Tamir etmeyi deniyeyim. Teşekkürler. Bir de ebayda hangi isimle aramak gerekir.
Valla ben kışında biniyodum 5 bin mil yaptım bu kış araba olmayınca tabi
Benim şimsi her zaman oldupu gibi bir sorum olucak geçen motoru ıstıttım yola çıkıcam çıkmadan önce şöyle bi gaz veririm hep boşta iken
İlk olarak boştayken gaz verince istop etti.sonra başlattım devam ettim tekrar yapmadı
2. Olarak bu sefer 20 dk lik bi sürüşten sonra ışıklardayım makine yine boşta yine ara gaz verirorum istop eder gibi oldu sonra düzeldi
Acaba gaz telinden midir yoksa ışık yanmasına rağmen boşa mı geçmiyor?
Karbüratörün kirli, karbüratör temizleyici kat depona bi de düşük oktan alma![]()
Bir de hep atlanır, benzin filtreni değiştir, tıkalı olabilir..
Selam arkadaşlar eski bir üyeyim (2006) uzun zamandır giremiyordum. Son motorum FZ6 ydı. XVS650 ye merak saldım 2000 model filan baktım ama arkadaşlar başına iş alırsın diyorlar. bu tip motorları bilmediğim için sormak istedim. Forumu oku vs gibi cevap yazacak arkadaşlara selam olsun. 40 yaşındayım. 10 yıldır az çok takip ederim bu siteyi
Saygılar sevgiler
beyler dragstarınızın krom yerlerini nasıl parlatıyosunuz
S.a arkadaşlar bende kuba superlight 200 ilk motorum kullanıyorum ve v-Star yada shadow alma niyetindeyim sizin bi öneriniz varmı boyum 1.85 kilom 80 civarı
Şimdiden teşekkürler![]()
Arkadaşlar motosiklete 95 oktanmı yada 97 mi koymalıyım , gerçi 97 kalktı ama ben bp den alıyorum katkılı olan var 95 in hep ondan koydum şu ana kadar , ayrıca motorum 16 binde şuan bakımı ne zaman yapılacak 17.000 mi
Maguire vb. krom temzileyici ile. Oto yıkamacılarda sakın yıkatmayın, krom parçalarınıza elveda dersiniz, benim canım çok yandı
Pedalları öne alman gerekebilir, benim 1,77 ben bile düşünüyorum ileri almayı..
97 yi zor yakar, 95 ten şaşma..
Bu arada, bahar başlangıcı deponuza karbüratör temizleyici katkıyı koymayı unutmayın (motor sübapları aşınmış ve yağ yakıyorsa kullanmayın). Motor ısısı yükselecek ama karbüratörler ve sübap üstleriniz temizlenecek![]()