Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Angaralılar hazırlanın fatih sevgi görmek istiyor :) o zaman bütün forum mt07 ye aday herkes alırım diyor bakalım ne olacak
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
MT07 yalan oldu burası artık öpücük topiği :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
46
Bir kaç ingiliz sitesinde mt-07 fiyatı gördüm. MT-09 abs ile aralarında 2000 pound var. yani 6500 tl civarı. fiyat düştügünden vergi de düşeceği için tahminim MT-09 dan 7000 tl civarı daha ucuz olacaktır.

Ben tahminimi söyleyim :D 17000 - 17500TL.

Tabi bu sitelerin verilerine bakarak. Yalan da olabilir.
 
Katılım
29 Kas 2013
Mesajlar
1
arkadaşlar bugün adana yamaha sahibiyle görüştüm birebir tanıdığım ismail abi mart gibi geleceğini ve 16000tl olacağını söyledi. çok iyi fiyat. bakalım honda da cb650f çıkaracaktı onun fiyatı ne olacak.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Canınızı sıkmayın... 19 dan bi kuruş aşşa olmaz...
19 da hayal ya... :cyclopsan
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
tumblr_mud1au9IRG1rpok3ro1_500.jpg


eğer fiyat 17.000 olursa
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
MT-09 un ABD satış fiyatı 8 bin dolar. Yani düz hesap 16 bin TL. MT-07 MT-09 un ABD fiyatından daha düşük olacağın düşünülürse (5-6 bin dolar arası olur sanıyorum) 16 bin TL gayet iyi bir fiyat. Ancak buradaki tepkiler düşünülürse Yamaha ABS siz versiyonu 17.990 gibi fiyatlayacak bu kadar hazır alıcıyı görünce :D
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Bende bi hesap yapmak istiyorum
şimcik
mt-09 115 beygir : 24 bin tl
mt-07 75 beygir desek : 24bin tl/115 beygir=beygir başına 208.69565 tl bunuda x 75 beygir yaparsak 15.652 tl yapar 350-400 de ruhsat plaka tutsa hesap ortada arkadaşlar 16.000 tl yapıyor....
Not:Uluslararası ticaret mezunuyum...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ABS siz versiyonu 17 binin altında olacak diyorum, dur kaçma öpüjemmm :)

tamam lan abs'siz olsun.
ama kdv, ötv, plaka masrafı dahil, anahtar teslim fiyatı yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

Bende bi hesap yapmak istiyorum
şimcik
mt-09 115 beygir : 24 bin tl
mt-07 75 beygir desek : 24bin tl/115 beygir=beygir başına 208.69565 tl bunuda x 75 beygir yaparsak 15.652 tl yapar 350-400 de ruhsat plaka tutsa hesap ortada arkadaşlar 16.000 tl yapıyor....
Not:Uluslararası ticaret mezunuyum...

birim beygir hesabını uluslararası ticaret okulunda mı at pazarında mı öğrendin hocam?
yalınız senin hesap tutarsa ben de şeyi tutarım :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bende bi hesap yapmak istiyorum
şimcik
mt-09 115 beygir : 24 bin tl
mt-07 75 beygir desek : 24bin tl/115 beygir=beygir başına 208.69565 tl bunuda x 75 beygir yaparsak 15.652 tl yapar 350-400 de ruhsat plaka tutsa hesap ortada arkadaşlar 16.000 tl yapıyor....
Not:Uluslararası ticaret mezunuyum...

Bişeyi unutmuşsun aga.Türk insanı olaraktan kârdan kâr yapıp onun üstüne de kâr koymayı çok ama çok seven bi milletiz.
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Hocam şaka maka 16bin tl darbe gibi birşey olur başka motor satılmazki ha benim gözümde ederi budur motorun lakin önceki 250'lilik cbrmin üzerinde yıkamada yırtılan stickera 90 tl fiyat çektiklerinden beri bazı şeylere inancımı kaybettim :) iki tekerse pahalıdır aga...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
valla bu model 16-18 bin lira aralığında gelirse honda da cb500x e bi güzellik yapar 14 binden satar :D
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Turkiyenin. Endurusu. Geldi. Nc 700. Bu. mt 7,,,sonra. Strom. :queen:

Hadi bakalim dakara. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst