Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
insanlar mevcut durumdan bıkmışlar ki (fiyatların hala belli olmamasıyla ilgili) konu sönmüş. tanıdığım bir bayii ile görüşme fırsatım oldu; fiyatla ilgili sorulara artık fuar zamanı geldi diyerek cevap veriyor ben de zorlamadım.

Motorlar mart sonu nisan başı gibi teslim edilebilir dendi; baya canımı sıktı bu durum. neyse yine bize beklemek düşüyor.

Yamaha sözüm sana bu motor Martın ilk haftası buraya GELECEK! Dedimmi GELECEEEK!!! ::jester:: :)

Birde sanırım gri mat rengi gelmeyecek yamaha tr de renk seçenekleri arasında yok :(
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
70
Arkadalar ne yapacagımı sasırdım kayserıde yllık ızındeyım fuara gelecegım tvs apache kullanıyorum 2 yıldır. mt 07 cok hosuma gıdıyo almayı dusunuyorum ama fıyat bellı olmadıgı ıcın ne kadar kredı cekecegımı bılemıyorum mt 07 mı alsam cb500 mu kararsızım yıne motorsıklet alırsam apache mı satarmıyım celıskedeyım KUSMUK gıbı oldum baktıgım her yer de ? bu ısaretı goruyorum pısıkolojım bozuldu :DD
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hondanın NC serisi ve düşük yakıt sarfiyatı karşısında şansı ne olacak acaba merak ediyorum..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hondanın NC serisi ve düşük yakıt sarfiyatı karşısında şansı ne olacak acaba merak ediyorum..

merak etmeyin, çok şansı olur. hatta nc serisinin tüm modelleri kadar tek başına satar. nc serisi, mt'den en az 5 yaş daha yukarısına hitap ediyor. tam bir uzun yol motoru. mt ise daha spor, daha agresif, daha hafif. nc700ü uzun süre araştırmama rağmen, nc750'ye karşı bile mt 07 ağır basıyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Şu hesabı yapmaya bayılıyorum :) ;

NC700den 2500 TL daha ucuz olsa ve 100km de 1litre fazla benzin yaksa, benzin fiyatını da 5 TL olarak kabul etsek, NC700/750 kendini 50.000 km sonra amorti ediyor :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
224
peki ne kadar süre de acemilik sürecini atlatarım

Açıkçası büyük cc ile başlamaya hiç heveslenmedim ve motora ilk binip gazı ilk açtığımda daha fazlasına uzun süre ihtiyacım olmayacağını da anladım. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama otoyol dışında istanbulda asla daha fazlasına ihtiyacın olmayacaktır. Daha geçen hafta trafikte CBR 1000 RR ilerleyemezken ben aralardan rahat rahat geçip trafikten kurtulabildim. Bu gibi durumlarda faydasını bile görüyorsun. Hatta bu işin vergisi, bakımı, yakıtı da var.

Öte yandan otoyollarda hız konusunda sıkıntı yaşamasam bile 100den sonra hızlanma konusunda biraz üzüyor motor. Biraz da idare edebilmek gerek tabiki.

Sözün özü, önce 2500 cc lik bir motora bin, dene ondan sonra kendiliğinden zaten ne kadar yeterli olduğunu (en azından bir süre için) göreceksin.

CC büyütmek için ise ortalama 20-30 bin km ve 2 yıl gibi süreler öneriliyor. Forumda bu konuda çok fazla konu ve açıklayıcı cevap var. Biraz araştırmanı öneririm.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
3
Açıkçası büyük cc ile başlamaya hiç heveslenmedim ve motora ilk binip gazı ilk açtığımda daha fazlasına uzun süre ihtiyacım olmayacağını da anladım. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama otoyol dışında istanbulda asla daha fazlasına ihtiyacın olmayacaktır. Daha geçen hafta trafikte CBR 1000 RR ilerleyemezken ben aralardan rahat rahat geçip trafikten kurtulabildim. Bu gibi durumlarda faydasını bile görüyorsun. Hatta bu işin vergisi, bakımı, yakıtı da var.

Öte yandan otoyollarda hız konusunda sıkıntı yaşamasam bile 100den sonra hızlanma konusunda biraz üzüyor motor. Biraz da idare edebilmek gerek tabiki.

Sözün özü, önce 2500 cc lik bir motora bin, dene ondan sonra kendiliğinden zaten ne kadar yeterli olduğunu (en azından bir süre için) göreceksin.

CC büyütmek için ise ortalama 20-30 bin km ve 2 yıl gibi süreler öneriliyor. Forumda bu konuda çok fazla konu ve açıklayıcı cevap var. Biraz araştırmanı öneririm.

Büyük cc gibi bir hevesim yok sadece motor cok hosuma gitti görünüm itibariyle diğer 250 cclere yakın bir fiyat çekileceği söylendiği için de sorayim dedim teşşkür ederm cevabın için.

125 veya 200cc ile en az 10 bin km yol yapman yararına olur. Ek olarak eğitim alman da yararına olur.

Teşekkürler dostum
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
70
fuarda mt 07 almayı dusunuyorum fuarla bırlıkte satısı baslarmı sızce baslarsada sayıca sıkıntı olaurmu tesekkurler
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
ben de fuardan almayı düşünüyorum. fuara gelecek olanlar sayılıymış ve 2013 olarak tescil edilecekmiş. 2014 modeller, mart sonu gelecekmiş. Bayii temsilcileriyle konuşup anlaşırsınız, sorun olmaz diye düşünüyorum.
fuarda mt 07 almayı dusunuyorum fuarla bırlıkte satısı baslarmı sızce baslarsada sayıca sıkıntı olaurmu tesekkurler
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
70
bu durumda fuara gıderken motorsıklet parasını hazır etmmemeız gerekırmı ??
ben de fuardan almayı düşünüyorum. fuara gelecek olanlar sayılıymış ve 2013 olarak tescil edilecekmiş. 2014 modeller, mart sonu gelecekmiş. Bayii temsilcileriyle konuşup anlaşırsınız, sorun olmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Şu hesabı yapmaya bayılıyorum :) ;

NC700den 2500 TL daha ucuz olsa ve 100km de 1litre fazla benzin yaksa, benzin fiyatını da 5 TL olarak kabul etsek, NC700/750 kendini 50.000 km sonra amorti ediyor :mrgreen:

devlet bahçeli hesabı gibi olmuş hadi mt-07 nin yeni yılı kutlu olsun :mrgreen:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,656
bu durumda fuara gıderken motorsıklet parasını hazır etmmemeız gerekırmı ??

hayir götürme sadece anlaşır işine gelir ise ufak bir kapora oda isterlerse bırakabilirsin yoksa paranı yanında götürme fuardan sonra verecekleri adrese gider para işini halledersin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yamahadan motosiklet almayı 2005 yılında bıraktım...hiçde pişman değilim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst