Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Kimler kaç kmde 40 bin km ye ulaşmak üzereyim 27 bindeyken almışım motoru ekimden bu yna 13bin km hiç de fena değil

Motoru garajda yatırmıyoruz ride to live live to ride yapıyoruz :)
 
Katılım
27 May 2015
Mesajlar
9
Arkadaşlar,yan sanayi benzin pompasi 2 ayda iptal,izmirde yasiyorum drag 650 benzin pompasini nasil bulabilirim,cok tank's.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Draggy bi ara mitsubishi uretiyor demisti.cıkma araba parcacilarinda is gorecek bi pompayi hangi isimle arayabilirim?veya öneri?
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
9
Iyi forumlar arkadaslar motoru ilk calistirdigimda motor ilk seferde mars aliyor fakat motor 5-10 saniye sonra devri dusup stop ediyor mecbur ben hafif gaz verip isitiyorum makinayi ama bu problem motor sicakken veya yoldan gelmisken olmuyor sebebi nedir acaba?
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
selamlar.motorumdan ape'i söküp t gidon taktım.çok az kullanılmış 41cmape gidon telleri elimde kaldı.isteyene uygun fiyattan verebilirim
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Iyi forumlar arkadaslar motoru ilk calistirdigimda motor ilk seferde mars aliyor fakat motor 5-10 saniye sonra devri dusup stop ediyor mecbur ben hafif gaz verip isitiyorum makinayi ama bu problem motor sicakken veya yoldan gelmisken olmuyor sebebi nedir acaba?


Motor sıcakken yada yolda gelmişlen olmuyosa istop etmesenin nedeni motorun soğuk olması.normal yani ısınması çok uzun sürmüyosa bi sıkıntı yok
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
en uzun km görmüş kim aramızda en fazla ne kadar gidiyor bu dragstarlar ben en çok 80 bin gördüm tabi km düşürmeler hariç
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Ben facebookta 50 bin mil görmüştüm yanlış hatırlamıyoram biri odometreyi tam 100.000 yapmıştı ama km miydi mil miydi hatırlamıyorum daha çok ne kadar baktığına biraz da şansa bağlı motor sağlam kalırsa diğerleri bi şekilde tamir ediliyo
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
9
merabalar motorumda sanki biraz güç kaybı hissediyorum manifoldlarım falanda çatlamış bu sebepten olabilirmi
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
7
www.boats.net ve ebay.com


boş vites müşirinde ya da tesisatta bir problem olabilir. Servis kitapçığında şeması var, elinden geliyorsa sen de kontrol edebilirsin.

Merhaba draggy burda yeniyim 12000 km 2002 model sıfır ayarında bi motor. Sahibinin gönderdiği fotoğraflar olsun sorduğum sorulara aldığım cevaplar olsun plaka sorgulama olsun her şekilde dosdoğru. 16000 tl anlaştık en son . Sence nelere bakmalıyım alırken 😃 haftaya cuma ya kadar alacam motoru yardım eder misin 😃😃
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhaba draggy burda yeniyim 12000 km 2002 model sıfır ayarında bi motor. Sahibinin gönderdiği fotoğraflar olsun sorduğum sorulara aldığım cevaplar olsun plaka sorgulama olsun her şekilde dosdoğru. 16000 tl anlaştık en son . Sence nelere bakmalıyım alırken haftaya cuma ya kadar alacam motoru yardım eder misin

Bu konuda servisler exper hizmeti vermeye başladılar. Bölgendeki servislerle bir konuş.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
13
Bobber olayına girişsem istanbul da çamurluk ve sele konusunda fikir verebilecek olan varmıdır ?
Çünkü ya bobber yapacagım ya da satacagım motorumu.

Şu videodaki gibi bir hayalim var :) ama orjinal motorumun içinede etmek istemiyorum. Yerim olsa kendim yapacağım ama yerim yok.

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Ankaradan motorumla sivasa gittim artçılı olarak . dönüş yolunda shellden benzin aldıktan sonra motor bi daha calısmadı . benzin filtresini değiştirdim . bujileri değistirdim yoldayken . sigortalara baktım . en sonda ustaya goturdum ama bulamadı . trene yükleyip ankaraya getirdim . usta bakıyor ama daha önce basına gelen oldu mu ? motor mars basıyor ama bujilere elektirik gelmiyor atesleme yapmıyor. neden yapabilir sizce ? İsteye videoda atabilirim
:(
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ankaradan motorumla sivasa gittim artçılı olarak . dönüş yolunda shellden benzin aldıktan sonra motor bi daha calısmadı . benzin filtresini değiştirdim . bujileri değistirdim yoldayken . sigortalara baktım . en sonda ustaya goturdum ama bulamadı . trene yükleyip ankaraya getirdim . usta bakıyor ama daha önce basına gelen oldu mu ? motor mars basıyor ama bujilere elektirik gelmiyor atesleme yapmıyor. neden yapabilir sizce ? İsteye videoda atabilirim
:(

pickup coil (krank sensörü, tetikleyici de derler) o arızalı. Değerine ölçü aletiyle bir bakın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst