GSR'nin yarış motoruyla hiç bir alakası yok.98 hp olması naked bir motor olan GSR için artı bir avantaj sadece,130'dan sonra tüm naked motorlar (saf naked'ları söylüyorum kafa grenajı takılmış naked'tan bozmaları demiyorum) rüzgar'ı sürücüsüne hissettirir.FZ6,FZ1,Z750,Z1000,Hornet,speedtriple......hepside hissettirir rüzgarı naked motor kullanmak isteyenler veya hevesli olanlar veya yorum yapanlar bunu bir eksi yön olarak lütfen algılamasınlar veya savunmasınlar. bu motorlarla hız'da yapılır, uzun yolda yapılır,önemli olan binicinin dayanıklılığıdır.