Bu MT07 fiyat polemiği başladığından beri abs lafının geçtiğini hiç duymadım, burdaki Yamaha bayisi, bahsedilen 16 küsürlük fiyatın abs siz model için olduğunu, abslilerin buraya gelmesinin 2014 ikinci yarısında, hatta sonuna doğru olabileceğini (talebe göre )söyledi. Ancak aynı kişi motor gelene kadar, bu bahsedilen fiyatın kur artışından dolayı zamlanabileceğini de söyledi ki aynı şeyden ocak da mt 09 unda, diğer yamaha modellerinin de payını alacağını söyledi, ben bunları birebir bayiinin ağzından duydum, illaki doğrudur demiyorum ama adamın uyduracağını da sanmam, belki kendi üzerine biraz daha kar koyar mıyım acaba diye düşünmüş olabilir ama distribütörün buna izin vereceğini sanmıyorum, yani, diğerleri 16ya satarken onun 17 ye satma ihtimali yok. Bakalım, motorun fuara yetişeceğini söylemişti, İstanbul da hepimiz ilk elden görürüz diye umut ediyorum. O zamana kadar onun da test videoları çıkarsa biraz da fikir sahibi oluruz.
O paralara ikinci el temiz 4 silindir almak var kafamda ama cidden bu fiyatlara gelirse insanın aklına acaba mı sorusunu da sokuyor
