- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
buda kanarya adasına götürülen ilk grup,bence bu motorda alınası en güzel renkler kırmızı ve beyaz olmuş
http://www.youtube.com/watch?v=C6ECUw2iOd4
TR den gelen katılımcılar nirde ?
buda kanarya adasına götürülen ilk grup,bence bu motorda alınası en güzel renkler kırmızı ve beyaz olmuş
http://www.youtube.com/watch?v=C6ECUw2iOd4
sonunda aksiyon dolu bir video yüklendi youtube'a.iyi seyirler
http://www.youtube.com/watch?v=y3HHo7ld1Hc
sonunda aksiyon dolu bir video yüklendi youtube'a.iyi seyirler
http://www.youtube.com/watch?v=y3HHo7ld1Hc
Beyler size iyi haberim var,bu gün DAYTONA motor Kuruçeşme ye gittim,dedim davetiye alırım hem şu MT 07 hakkında konuşuruz,evet döviz kurları ne olursa olsun,fiyatı 17 000-18 000 tl geçmeyecek dedi BÜLENT Mamay sahibi,fiyatı YAMAHA vermiş değişmez dedi,ona göre, hepimizin hakkında hayırlısı inşallah
motokoviç kardeşim sen 18000 olacakmış gibi hayal et ki 17000 olursa bin lira bulmuş gibi olursun,ben şahsen ikisinin arası olur diye düşünüyorum

daytonayla konuştum bugun fiyat 14.999 olcak dediler. üstüne basa basa.
daytonayla konuştum bugun fiyat 14.999 olcak dediler. üstüne basa basa.
eğer 15bin olursa cbr 250 düşünen donunu bile satar bunu alır beee.satış patlaması olur gerçekten.pek ihtimal vermiyorum ama hayırlısı bakalım..
daytonayla konuştum bugun fiyat 14.999 olcak dediler. üstüne basa basa.
Nihayet mantıklı bi cevap
Arkadaşlar bu motosikletle ilgili 18 lerden bugüne kadar kimse bahsetmedi ki nerden çıkarıp kendinizi böyle 20.000 Liraya dayanan fiyatlara ikna etmeye çalışıyorsunuz :silent:
18000 olduktan sonra bu hobi motosikleti gibi duran şeyin ne gibi bi avantajı kalıyor ki :silent:
3 lt mi yakıyor, yeni nesil kombine abs falan mı geliştirilmiş, indiğinde çanta takıp görüntüsünü bozmasanda kaskını koyacak bagajın mı var,
inmeden dünya turu mu atıyorsun, muadillerinden malzeme kalitesi mi üstün evladiyelik mi, kendi sınıfındaki tüm motosikletlerden daha mı hızlı,
Sp Touringteki rüzgar tüneli oluşturan konforun doruğunu yaşatan arge kasılmış bi kabuk tasarımı mı var, gidonu falan mı çok şık... ...
3-5000 lira kafadan arttıracak, dünyada klasikler arasına girecek bi üstünlüğü varda ben mi göremiyorum :silent: bana göre düz, sıradan güzel 2 silindir bi motosiklet işte, Daytona 14.999 deyince yok ben 20000 den aşağa almam bunu neye göre diyebiliyorsunuz :silent:
Yavaş gel şampiyon...cbr 250= 12.000 lira, 700cc paralel çift 75 hp(cbr 250'nin 3 katı); 14.999tl ; arkadaş şaka yapmak istemiştir...:mrgreen: