Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Yine bir delilik yaptım. Sene başında bir delilik yapıp duke 390 almıştım. Çok güzel vakit geçirdim hala da geçiriyorum. Çok eğlenceli bir motosiklet 390. Şehir içinde scoterdan daha rahat aralara giriyorsun şehir dışı virajlı yollarda keyif alarak gidiyorsun. Ancak gel gelelim insanın içindeki doyumsuzluk duygusu birazda eğitim veren hocamında desteğiyle biraz daha güçlü bşrşeyler aramaya başladım. Aslında sade e şehir içi kullanacak olsam duke yetiyorda artıyor bile. Ancak şubat ayından beri yaptığım 3500km nin çoğunluğu zevk için yaptığım şehir dışı geziler. İştebu yüzden geçtiğimiz günlerdeki araştırmalarımdan sonra mt09 için sipariş formu doldurdum izmotoda. Sırada bekleyen çokgelecek motor sayısı az olacağından herhalde temmuzu geçer belkide ağustos motora kavuşmam. Bu aradada bi3-5 bin km daha yol yaparım herhalde. Mt o9 ile de b modunda giderim gibi bol bol ama işte diyorum ya delilik bakalım allah sonu uzu hayr etsin. Allah herkesin tekerini düz bastırsın kazasız belasız yollar nasip etsin.
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Yine bir delilik yaptım. Sene başında bir delilik yapıp duke 390 almıştım. Çok güzel vakit geçirdim hala da geçiriyorum. Çok eğlenceli bir motosiklet 390. Şehir içinde scoterdan daha rahat aralara giriyorsun şehir dışı virajlı yollarda keyif alarak gidiyorsun. Ancak gel gelelim insanın içindeki doyumsuzluk duygusu birazda eğitim veren hocamında desteğiyle biraz daha güçlü bşrşeyler aramaya başladım. Aslında sade e şehir içi kullanacak olsam duke yetiyorda artıyor bile. Ancak şubat ayından beri yaptığım 3500km nin çoğunluğu zevk için yaptığım şehir dışı geziler. İştebu yüzden geçtiğimiz günlerdeki araştırmalarımdan sonra mt09 için sipariş formu doldurdum izmotoda. Sırada bekleyen çokgelecek motor sayısı az olacağından herhalde temmuzu geçer belkide ağustos motora kavuşmam. Bu aradada bi3-5 bin km daha yol yaparım herhalde. Mt o9 ile de b modunda giderim gibi bol bol ama işte diyorum ya delilik bakalım allah sonu uzu hayr etsin. Allah herkesin tekerini düz bastırsın kazasız belasız yollar nasip etsin.


Şimdiden hayırlı olsun hocam, pişman olmıyacaksın emin ol mt-09 yok satan bi makinadır ve hiç bi sıkıntısı yok gerçekten tavsiye ederim umarım bol bol güzel vakit geçirirsin kazasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
bu gün bayiye gittim ve mt 09 un gelmesinin temmuzu bulacağını öğrendim çok kötü oldu bu yaaağğ :pale: :salut:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Izmotodan mt09 bekleyenler..

Motorunuza eylul ekim gibi kavusursunuz herhalde.

Nisan ayinda teslim aliyorduk en gec mayisti haziran oldu ses seda yok kapora verende pişman zaten kendiside yazar buraya.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Izmotodan mt09 bekleyenler..

Motorunuza eylul ekim gibi kavusursunuz herhalde.

Nisan ayinda teslim aliyorduk en gec mayisti haziran oldu ses seda yok kapora verende pişman zaten kendiside yazar buraya.

Valaa 3 kişiden bahsettiler özellikle bir arkadaş turuncu bekliyormuş 3 aydır onun motoru haftaya gibi gelir herhalde dediler iki tane de race blue bekleyen varmış 2 ay civarında ben renk farketmez dedim race blueya bu sene zor gibi dedi. Ama zaten acelemde yok bu sırada km arttırmak hedefim
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün bayiye gittim ve mt 09 un gelmesinin temmuzu bulacağını öğrendim çok kötü oldu bu yaaağğ :pale: :salut:
Kudret kardesim yzf yi satmissin hayirli olsun.
Seni severim bilirsin . Sana bir kac sey yazicam.
Beni sakın yanlis anlama.
Yzf den 115 beygirlik 900 cc gibi agresif bir makineye gecmeni dogru bulmuyorum.
Bak her iste bir hayir vardir. Belliki allah cc sana bisey olmasini istemiyor ve temmuza ertelenmis mt09 un gelisi.
600 cc xj6 bile bana cok gelirken .sen ne yapiyosun genc kardesim kudret kardesim.
Sakin yanlis anlama beni.
Tabiki yzf de baya bir tecrube edindin. Ancak yzf den 900 cc ye gecmek cok riskli deyilmi ?

Yasinin verdigi heyecanla kanin kayniyor farkindayim.
Ancak gel sen bu sevdadan vazgec mt07 al hatta biraz bekle tam karenajli abslisi gelcekmis .onu al sana benden bir abi tavsiyesi.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
sağol abi.Haklısın abi aslında ama makinenin testine gittim bana çok farklı bir his verdi yani mt 07 de beni çeken bişi yok bu bambaşka anlatabiliyormyum senin dediğin de doğru haklısın
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bende yzf surmus ve detaylı test etmıs bırı olarak kesınlıkle onermem.

Yzf bısıklet kalır .. Ama iş kişide biter gazlamam kendımı ve nefsimi kontrol edebılırım dersen B modda neden olmasın.

AmA Dıkkat edesın dostum 1-2-3 teker egıtım alıp pratıkte calısmanı onerırım yada bos alanda motorun fren lımıtlerını ve vırajını gelıstırmenı.

600luk ınan mt09 yanında halt etmıs :)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
önerileriniz için teşekkürler dediğiniz gibi yapmayı planlıyorum. Burada şehir içinde fazla trafik yok orada yavaş yavaş ve apartmanların çevresinde kullanarak b modda ağır ağır zaten hız için istemiyorum motosikleti ve tabiki eğitim düşünüyorum fakat bizim bu tarafta eğitim veren bir kurum yada kuruluş yok nasıl yapacağımı bilmiyorum css eğitimi düşünmüştüm fakat tuzlu geldi biraz onun yerine gittim dainese tulum aldım :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
önerileriniz için teşekkürler dediğiniz gibi yapmayı planlıyorum. Burada şehir içinde fazla trafik yok orada yavaş yavaş ve apartmanların çevresinde kullanarak b modda ağır ağır ...

Güzel düşünüyorsun da neden MT09 u düşünüyorsun o zaman? Yani kullanamayacağın motoru neden almak için zorluyorsun ? Başka motorlarda tecrübe edin, daha sonra alırsın, motor kaçmıyor ya. Bence bir süre ER5 gibi bir motorda takılmak baya eğlenceli olabilir.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Güzel düşünüyorsun da neden MT09 u düşünüyorsun o zaman? Yani kullanamayacağın motoru neden almak için zorluyorsun ? Başka motorlarda tecrübe edin, daha sonra alırsın, motor kaçmıyor ya. Bence bir süre ER5 gibi bir motorda takılmak baya eğlenceli olabilir.

Türk insanı motosikleti yetenek ve tecrübesine göre değil, bütçesine göre aldığı için... :(
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
zaten bu motosikleti ekmek almak için kullanmayacağım onun için başka bi tane var
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sanirim-son-nokta..tork-canavari-162150708/detay

Arkadaşlar ilana dikkat mt-09 alırken kaporasını verdiğim sonradan kaza eden makina bu ...
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
İmam osurursa cemaat zıçarmış :mrgreen:

satan imam mıymış .p :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

Evet dün RB ile öyle ufak bir gezinti yaptık ama gezintiden önce yıkama, boya koruma, cile uygulaması :)

27RpW0.jpg


Ardından gezinmece :)

DXrjW1.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst