- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 240
Yine bir delilik yaptım. Sene başında bir delilik yapıp duke 390 almıştım. Çok güzel vakit geçirdim hala da geçiriyorum. Çok eğlenceli bir motosiklet 390. Şehir içinde scoterdan daha rahat aralara giriyorsun şehir dışı virajlı yollarda keyif alarak gidiyorsun. Ancak gel gelelim insanın içindeki doyumsuzluk duygusu birazda eğitim veren hocamında desteğiyle biraz daha güçlü bşrşeyler aramaya başladım. Aslında sade e şehir içi kullanacak olsam duke yetiyorda artıyor bile. Ancak şubat ayından beri yaptığım 3500km nin çoğunluğu zevk için yaptığım şehir dışı geziler. İştebu yüzden geçtiğimiz günlerdeki araştırmalarımdan sonra mt09 için sipariş formu doldurdum izmotoda. Sırada bekleyen çokgelecek motor sayısı az olacağından herhalde temmuzu geçer belkide ağustos motora kavuşmam. Bu aradada bi3-5 bin km daha yol yaparım herhalde. Mt o9 ile de b modunda giderim gibi bol bol ama işte diyorum ya delilik bakalım allah sonu uzu hayr etsin. Allah herkesin tekerini düz bastırsın kazasız belasız yollar nasip etsin.