Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Turkiyenin. Endurusu. Geldi. Nc 700. Bu. mt 7,,,sonra. Strom. :queen:

Hadi bakalim dakara. :queen:

Anladıysam arap olayım ::xicon_ev

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

Paris fuarından çok özel mt-07 videosu :)

Dikkat Fransız kalabilirsiniz.

 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Videoda genel olarak motoru beğendiğini söylüyor. Beğenmediği nokta arka çamurluğun küçük olması ve yağmurda pek faydasının olmayacağı... Sonuçta kendi sınıfı için giriş seviyesi bir model olduğundan ufak tefek eksiklikleri kafaya takmaya gerek yok diyor. En önemlisi de, motorun satış fiyatının 6000 €'nun altında olacağını söylüyor. Satışına Şubat ayında başlanacakmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------

Bizimkiler yakıt sistemine "karbüratör" yazmışlar. Bir işi de düzgün yapın ya...
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Arkadaşlar boş tartışmayalım fiyatlar geliyor yavaş yavaş.... bakar mısınız 16.000TL ye anca bunu alırız :farao:

http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1559
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Çok iyi olmuş... Fiyat açıklaması fiyat gurularımızın hangisinin guru olduğunu gösterecek.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
büyük ihtimal yılbaşından sonra fiyatı yazarlar .siteye.

Sanırım kanunen yazamıyorlar ama ocak 1 den itibaren yazarlar. Birde 16.000 TL diye yetkili söylemiş falan diyorlar ya bunlar safsata inanmayın. Bakın Çin malı CFMOTO mondial 650 naked motora 16.000istiyor. Hiç yamaha 700cc için aynı fiyata satar mı?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Sanırım kanunen yazamıyorlar ama ocak 1 den itibaren yazarlar. Birde 16.000 TL diye yetkili söylemiş falan diyorlar ya bunlar safsata inanmayın. Bakın Çin malı CFMOTO mondial 650 naked motora 16.000istiyor. Hiç yamaha 700cc için aynı fiyata satar mı?

o belli olmaz işte xj6 , mt 09 fiyatına bak diğer markalarla kıyasladığında en uygun fiyatlar .
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Sanırım kanunen yazamıyorlar ama ocak 1 den itibaren yazarlar. Birde 16.000 TL diye yetkili söylemiş falan diyorlar ya bunlar safsata inanmayın. Bakın Çin malı CFMOTO mondial 650 naked motora 16.000istiyor. Hiç yamaha 700cc için aynı fiyata satar mı?

Tüm mesajları okudum konuyla ilgili.Ama en mantıklı yaklaşım senden gelmiş.
Belli de olmaz deyip açık kapı bırakmakta fayda var.Yamaha bu sene az kar edeceğim ama çok motor satacağım Türkiye'de dediyse yapabilecek güçte...
16.000 tl ye satmak gibi bi güzellik yaparsa bende ona bi güzellik yapar seve seve veririm bu parayı...
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Tüm mesajları okudum konuyla ilgili.Ama en mantıklı yaklaşım senden gelmiş.
Belli de olmaz deyip açık kapı bırakmakta fayda var.Yamaha bu sene az kar edeceğim ama çok motor satacağım Türkiye'de dediyse yapabilecek güçte...
16.000 tl ye satmak gibi bi güzellik yaparsa bende ona bi güzellik yapar seve seve veririm bu parayı...

Benim hesaplarıma göre 19.000TL ye satacaklar + plaka veya 500TL aşağısı yukarı neyse...Dikkat ederseniz 2014 Honda CB650 F geliyor rakip olarak 21.000TL + plaka civarı fiyatı var....
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Konu açıldığında 6000 euro 16250 civarındaydı şimdi 16750 civarı şubata kadar da baya var... euro alıp bi kenara atmakta fayda var yoksa böyle oluruz ::jester::::eek:hmy::::eviiil::::xtongue:
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
2
sitede enjeksiyonlu değilde karbüratörlü diyor bu eski tip yakıt sistemi değil mi. yanlış mı yazdılar acaba
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben gülmüyorum, sen de gülmemeyi deneyebilirsin. Yamaha Türkiye'den duydum. Roger?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
14.000 e gelsin o makine yamaha 10 yılda sattığı bütün makinaların sayısı kadar mt07 den 1 ayda satar.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Ben gülmüyorum, sen de gülmemeyi deneyebilirsin. Yamaha Türkiye'den duydum. Roger?

Yamaha Türkiye'nin fuardan önce fiyat açıklaması iç tüzüğüne göre yasak.. 14.000 tl diyene inanma sen. Bayilerde çalışan elemanların boş boş dedikoduları mış miş muş :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst