- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 119
Teşekkürler iyi dilekleriniz için. Sizinkiler de hayırlı olsun. Motorum kırmızı renk, çok beğenerek aldım iyiki de kırmızı almışım diyorum
aksesuarlarım tamamlanmadı ama motor koruma ve led sinyalli halini çekip gönderebilirim. Diz pad i ve çanta demiri gelmedi henüz, koruma takozu da yolda bugün geliyor onu mototaşdan sipariş etmiştim. Radyatör koruma da sipariş etmeyi düşünüyorum biraz korunaksız geldi bana.
Belki alışmam gerekiyor N ye geçme meselesine anormal bir durum değildir heralde. İlk aldığım gün benim elimde de titreşim bariz vardı ve karıncalanma olmuştu, 2. gün azaldı, son kullandığım gün ise neredeyse yoktu. Motorun da rahatladığını düşünüyorum kullandıkça, hissiyatım o yönde.
Tracer gezisine katılmayı çok isterdim ama maalesef çok uzaktayım, denizlide oturuyorum. Siz akdeniz veya egeye inerseniz haberim olsun ama eşlik edebilirim bu bölgede.
Bu arada rüzgar gürültüsü konusunda siz ne düşünüyorsunuz, ben o durumdan çok dertliyim.
Belki alışmam gerekiyor N ye geçme meselesine anormal bir durum değildir heralde. İlk aldığım gün benim elimde de titreşim bariz vardı ve karıncalanma olmuştu, 2. gün azaldı, son kullandığım gün ise neredeyse yoktu. Motorun da rahatladığını düşünüyorum kullandıkça, hissiyatım o yönde.
Tracer gezisine katılmayı çok isterdim ama maalesef çok uzaktayım, denizlide oturuyorum. Siz akdeniz veya egeye inerseniz haberim olsun ama eşlik edebilirim bu bölgede.
Bu arada rüzgar gürültüsü konusunda siz ne düşünüyorsunuz, ben o durumdan çok dertliyim.




