşürme aparatı aldım. şimdi daha rahatım trafikte.

En çok rahatsız olduğum konu rüzgar. Kafama kafama rüzgar yiyorum. Ön cam olmasa bence bu kadar rüzgar yemem :) Ayar yaptım yukarı aşağı hiç farketmedi.

Hızlanması, dengesi, yavaş trafikte neredeyse ayaklarımı koymamama rağmen durması mükemmel. Kullanan herkese tekrar tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Hayırlı olsun aksesuarlar.
Fiyatları ayrı ayrı yazabilir misiniz acaba?
Pdfdeki tur camı daha bi güzel duruyor bir tane daha var sanırım tur camı o çok kocaman çirkin birşeydi.

Teşekkür ederim.

Çanta taşıma demiri 275
Led sinyaller 2 takım: 290
Motor Koruma: 550
Diz pad i : 170
Tur camı: 440
Koruma takozu puig: 270
hatırladığım kadarıyla bu şekilde 5-10 tl farklılıklar olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

1000 Km olmak üzere yorumlarımı yazayım...

Motor bana çok yüksek gelmişti alçak sele ve amortisor düşürme aparatı aldım. şimdi daha rahatım trafikte.

En çok rahatsız olduğum konu rüzgar. Kafama kafama rüzgar yiyorum. Ön cam olmasa bence bu kadar rüzgar yemem :) Ayar yaptım yukarı aşağı hiç farketmedi.

Hızlanması, dengesi, yavaş trafikte neredeyse ayaklarımı koymamama rağmen durması mükemmel. Kullanan herkese tekrar tekrar hayırlı olsun.

Zaten rüzgar gürültüsü tek problem gibi görünüyor. Camı alçaltmanız veya yükseltmeniz bir işe yaramıyor. Ben de denedim bir fark olmadı. Hatta seyahat dönüşü camı söktüm rahat ettim. Ya spor kısa cam takıcaksınız ya da uzun turing cam başka şekli yok. Benim tur camı gelince size bilgi veririm.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Hatta seyahat dönüşü camı söktüm rahat ettim. Ya spor kısa cam takıcaksınız ya da uzun turing cam başka şekli yok. Benim tur camı gelince size bilgi veririm.

Fotoğraf var mı camsız hali. Düşünmedim değil valla sökmeyi.

Benim anlamadığım, koskoca Yamaha mühendisleri bu motorları rüzgar tüneline falan sokuyorlar. Ya bizim beklentimiz fazla, ya da başka bir sıkıntı var.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Resmi yok ama çirkin görünüyor camsız tabi. Çok kısa bir cam ya da çok uzun bir cam olması lazım. Rüzgar tüneline sokmuşlardır mutlaka ama biz biraz standart üstü boylardayız, onlar ortalama bir boy için yapıyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Resmi yok ama çirkin görünüyor camsız tabi. Çok kısa bir cam ya da çok uzun bir cam olması lazım. Rüzgar tüneline sokmuşlardır mutlaka ama biz biraz standart üstü boylardayız, onlar ortalama bir boy için yapıyorlar.

valla benim boy 1.75. gayet kısa adamım. Onunla alakası yok bence. En ortalaması bu boyun.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Bir sorum daha var, dün farkettim, bizim motorların alet çantası yok mu? yada bayii mi koymamış varsa artçı koltuğu altında olması gerekmez mi?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Alet çantası var, artçı selesine yapışık tornavida takımı da var ayrıca. Bir de belirtmek istediğim bir konu var normalde sele alçak konumda gönderiliyor yazıyor kullanıcı kitabında ama benimki yüksek konumdaydı, alçak konuma aldım kendim. Belki sizinkiler de yüksek konumda olabilir bir kontrol edin derim.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Alet çantası var, artçı selesine yapışık tornavida takımı da var ayrıca. Bir de belirtmek istediğim bir konu var normalde sele alçak konumda gönderiliyor yazıyor kullanıcı kitabında ama benimki yüksek konumdaydı, alçak konuma aldım kendim. Belki sizinkiler de yüksek konumda olabilir bir kontrol edin derim.

Benimki alçak konumundaydı ben de üst seviyeye aldım :bounce:
Alçak konumda depo ile sele arasında bayağı boşluk kalıyor ön tarafta.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
ayrıca motosikleti kırmızı olanlar elcik korumalarının rengini söyleyebilirler mi onuda yanlış takmışlar sanırım, bendeki elcik korumalar gri, normalde siyah olması lazım en azından tüm resimlerde öyle,
index.php
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
evet bu gun itibari ile sabah fransadan shad marka canta demirlerim geldi
akabinde montaj ve motora takma işleri bitti sonra sh48 shad gri topcase ve
sırt dayama minderide takıldı sukur bişi kalmadı artık
sadece kalan motor koruma demiri gerçi bittik resmen.






bu arada bunuda aldım taktırdım süper oldu tavsiye ederim şiddetle

 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
çanta çok güzel olmuş, ebaydan mı sipariş verdiniz hepsini, knuckle guard'ın shipping hariç 84$ gibi ekstrem bir fiyatı var, ayrıca montajı da zahmetli gibi gözüküyor, aldığınız linkleri de paylaşırsanız seviniriz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Hondanın yeni crossrunner vfr 800x'ini MT-09 tercih etmeme sebepleriniz nelerdir. 225 km hızın üstü motorun dinamiği nedeniyle tehlikeli olabilir, 41 mm ön amortisör daha etli olsaymış keşke.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Hondanın yeni crossrunner vfr 800x'ini MT-09 tercih etmeme sebepleriniz nelerdir. 225 km hızın üstü motorun dinamiği nedeniyle tehlikeli olabilir, 41 mm ön amortisör daha etli olsaymış keşke.

Ben şahsen bu iki motor arasında kalmıştım. Önce tracer almaya karar verdim, sonra vfr ye döndüm. Hatta fuar zamanı hayırlı olsun dedim vfr için fakat bizim bayinin elinde motor yokmuş meğersem, bir karışıklık olmuş. Sonuçta tracer aldım.

Bana göre tracer ın motoru daha güzel, ben v4 ü hernekadar rüştünü ispatlamış sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile bilinse de sevmiyorum. Cp3 ün sesi de performansı ve esnekliği de v4 den güzel.

Tracer'ın tasarımı daha güzel,daha modern, vfr nin tasarım biraz daha tutucu. Vfr nin egsozu falan tam bir fiyasko, nc750 den hallice.

Özellikler olarak ikisi de aynı sayılabilir, çok üstünlükleri yok, vfr nin elcik ısıtması standart, tracer'da orta sehpa var.

Malzeme kalitesi yakın birbirine, vfr biraz daha derli toplu karenajda boşluklar daha az, tracer o yönden biraz eksik.

En önemli nokta vfr eşşek ölüsü gibi 242 kg, tracer 210 kg. Benim tracer ı seçmemdeki en önemli nokta budur. Hem virajlarda hem de düşük hızlarda tracer vfr e göre çok avantajlı. Kullanımı daha kolay, daha dengeli ve kıvrak.

Aklıma gelenler bunlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst