Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
14.000 mi demişim hey Allahım. :) Abicim eksik okumayın, 14 bin küsür demek 14.000 lira demek değil. Belki 14.750 olacak, atıyorum.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bu MT07 fiyat polemiği başladığından beri abs lafının geçtiğini hiç duymadım, burdaki Yamaha bayisi, bahsedilen 16 küsürlük fiyatın abs siz model için olduğunu, abslilerin buraya gelmesinin 2014 ikinci yarısında, hatta sonuna doğru olabileceğini (talebe göre )söyledi. Ancak aynı kişi motor gelene kadar, bu bahsedilen fiyatın kur artışından dolayı zamlanabileceğini de söyledi ki aynı şeyden ocak da mt 09 unda, diğer yamaha modellerinin de payını alacağını söyledi, ben bunları birebir bayiinin ağzından duydum, illaki doğrudur demiyorum ama adamın uyduracağını da sanmam, belki kendi üzerine biraz daha kar koyar mıyım acaba diye düşünmüş olabilir ama distribütörün buna izin vereceğini sanmıyorum, yani, diğerleri 16ya satarken onun 17 ye satma ihtimali yok. Bakalım, motorun fuara yetişeceğini söylemişti, İstanbul da hepimiz ilk elden görürüz diye umut ediyorum. O zamana kadar onun da test videoları çıkarsa biraz da fikir sahibi oluruz.
O paralara ikinci el temiz 4 silindir almak var kafamda ama cidden bu fiyatlara gelirse insanın aklına acaba mı sorusunu da sokuyor :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Dün gece rüyamda gördüm, fiyatı 16,284.55 tl idi. Bayide bozuk kalmadığından para üstü olarak sakız verdi :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sanırım kanunen yazamıyorlar ama ocak 1 den itibaren yazarlar. Birde 16.000 TL diye yetkili söylemiş falan diyorlar ya bunlar safsata inanmayın. Bakın Çin malı CFMOTO mondial 650 naked motora 16.000istiyor. Hiç yamaha 700cc için aynı fiyata satar mı?

Bu hafta içi Daytona motor(en büyük yamaha bayi) aradım-Bülent Mamay(sahibi)'ne mt-07 yi sordum fuara önce abs'siz gelecek dedi,fiyatı 16-17 arası olacakmış ve Made in Japan(tıpkı mt-09 gibi)...yaz başı da abs'li modeli gelecek(miş)....:wiinkk:

---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:36 ----------

Benim hesaplarıma göre 19.000TL ye satacaklar + plaka veya 500TL aşağısı yukarı neyse...Dikkat ederseniz 2014 Honda CB650 F geliyor rakip olarak 21.000TL + plaka civarı fiyatı var....

cb650f fiyat nerden aldın? kaynak?...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
14.000 mi demişim hey Allahım. Abicim eksik okumayın, 14 bin küsür demek 14.000 lira demek değil. Belki 14.750 olacak, atıyorum.

Yav 650 cc yi geçtiği için mtv yüksekliğinden aklımda bile olmayan mt07 yi 15000 e satsınlar hiç düşünmem, beni de ekleyin listeye.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bugun yamaha daytona bayiye telefon açtım şok bi fiyat verdiler 10.000 tl giriş yapcak dediler:bestmt:
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Bu hafta içi Daytona motor(en büyük yamaha bayi) aradım-Bülent Mamay(sahibi)'ne mt-07 yi sordum fuara önce abs'siz gelecek dedi,fiyatı 16-17 arası olacakmış ve Made in Japan(tıpkı mt-09 gibi)...yaz başı da abs'li modeli gelecek(miş)....:wiinkk:

---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:36 ----------



cb650f fiyat nerden aldın? kaynak?...

Bir bayiye sipariş açtırmaya gittim orda şöyledir . Ben cbr 650 f alacağım. Ilk siparişi Ocak ayının ilk haftasında alacaklar. Şuan gelen 100 adet cbr 650 f ve 100 adet te cb 650 f var . Renkleri sordum sipariş açmak için renk listesi gelmedi sandıklar açılırken gelçek oda Ocak ayının ilk haftası belli olur sen ayın 8-10 gibi uğra dediler.
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
Motor gelmeden mt ailesi 7.000tl iskonto yaptı müthiş.Kaporayı kime veriyoruz?:cherry:

Gitti güzelim er6 lar cbf500 ler.! 2006 ER6 ile mt-07 ikinci elde aynı fiyat olacak desene :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst