Yamaha FZ6 mı, Suzuki GSR 600 mü ???

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
37
Tabıkıde Gsr600 en guzel nakedlerden bırı .. bu zaman kadar gordugum bındıgım en keyıf aldıgım makına ..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
GSR'yi herkese satmıyorlar zaten. Mecburen FZ6 alacaksınız..
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
benim bu motoru almamım büyük bir nedeni kuyruk görüntüsü ve arka maşanın beni al diyen görüntüsü arkadaşlar tek sorunum aynalardı onuda suzuki çözdü aynaları değişti iyiki fazer almamışım
benim yamaha almamamın sebeplerinden biriside servis ve yedek parça hala yamaha motorsikletim var ama beldeyamanın garip tutumundan dolayı hayatım boyunca yamaha motorsiklete binmem hepinize iyi güzel sürüşler
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
GSR 600 çok hoş ve güçlü bir motor.Fakat fazer s2 ile kıyaslama yapıcak olsaydım fazerda düşünebilirdim.Fazerın daha bir yarış havası hırçın bir görüntüsü var.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
O zaman yarış motoru alın. Tam yarış havası var onlarda.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
O zaman yarış motoru alın. Tam yarış havası var onlarda.

Rigel senin altındaki motorunda yarış motorundan farkı yok 98 beygir nede olsa...ama ne yazıkki 130'dan sonra rüzgarla savaşman gerekecek üstünde durman için...Fazer dikkat edin FZ6 demiyorum fazer daha çok sport turing'dir...yani sürüşü kullanıcıyı pek fazla yormayan hem tur hemde spor motor özelliklerinin birleştiği bir model...yarış motorundan farkı burda ayrılıyo...onlarda iki büklüm kullanarak ne kadar yol yababilirsin bu yaptığın yol ne kadar seni yormaz sen düşün artık...zaten amacı hız yapmak olan insan supersport alır sport turing almaz sen boşuna kendini üzme...:)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
GSR'nin yarış motoruyla hiç bir alakası yok.98 hp olması naked bir motor olan GSR için artı bir avantaj sadece,130'dan sonra tüm naked motorlar (saf naked'ları söylüyorum kafa grenajı takılmış naked'tan bozmaları demiyorum) rüzgar'ı sürücüsüne hissettirir.FZ6,FZ1,Z750,Z1000,Hornet,speedtriple......hepside hissettirir rüzgarı naked motor kullanmak isteyenler veya hevesli olanlar veya yorum yapanlar bunu bir eksi yön olarak lütfen algılamasınlar veya savunmasınlar. bu motorlarla hız'da yapılır, uzun yolda yapılır,önemli olan binicinin dayanıklılığıdır.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Rigel senin altındaki motorunda yarış motorundan farkı yok 98 beygir nede olsa...ama ne yazıkki 130'dan sonra rüzgarla savaşman gerekecek üstünde durman için...Fazer dikkat edin FZ6 demiyorum fazer daha çok sport turing'dir...yani sürüşü kullanıcıyı pek fazla yormayan hem tur hemde spor motor özelliklerinin birleştiği bir model...yarış motorundan farkı burda ayrılıyo...onlarda iki büklüm kullanarak ne kadar yol yababilirsin bu yaptığın yol ne kadar seni yormaz sen düşün artık...zaten amacı hız yapmak olan insan supersport alır sport turing almaz sen boşuna kendini üzme...:)

Syriana'cım, haklısın, ne diyeyim.. :)

Aslında Avrupa'nın en populer motosikletlerinden birisi Fazer'dır. Acı ama gerçek... :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
gs 500 den sonra herhalde terfi edilecek tek model gsr dir. hayırlısıyla alıcam inşallah ileride...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU ARALAR BİRİKTİRDİĞİM 9000-10000 YTL İLE BU İKİ MOTORDAN BİRİNİN 2. ELİNİ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM PARAYI FZ6 FAZER İÇİN BİRİKTİRDİM FAKAT DÜN LÜTFÜ KIRDARDAKİ FUARDA İKİSİNİDE YAKINDAN İNCELEDİM ŞUAN GSR 600 ALMAK İSTİYORUM AMA 9000-10000 YTL YE 2. ELİNİ BULAMADIM. ÖNÜMÜZDEKİ 2 AY İÇİNDEDE BULAMAZSAM SON ÇARE OLARAK FAZER ALACAĞIM..
:bounce:

GSR 600 DAHA DERLİ TOPLU DURUYOR ARKA MAŞA, BENZİN DEPOSU VE DEPONUN ÖNÜNDEKİ SİNYALLERİN OLDUĞU GRENAJIMSI PARÇA.. ÇOK KALİTE DURUYOR

FZ6 DA İSE BENZİN DEPOSUNU SEVMİYORUM MEZ LERİN DEPOSUNU ANIMSATIYOR, ARKA MAŞA VE ARKADAKİ ARTÇININ AYAK BASTIĞI YERDEKİ DEMİR RESMEN SANDALYE DEMİRİNE BENZİYOR BİRDE BENZİN DEPOSUNUN KENARLARI SIRITIYOR YAW..

SONUÇ OLARAK BENİM TERCİHİM PARAMA GÖRE ALABİLECEĞİM MOTOR, ALDIKTAN SONRA BAZI KUSURLARI GÖRMERYİZ ARTIK:p KARGAYA YAVRUSU ŞAHİN GİBİ GELİRMİŞ
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
özerim yardımcı olmak isterdim ama ikisinide sevmiyorum be abii o yüzden kafana göre hangisini istersen onu alll
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
54
suzuki gsr600-yamaha fz 6 fazer

suzuki gsr600-yamaha fz 6 fazer bu iki model arasında kararsız kaldım lütfen bana yardım edin.hangisini alacagımı bilmiyorum??????????????
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
24
ben de çok kaldım ikisinin arasında ve bugün siyah bi fazer satın almış durumdayım..çok teknik karşılaştırmaklar yapamayacağım ama fazeri seçerken;

1-satış rakamlarının yüksek oluşı
2-tipini daha çok beğenmem
3-şu anda ciidi bir kampanyada oluşu

kararımı etkiledi..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
GSR 600 için cok iyi diyorlar ama Fazer inde tipi yeter. yani bu konu dvmlı kıyaslanıyor sonu yine alacak kişiye kalıyor..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fazer,adı yeter bence. :cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
scuba ömer git ikisinde üstüne bir otur dene hangisi için evet bu benim tarzım ve motorum diyosan onu al :cat:

_zeros_ yeni motorun hayırlı olsun, kazasız belasz kullanasın :cat:


Yamaha FZ6 ve GSR 600 Karşılaştırması Forum Sayfası

http://www.motosiklet.net/forum/mar...ri/36952-yamaha-fz6-mi-suzuki-gsr-600-mu.html

Lütfen biraz araştırma :)

kenya verdiğin başlıkta FZ6 ve GSR600 karşılaştırılmış ama sonuna Fazer koyunca iş değişiyor teknik özellik olarak aynı olsalarda görünüş olarak bambaşka iki motor sanki :wiinkk:

Suzuki ve Yamaha yedek parça kıyaslamasına gelince Yamaha'nın parçalarının daha ucuz olduğu bir gerçek bu da göz önünde bulundurulmalı :bounce:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
FZ-6 Avrupa'nın en çok satan sport touring makinası.

...ama yine de GSR dünyanın en iyi 600cc Naked'ı.

Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst