Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
25
Eğer denildiği gibi lansmana gidildiyse haftasonu pazar günü saffetin garajı programında bahse konu olan lansman programda olabilir..
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
93
Beyler size iyi haberim var,bu gün DAYTONA motor Kuruçeşme ye gittim,dedim davetiye alırım hem şu MT 07 hakkında konuşuruz,evet döviz kurları ne olursa olsun,fiyatı 17 000-18 000 tl geçmeyecek dedi BÜLENT Mamay sahibi,fiyatı YAMAHA vermiş değişmez dedi,ona göre, hepimizin hakkında hayırlısı inşallah
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
sonunda aksiyon dolu bir video yüklendi youtube'a.:) iyi seyirler

http://www.youtube.com/watch?v=y3HHo7ld1Hc

Plaka pelt olmuş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

Beyler size iyi haberim var,bu gün DAYTONA motor Kuruçeşme ye gittim,dedim davetiye alırım hem şu MT 07 hakkında konuşuruz,evet döviz kurları ne olursa olsun,fiyatı 17 000-18 000 tl geçmeyecek dedi BÜLENT Mamay sahibi,fiyatı YAMAHA vermiş değişmez dedi,ona göre, hepimizin hakkında hayırlısı inşallah

17-18 bin arası mı olacak yoksa 17 bini geçmeme ihtimali mi var anlayamadım:?
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
93
motokoviç kardeşim sen 18000 olacakmış gibi hayal et ki 17000 olursa bin lira bulmuş gibi olursun,ben şahsen ikisinin arası olur diye düşünüyorum
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
139
o rolanti ile 2000 devir arasi sesi cok guzel yaa icim eridi. tam istedigim gibi v8 amerikan arabasi ile ducati v2 karisimi birsey. Muscle Car havasi var resmen alette. eger fiyat 20bini gecmezse aninda listeye yazicam kendimi gozumu karartip.
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266


1. viteste 80 yapıyor buuuuu::149::

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

daytonayla konuştum bugun fiyat 14.999 olcak dediler. üstüne basa basa.

Ön sipariş alabilmek için düşük söylüyorlar bazen müşteriyi bağlıyım kaporayı alayım sonra kurdu şuydu buydu diyip fiyatını buldururlar :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bizdeki talih kör Salih..motor almak isteriz Devlet tarihi boyunca yapmadığı şeyi yapar kredi kartına takside sınırlama getirir...bizdeki talihin AMK (gazetesi) ...:pale:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
daytonayla konuştum bugun fiyat 14.999 olcak dediler. üstüne basa basa.

Nihayet mantıklı bi cevap :)

Arkadaşlar bu motosikletle ilgili 18 lerden bugüne kadar kimse bahsetmedi ki nerden çıkarıp kendinizi böyle 20.000 Liraya dayanan fiyatlara ikna etmeye çalışıyorsunuz :silent:

18000 olduktan sonra bu hobi motosikleti gibi duran şeyin ne gibi bi avantajı kalıyor ki :silent:

3 lt mi yakıyor, yeni nesil kombine abs falan mı geliştirilmiş, indiğinde çanta takıp görüntüsünü bozmasanda kaskını koyacak bagajın mı var,

inmeden dünya turu mu atıyorsun, muadillerinden malzeme kalitesi mi üstün evladiyelik mi, kendi sınıfındaki tüm motosikletlerden daha mı hızlı,

Sp Touringteki rüzgar tüneli oluşturan konforun doruğunu yaşatan arge kasılmış bi kabuk tasarımı mı var, gidonu falan mı çok şık... ...

3-5000 lira kafadan arttıracak, dünyada klasikler arasına girecek bi üstünlüğü varda ben mi göremiyorum :silent: bana göre düz, sıradan güzel 2 silindir bi motosiklet işte, Daytona 14.999 deyince yok ben 20000 den aşağa almam bunu neye göre diyebiliyorsunuz :silent:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şuan cbr 125 kullanıyorum çok tecrübem yok büyük makine için erken ama eyer harbiden bu fiyata gelirse temmuz ayında ne yapar ne eder ben bu makinayı alırım.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Nihayet mantıklı bi cevap :)

Arkadaşlar bu motosikletle ilgili 18 lerden bugüne kadar kimse bahsetmedi ki nerden çıkarıp kendinizi böyle 20.000 Liraya dayanan fiyatlara ikna etmeye çalışıyorsunuz :silent:

18000 olduktan sonra bu hobi motosikleti gibi duran şeyin ne gibi bi avantajı kalıyor ki :silent:

3 lt mi yakıyor, yeni nesil kombine abs falan mı geliştirilmiş, indiğinde çanta takıp görüntüsünü bozmasanda kaskını koyacak bagajın mı var,

inmeden dünya turu mu atıyorsun, muadillerinden malzeme kalitesi mi üstün evladiyelik mi, kendi sınıfındaki tüm motosikletlerden daha mı hızlı,

Sp Touringteki rüzgar tüneli oluşturan konforun doruğunu yaşatan arge kasılmış bi kabuk tasarımı mı var, gidonu falan mı çok şık... ...

3-5000 lira kafadan arttıracak, dünyada klasikler arasına girecek bi üstünlüğü varda ben mi göremiyorum :silent: bana göre düz, sıradan güzel 2 silindir bi motosiklet işte, Daytona 14.999 deyince yok ben 20000 den aşağa almam bunu neye göre diyebiliyorsunuz :silent:

Yavaş gel şampiyon...cbr 250= 12.000 lira, 700cc paralel çift 75 hp(cbr 250'nin 3 katı); 14.999tl ; arkadaş şaka yapmak istemiştir...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Yavaş gel şampiyon...cbr 250= 12.000 lira, 700cc paralel çift 75 hp(cbr 250'nin 3 katı); 14.999tl ; arkadaş şaka yapmak istemiştir...:mrgreen:

Bugün ...ük kadar duke 390= 20.000 lira , ki rakip bile değiller,
rakibi er-6n=24.000 lira,diğer rakibi nc 700s=21.500lira, mt-07=17-18 arası olacak,, müthiş bir fiyat....
İddia bile girerim, şurda donu satar,kredi çeker bunu alırım diyenlerin % 90' ı almayacaktır, sadece boş muhabbet(laf olsun-torbada olsun) ve/veya neyse artık...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst