Motorum 2008 16.000 km deydi bugün sattım ama![]()
Iyi forumlar arkadaslar motoru ilk calistirdigimda motor ilk seferde mars aliyor fakat motor 5-10 saniye sonra devri dusup stop ediyor mecbur ben hafif gaz verip isitiyorum makinayi ama bu problem motor sicakken veya yoldan gelmisken olmuyor sebebi nedir acaba?
selamlar.motorumdan ape'i söküp t gidon taktım.çok az kullanılmış 41cmape gidon telleri elimde kaldı.isteyene uygun fiyattan verebilirim
www.boats.net ve ebay.com
boş vites müşirinde ya da tesisatta bir problem olabilir. Servis kitapçığında şeması var, elinden geliyorsa sen de kontrol edebilirsin.
Merhaba draggy burda yeniyim 12000 km 2002 model sıfır ayarında bi motor. Sahibinin gönderdiği fotoğraflar olsun sorduğum sorulara aldığım cevaplar olsun plaka sorgulama olsun her şekilde dosdoğru. 16000 tl anlaştık en son . Sence nelere bakmalıyım alırken haftaya cuma ya kadar alacam motoru yardım eder misin
Ankaradan motorumla sivasa gittim artçılı olarak . dönüş yolunda shellden benzin aldıktan sonra motor bi daha calısmadı . benzin filtresini değiştirdim . bujileri değistirdim yoldayken . sigortalara baktım . en sonda ustaya goturdum ama bulamadı . trene yükleyip ankaraya getirdim . usta bakıyor ama daha önce basına gelen oldu mu ? motor mars basıyor ama bujilere elektirik gelmiyor atesleme yapmıyor. neden yapabilir sizce ? İsteye videoda atabilirim
![]()
pickup coil (krank sensörü, tetikleyici de derler) o arızalı. Değerine ölçü aletiyle bir bakın..