Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Yamahanın orjinal koruma demirini taktırdım bugün yamaha anadoluda. Gayet şık bir şey oldu. Fiyatı 658 TL 1 lira bile inmediler.

http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=accessories&partcode=1RC-211D0-00-00&year=2015

IMAG1798_zpsfhav5p4w.jpg

IMAG1797_zpson8mtciq.jpg

IMAG1796_zpsuspft9pr.jpg

IMAG1794_zpsdywqmmro.jpg

IMAG1804_zpsns0zi2ur.jpg

IMAG1801_zpsmpslz4lz.jpg

IMAG1802_zpsd79dcwba.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Ben şahsen bu iki motor arasında kalmıştım. Önce tracer almaya karar verdim, sonra vfr ye döndüm. Hatta fuar zamanı hayırlı olsun dedim vfr için fakat bizim bayinin elinde motor yokmuş meğersem, bir karışıklık olmuş. Sonuçta tracer aldım.

Bana göre tracer ın motoru daha güzel, ben v4 ü hernekadar rüştünü ispatlamış sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile bilinse de sevmiyorum. Cp3 ün sesi de performansı ve esnekliği de v4 den güzel.

Tracer'ın tasarımı daha güzel,daha modern, vfr nin tasarım biraz daha tutucu. Vfr nin egsozu falan tam bir fiyasko, nc750 den hallice.

Özellikler olarak ikisi de aynı sayılabilir, çok üstünlükleri yok, vfr nin elcik ısıtması standart, tracer'da orta sehpa var.

Malzeme kalitesi yakın birbirine, vfr biraz daha derli toplu karenajda boşluklar daha az, tracer o yönden biraz eksik.

En önemli nokta vfr eşşek ölüsü gibi 242 kg, tracer 210 kg. Benim tracer ı seçmemdeki en önemli nokta budur. Hem virajlarda hem de düşük hızlarda tracer vfr e göre çok avantajlı. Kullanımı daha kolay, daha dengeli ve kıvrak.

Aklıma gelenler bunlar.

Çok teşekkürler detaylı cevabınız için.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Bugün ufak bi gezi yaptım ağva taraflarına. Biraz viraj denemiş oldum, üzerindeki lastiklerin performansı yeterli fakat lastikler soğukken bi virajda arka attı hafif. Lastikler soğukken dikkat etmek lazım.

IMAG1812_zpsrht2dn94.jpg

IMAG1820_zpsvzdx5ffv.jpg

IMAG1839_zps2vikitjz.jpg

IMAG1833_zps8ljwwzoj.jpg
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Sevemedim şu dunlopları, vasat lastik. Değiştirecekseniz lastikleri motolastik köksal bey metzeller m7 önerdi.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Bugün de eski istanbul asfaltından izmite doğru gittim. Geri dönüşte benzin bitti :pr:
Trip-F (Benzin ışığı yandıktan sonra yapılan kmyi gösteren ekran) ekranın da yazan 56kmde benzin bitti. Ve giderken stop etti motor. Sonra durdum yeniden çalıştırdım 2. vitese atıp 30km/s hızlarına çıkınca yeniden stop etti (Allahtan 300m yazıyordu benzinliğe) boşa aldım ve durana kadar gittim sonra tekrardan çalıştırıp biraz hızlandım ve yine stop etti o hızla benzinliğe vardım zaten :cherry:

Gelince kitapçığa baktım 2.6lt diyor rezerv bölümü ben 4 litre diye biliyordum. 70-80 km gider diye tahmin ediyordum. Demek ki ışık yanınca en geç 45-50 km içinde almak lazım benzin.

Fotolar aşağıda :flower:

IMAG1861_zpsxwuubfla.jpg

IMAG1863_zpset3qm5nd.jpg

IMAG1866_zpsnnsh7ct1.jpg
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Geçmiş olsun, iyiki ters biryerde bitmemiş benzin. Ben okumuştum 2.6 lt yazıyordu kitapçıkta, 50 km gider yani yaklaşık. Riske atmamak için en geç 30-40 km sonra almak lazım.
Bu arada iyi geziyorsun yakınlarda olsam takılırdım peşine, yollar da pek bir güzel görünüyor

Rüzgarla aran nasıl, rahatsız ediyor mu ön cam seni?
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Geçmiş olsun, iyiki ters biryerde bitmemiş benzin. Ben okumuştum 2.6 lt yazıyordu kitapçıkta, 50 km gider yani yaklaşık. Riske atmamak için en geç 30-40 km sonra almak lazım.
Bu arada iyi geziyorsun yakınlarda olsam takılırdım peşine, yollar da pek bir güzel görünüyor ��

Rüzgarla aran nasıl, rahatsız ediyor mu ön cam seni?

Eyvallah abi. Evet hafif yokuş aşağı virajlı bir yoldan iniyordum stop edince pek yavaşlamadı motor debryajı sıkınca :mrgreen:
Ön rüzgar konusunda sıkıntılıyım herşeyi denedim ama memnun kalmadım.
Seleyi aşağıda ve yukarı da her iki durumda da camın 3 seviyeyi de ayrı ayrı 15-20 km denedim ama yine olmadı. Şu an için sele aşağıda cam en yukarıda kullanıyorum. Güzel bir tur camı kesinlikle lazım üzerindeki cam yetersiz. Ve titreşip ses yapıyor gibi geliyor bana.

Ama motorun düz gidişinden memnunum, otobanda falan yanal rüzgarlardan etkilenmiyorum pek fazla motor dümdüz yarıyor rüzgarı :bounce:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Geçen hafta siparişini verdim daha gelmedi tur camı, bu hafta gelirse takıp deneyeceğim. Çok merak ediyorum nasıl olacağını. Bir de sele alacağım çok pahalı ama daha karar veremedim.
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
2
116106-albums3419-picture12806.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

Lastikler ısınınca viraja guzel yatıyor ayaklıkları değdirerek çok rahat dönüyor motor aşırı kararlı virajda. Ancak lastikler zor ısınıyor. Aranızda motorunda pirelli rosso supercorsa deneyen var mı ? ve önce yazı sonra resim olacaktı affola
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
Hafta sonu bizde biraz dolaşak dedik
şile agva yollarıydı rota

ufak bir video ayrıca arkadasın tracerinden
https://www.youtube.com/watch?v=st7ryrKePW4



 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Ben daha taktıramadım valla aldığımı servise gidemedim, güzel olmuş ama sanırım yönü 90 derece dönecek. Yazının yere paralel olması lazım diye düşünüyorum.

Bu arada yamahanın orjinal tur camı geldi. Taktım kendim ve bir test sürüşü yaptım. Gürültü %90 kayboldu, çok ufak türbülans sesi kaldı, o da benim fazla uzun boylu olmamdan kaynaklanıyordur. Bir de difüzör takacağım 0 a iner tahminim. Tavsiye ederim çok eziyet orjinal cam ile seyahat etmek.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Ben daha taktıramadım valla aldığımı servise gidemedim, güzel olmuş ama sanırım yönü 90 derece dönecek. Yazının yere paralel olması lazım diye düşünüyorum.

Bu arada yamahanın orjinal tur camı geldi. Taktım kendim ve bir test sürüşü yaptım. Gürültü %90 kayboldu, çok ufak türbülans sesi kaldı, o da benim fazla uzun boylu olmamdan kaynaklanıyordur. Bir de difüzör takacağım 0 a iner tahminim. Tavsiye ederim çok eziyet orjinal cam ile seyahat etmek.

Evet yazı yere paralel olacak, ben de fotograf cektikten sonra eve gelince farkettim sonra tekrar otoparka inip düzelttim kendim alyan anahtarı ile :)
Uzun tur camının fotosunu çekebilir misiniz her yönden? Nasıl duruyor? Sağlam mı rüzgarda titreşiyor mu?
Hayırlı olsun.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Merhaba dostlar. Honda Shadow, Honda Transalp derken ben de 2 ay önce Tracer sahibi oldum. Herkese sağlıklı, kazasız sürüşler dilerim. Arkadaşlar eminim benim gibi ön camın kısalığından, yüksek süratlarlerde havanın kaskta patlamasından şikayetçi olan vardır. İstanbulda daha önceden cam yaptırdığımız Murat diye bi vatandaş var. İstanbuldaki arkadaşlarımdan ricam ustanın kalıp alması ve yüksek tur camı üretebilmesi için tracerı ustaya götürmesi. Konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkafaşlardan destek bekliyorum. Selamlar. Orhan

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Bu camı çok beğendim
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Merhaba dostlar. Honda Shadow, Honda Transalp derken ben de 2 ay önce Tracer sahibi oldum. Herkese sağlıklı, kazasız sürüşler dilerim. Arkadaşlar eminim benim gibi ön camın kısalığından, yüksek süratlarlerde havanın kaskta patlamasından şikayetçi olan vardır. İstanbulda daha önceden cam yaptırdığımız Murat diye bi vatandaş var. İstanbuldaki arkadaşlarımdan ricam ustanın kalıp alması ve yüksek tur camı üretebilmesi için tracerı ustaya götürmesi. Konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkafaşlardan destek bekliyorum. Selamlar. Orhan

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/RYVV07.jpg[/url] Bu camı çok beğendim

Bu cam benim aldığım orjinal tur camı. Yaptırmayla uğraşmayın çünkü o camın takılabilmesi için farklı bir aparat da geliyor ayrıca 2 sabitleme demiri var. Ayrıca çok pahalı da değil. Yapmak kaça mal olur bilmiyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Emre Bey orjinal camı servisten mi aldınız? Fiyatını öğrenebilir miyim?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Emre Kardeşim, yamaha orjinal uzun tur camı açıklamasında: "tur camı takılıyken elcik korumalar kullanılamaz" der. Bu cam elcik korumalarla kullanıldığında gidon tam tur dönmüyor mu?

Elcik korumalar 2 parça, üstteki kısım alyanlar sökülüp çıkartılıyor, alttaki parçaya araya pul konarak tekrar alyanlar konuluyor. Görünüm biraz değişiyor elcik korumaların. Yani o üzerindeki boyalı plastik kısım artık kullanılmıyor. Çıkarmadan da kullanabilirsiniz ama gidon tam dönmüyor, iki parmak mesafe kalıyor tam dönüşe.

Bu arada sizin koyduğunuz resmi dikkatli inceleyin üstteki parçanın olmadığını görürsünüz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst