Devirsiz rolanti sesini ben çok beğendim
Tasarımcısının renk seçimlerini de çok beğendim :cherry:
En yüksek verimi daha da düşük devirlerde alabilsek (MT-03 gibi) bu keyifli pata pata sesi hiç kaybolmazdı sanki üst devirlerde kayboluyor gibi :/
Biraz daha en azından bi NC 750 SA gibi tok, dolu dolu bi duruşu olsaydı, göstergeler hesap makinesi olmasaydı falan çok daha kral olurdu tabi de kime göre bunlar göreceli ama gücüne göre cılız bi duruşu herkesçe vardır be okadarda değil :cherry: :mrgreen:
Genel olarak fena değil gibi, en azından varmış :mrgreen: