- Katılım
- 10 Eki 2012
- Mesajlar
- 98
Şimdi hazır manifoldları değiştirmişken carbiratörede bi açıp temizletsem mi ? Yoksa gerek yok mu? Ben böyle baZı günler bi güç kaybı oluyo gibi hiissediyorum ama iyi gibi de yine istediğim hıza ulaşabiliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------
Şimdi hazır manifoldları değiştirmişken carbiratörede bi açıp temizletsem mi ?
Yoksa gerek yok mu? Ben böyle baZı günler bi güç kaybı oluyo gibi hiissediyorum ama iyi gibi de yine istediğim hıza ulaşabiliyorum.basıncada gidiyo rahat 130 a kadar yolu var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Aynı Mesaj 2 kere gitmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------
Şimdi hazır manifoldları değiştirmişken carbiratörede bi açıp temizletsem mi ?
Yoksa gerek yok mu? Ben böyle baZı günler bi güç kaybı oluyo gibi hiissediyorum ama iyi gibi de yine istediğim hıza ulaşabiliyorum.basıncada gidiyo rahat 130 a kadar yolu var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Aynı Mesaj 2 kere gitmiş
