Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Şimdi hazır manifoldları değiştirmişken carbiratörede bi açıp temizletsem mi ? Yoksa gerek yok mu? Ben böyle baZı günler bi güç kaybı oluyo gibi hiissediyorum ama iyi gibi de yine istediğim hıza ulaşabiliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

Şimdi hazır manifoldları değiştirmişken carbiratörede bi açıp temizletsem mi ?

Yoksa gerek yok mu? Ben böyle baZı günler bi güç kaybı oluyo gibi hiissediyorum ama iyi gibi de yine istediğim hıza ulaşabiliyorum.basıncada gidiyo rahat 130 a kadar yolu var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

Aynı Mesaj 2 kere gitmiş😒
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
depoya karbüratör temizleyici kat, motorlar iöin satılanlardan. bir de abd de oktan düşük olabilir her ne kadar düşük oktanla çalışsa da 95 olmasına özen göster

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------

Arkadaşlar yağ dolum tapasına ihtiyacım var yurt içi nereden bulabileceğim hakkında bir fikri olan varmı ?

hayırdır? yamaha serisinin hepsi uyar, krom alırsan hoş durur :)
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
@draggy burda en fazla 91 oktan var 87-89-91 diye gidiyo aletin kullanma kulavuzunda sadece 87 yazıyo o yüzden hep 87 alıyorum bi sonraki depoyu doldururkende bi deniyeyim carb temizleyici
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Abiler bu boats yada ebaydan falan ürün alma sınırı nedir ? gümrük e takılmaması için en fazla kaç dolar alışveriş yapabiliyoruz?
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
depoya karbüratör temizleyici kat, motorlar iöin satılanlardan. bir de abd de oktan düşük olabilir her ne kadar düşük oktanla çalışsa da 95 olmasına özen göster

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------



hayırdır? yamaha serisinin hepsi uyar, krom alırsan hoş durur :)
geçen yağını değiştirmek için bi servise gittim bi parçasını kırmışlar tabi bir kaç gün sonra fark ettim bende iş işten geçmiş artık birşey de diyemedim yenisini almam lazım buralarda araştırdım bulamadım bildiğiniz bir site felan varsa çok iyi olur :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
Selamlar
Ehliyetime 6ayligina el konuldugu icim motora bu sure zarfinda pek binmedim.yaklasik 10gun sonra ehliyetimi alacagimdan dun turladim motorla.ama inanilmaz kotuydu.ne adam akilli çekiyor motor nede kompresör yapiyor.3 4ay yatmasi sonrasinda bu kadar zayiflamasi normalmi? Bakimlarini yaptirinca duzelir mi? Suan motorda hic kompresör yok resmen
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Manifoldları değiştirken illa karbüratörü de temizliyelim dediler.benzin filtresini de yeni değiştirdim bakalım çok bi değişiklil olucak mı çekişte falan
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
8
merhabalar. benim makinede modifiye egsoz var ve çoook şikayet gelmeye başladı... elinde yada bildiği yerde orijinal çıkma egsoz olan var mı. lojmanda oturduğum için uyarıları gözardı etme imkanım yok.ya sesi azaltacaz yada motoru elden çıkartıcaz ki makinemi seviyorum hiç bırakasım yok
şöyle bi taradım interneti sıfırı bin lira daha uydun bulunabilir mi?
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Motoru boşta iken bi 5 dk dinledim bışta iken rolanti bazen yükseliyo bazen bi garip garip yapıyo.acaba manifoldlardan mı? Yoksa başka bişreyden mi
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
merhabalar. benim makinede modifiye egsoz var ve çoook şikayet gelmeye başladı... elinde yada bildiği yerde orijinal çıkma egsoz olan var mı. lojmanda oturduğum için uyarıları gözardı etme imkanım yok.ya sesi azaltacaz yada motoru elden çıkartıcaz ki makinemi seviyorum hiç bırakasım yok
şöyle bi taradım interneti sıfırı bin lira daha uydun bulunabilir mi?



Egsozun nasıl abi :D değişelim mi napalım :D
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
8
valla çok makbule geçer .

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

valla çok makbule geçer
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
arkadaşlar merhaba hava filtresinin sabitlendiği kısım yada parça yı ( kapak değil ) nasıl bulabilirim adı nedir bilgisi olan varmı teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

<a href="http://hizliresim.com/4rPVZA"><img src="http://i.hizliresim.com/4rPVZA.jpg"></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

http://i.hizliresim.com/4rPVZA.jpg
sanırırm bu oldu motoru genel bakıma aldık a dan z ye hava filtresinin olduğu kısım epey bi canımı sıktı bakalım çözebilecekmiyiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

http://i.hizliresim.com/4rPVZA.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

http://i.hizliresim.com/0n1WBR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

http://hizliresim.com/Pk02O7

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

http://hizliresim.com/Xk08Pj

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

http://i.hizliresim.com/bDrZ6n.jpg
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Bende hiç öyle bi tutan bişi yok bi de o hava filtresi ne olmuş öyle tamamen ezilmiş preslenmiş gibi. Hava filtresini değiştiricek misiniz?
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
[/COLOR]Bugun açıp foto çekicektim de takımları bulamadım. Benim ki sizin koyduğunuz ilk fotodaki gibi.3 tane çıkıntısı var filtre o fotodaki yerlere giriyo.k&n taktım ben ama bi yararını görmedim haha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst