
fuarda 1 japon 1 türk müdüre sordum başka versiyon ne zaman çıkar bişey bilen yok. başka bir çalışan yazı bekleyin diyorhacı yolu bekliyoz sanki. mt 9 boy pos ufakça seyahate uygun bi durumu yok arka sele kısa yolculuk idare eder gibi. yolcu tutamak da yok galiba. top case absürd olur konfor güzel cihaz depoya dayanıyor ama mecburi bi kayma değil. A ve standart mod haşin falan tecrübeli adama sıkıntı değil şehiriçi alırsın Bye ok. seyahat hariç 10 numara alet. varsa niyeti olan sadece kısa yol giderim diyen düşünmesin. merak edenler için bi foto da benden boy 180 kilo 80. fotodaki ufak ön cam, yan ızgara, radyatör yanı, manetler, telefon tutacağı aksesuar bilesiniz. agaya beleş yok yani
[url]http://i.hizliresim.com/wMZArN.jpg[/url]
fuarda 1 japon 1 türk müdüre sordum başka versiyon ne zaman çıkar bişey bilen yok. başka bir çalışan yazı bekleyin diyorhacı yolu bekliyoz sanki. mt 9 boy pos ufakça seyahate uygun bi durumu yok arka sele kısa yolculuk idare eder gibi. yolcu tutamak da yok galiba. top case absürd olur konfor güzel cihaz depoya dayanıyor ama mecburi bi kayma değil. A ve standart mod haşin falan tecrübeli adama sıkıntı değil şehiriçi alırsın Bye ok. seyahat hariç 10 numara alet. varsa niyeti olan sadece kısa yol giderim diyen düşünmesin. merak edenler için bi foto da benden boy 180 kilo 80. fotodaki ufak ön cam, yan ızgara, radyatör yanı, manetler, telefon tutacağı aksesuar bilesiniz. agaya beleş yok yani
[url]http://i.hizliresim.com/wMZArN.jpg[/url]
Merhaba arkadaşlar ben Eren, Ankaralı bir bilinçli apaçi![]()
Fuarda Mt-09 u oldukça inceleme imkanı buldum, Yamaha Eğitim Bölümü sorumlusu Rahmi Barutçu ile de Mt hakkında bir görüşme yaptım. Kendisi de motosiklete bayıldığını belirtti. En kısa zamanda şuanki motosikletim DRZ 400 SM'yi de satıp bir Mt-09 alacağım ancak önce bir test sürüşüne gitmekte fayda var bakalım pratikte de kağıt üzerindeki kadar iyi mi bu 3 silinirli 850cc 115 hp mini beast![]()
Yamaha 1981'den beri (XS850) 3 silindirli motor bloğu üretmemişti 2013 ün kasımında bizimle buluşan bu model gerçekten kalp atışlarımızı hızlandırdı hem de sadece kağıt üzerindeki verilerle. Gerek sıvı dolu ağırlığıyla gerek 115 hp 87.5 nm torkuyla gerekse de 24.000 TL anahtar teslim fiyatıyla (şuan 25.400 oldu) kalplerimizde taht kurmayı, zihinlerimizde yer etmeyi başardı. Fiyat dolayısıyla ben de çok çekingen yaklaştım başta Mt-09'a lakin yakından inceleyince kalitesinin hiç de diğer japonlardan aşağı kalır olmadığını gördüm. Bu biraz içimi rahatlattı. Test sürüşünden sonra sanırım %99 alacağım bu motosikleti. Özellikle 5.0/5.5 lt/100km yakıtı gerçekten tam isteklerime karşılık oldu. Daha önce 2011 model Z 750 motosikletim vardı ve 8lt/100km altına düşürememiştim şehiriçinde. Şuan derse girmem gerekiyor yazımı biraz kısa keseceğim) Lakin motoru almış olan arkadaşlara bir sorum olacak:
Mt-09'un altı (headers) yere çok yakın geldi bana. Şuan Drz 400 sm kullandığımdan mıdır bilinmez baya bi korkuttu beni. Şehrin haylazı olacak bir motosiklet için biraz fazla yakın değil mi ? Siz bu konuda sıkıntı yaşadınız mı ? Drz her yola giren her kaldırımı merdiveni inen bir motosiklet, açıkçası Mt'den de böyle bir performans beklemem biraz yanlış gelse de kaldırıma çıkamayacaksam ne yapacağım ben bu motoru ?
Naked bir motordan ne kadar konfor bekliyosunuz ki? Ben uzerine oturdum ve daha onceki motorum er6 dan cok daha rahat bir oturus pozisyonu var, ona gore de biraz daha buyuk. ER6 da buyuk ve biraz tipsiz bir on cam ile ankara sakarya yaptim ve gram yorulmadim. Haa siz kalkip da bu tarz motorlari fjr 1300 gibi hayati touring olan bir motorla karsilastirirsaniz tabii ki hayal kirikligina ugrarsiniz.
Uzun lafin kisasi seyahate de gider bir motor gayet. Tek eksigi o resimdekinden biraz daha buyuk bir on cam, onu da sadece yola gideceginiz zaman takarsiniz, tadindan yenmez olur. Her zaman dedigim gibi, motorlara bakarken ne icin uretildiklerini gozonunde bulundurarak bakmak lazim, size boyle yapmamissiniz demiyorum ama seyahat haric yorumunuz yanlis yerlere gidebilir, sadece seyahat agirlikli alinacaksa bu tarz ciplak bir motor almak sacmalik olur zaten, ama naked sever bir adama gelip de bu cok ruzgar aliyomus bunla yola falan gidilmezmis dogru mu derseniz size tuhaf tuhaf bakan bir adam gorursunuz muhtemelen
O motor koruma takozlari 600 lira civari olmasi lazim, aksesuarlar hic ucuz degil.
Z 750'de 155 mm olan yerden yükseklik Mt-09 için 135 mm olarak gözüküyor dediğiniz gibi. Z 750'de kaldırımlardan inerken sıkıntı yaşadığımı hatırlıyorum maalesef bence büyük sıkıntı 135mm lik yerden yükseklik. Umarım Drz'den sonra alışabilirim headers'ı kırmadan![]()








