Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
O değil de

"Overall width 815 mm ... 942 mm

Seat height 815 mm ... 849.5 mm"

Yani street Rally 12.5 cm daha mı geniş ! Trafik için biraz abartı bir fark bence. Sele yüksekliği de ~3.5 cm daha fazla...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Izmir mtye 2 adet mt09 katildi yakin zamanda bizde test edecegiz. Fuarda sagda solda gorduk ama test etmek nasip olmadi.

Kapalı bir alanda yakin bir arkadasimin mt09unu test edecegim.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-sr.aspx?view=featurestechspecs
plastik parçalar ve sele hariç farkı varsa sen söyle
bu da başka siteden. A collection of bolt-on pieces for your Yamaha MT-09 (that’s the Yamaha FZ-09 for us Americans), the Yamaha MT-09 Street Rally started life as dealer-made bike in Europe, parçalar bayide değiştiriliyo ekleniyo başka bi cacık yok. bolt-on ve dealer-made ekleme bayide yapma.
Plastik parçalar haricinde senin motorunda da 1000rr motor bloğu var ama senin motorun 1000rr değil :) Bu bahsettiğimiz model tamamen cadde ve toprak yolda kullanma amacı ile üretilmiş bir modeldir daha doğrusu doldurulmuş olan. Dediklerinin bazılarında haklısın ama çok abartmışsın :) ciddi özel bir seridir kendisi ;)
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
merhabalar arkadaşlar. kullandığım fz6 makinayı satmış bulunuyorum. mt-09 ile aranıza katılmak isterim bu konuda satmak isteyen arkadaşlar var ise benimle irtibata geçebilirler...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
20
ilk òncelikle merhabalar kazasiz belasiz surusler dilerim foruma dun katildim cunku dun bende bi mt-09 sahibi oldum allahin izniyle ilk başlarda honda cbr 600 f in yeni kasasîni almayi hayal ederken teleskopik ters masalarindan tut combine fren sistemini kaldirmasi ustune motor bloguyla oynayip beygirde kisma yapip tork a arttırîm vermesi birde fiyati 26 bin tl gbi bir fiyat cektiklerini gorunce honda hem.fiyatiyla hem bu srzon yaptiklariyla rakiplerinin gerisindr kaldigini dusunuyorum bu yuzden arastirmalarimin sonucunda 100 bin km yaklasik sehir icin tecrubemede dayanarak 2006 model 600 f ten bu makinayi tercih ettim makinayi duzde dadas motordan aldim 286 km yol yaptim 170 km ustunden hic inmeden yaptim yaklasik 1 saat 30 dakika surdu cok keyifliydi yagmurlu olmasina ve rodajda olmasina istinaden yuksek devirleri cok fazla gosterip makinayi sıkıstirmak istemedim sehir icerisinde 5 6 litre arasi yakacak gbi duruyor uzun yolda 4.2 yi ortalama olarak gordum uzun yol verisi olarak bence bu gucte bir makina icin mukemmel bir veri istanbuldayim beylikduzu mevkiinde ikamet ediyorum ve motorcu olarak tekim bir arkadasa da gsr 600 alicaz siteyide isimin yogunlugundan dolayi karistiramiyorum turlar geziler vs icin elimden geldigi kadar katilmak isterim . Kazasiz belasiz surusler ins .
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
ilk òncelikle merhabalar


Hoşgeldin :)
frabz-72690a.jpg
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Furkan bey hoşgeldiniz hayırlı olsun da bence monitörünüzün çözünürlüğünü düşürün :sunny: :D
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar Mt09'una rodaj bakımı yaptıranlar kaç lt yağ ve kaç numara yağ kullandınız? Rodaj bakım ücreti nedir bu arada..
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Merhaba arkadaşlar mt-09 aylesine artık bende katıldım herkese keyifli sürüşler dilerim...
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
bende ısım yazdırdım sıradayım yanı hayırlısıyla bende mt sahıbı olucam bıraz hareketlendırelım su topıgı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst