Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2015
Mesajlar
9
karburatore gaz pistonu ariyorum,ignesinin işlevi azalmis arka silindirin,nerden tedarik edilebilir.2002 model
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Tamir etmeyi deniyeyim. Teşekkürler. Bir de ebayda hangi isimle aramak gerekir.

Cuma akşamı ön freni sıktım, lamba yanmadı. Switch sağlam zaten iki ucu birbirine değince yanması lazım. Yanıyorsa switch arızalı; yanmıyorsa tesisatta problem var. Sol tarafı açtık, soket oksitlenmiş. Würth kontak spreyi ile temizledik gene yandı. Sorunun bu da olabilir ona da bak.
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Havalar ısındı millet motora binince kimse kalmadı burda :D Nasılsınız abiler arkadaşlar :)
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Valla ben kışında biniyodum 5 bin mil yaptım bu kış araba olmayınca tabi :)

Benim şimsi her zaman oldupu gibi bir sorum olucak geçen motoru ıstıttım yola çıkıcam çıkmadan önce şöyle bi gaz veririm hep boşta iken

İlk olarak boştayken gaz verince istop etti.sonra başlattım devam ettim tekrar yapmadı

2. Olarak bu sefer 20 dk lik bi sürüşten sonra ışıklardayım makine yine boşta yine ara gaz verirorum istop eder gibi oldu sonra düzeldi


Acaba gaz telinden midir yoksa ışık yanmasına rağmen boşa mı geçmiyor?
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Valla ben kışında biniyodum 5 bin mil yaptım bu kış araba olmayınca tabi :)

Benim şimsi her zaman oldupu gibi bir sorum olucak geçen motoru ıstıttım yola çıkıcam çıkmadan önce şöyle bi gaz veririm hep boşta iken

İlk olarak boştayken gaz verince istop etti.sonra başlattım devam ettim tekrar yapmadı

2. Olarak bu sefer 20 dk lik bi sürüşten sonra ışıklardayım makine yine boşta yine ara gaz verirorum istop eder gibi oldu sonra düzeldi


Acaba gaz telinden midir yoksa ışık yanmasına rağmen boşa mı geçmiyor?

bende kışın aldım zaten :D binmemezlik etmedim ama havaların ısınması ayrı bi zevk katıyor :D

o dediğin bende cogu kez yapıyor abi. daha önce hatırlarsan emme bogazları çatlaktı. onları değiştirdim daha yasamadım . seninde belki bi yerden hava kaçağı falan varsa yapabilir diye düşünüyorum . ama daha iyi bilen abiler illaki yorumunu yapacaktır . rolanti ayarınada bi bak istersen abi
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Karbüratörün kirli, karbüratör temizleyici kat depona bi de düşük oktan alma :)

Bir de hep atlanır, benzin filtreni değiştir, tıkalı olabilir..
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Karbüratörün kirli, karbüratör temizleyici kat depona bi de düşük oktan alma :)

Bir de hep atlanır, benzin filtreni değiştir, tıkalı olabilir..


şu an 23 bin mildeyim fuel filtresi 20 bindeyken değişti karbüratör yeni temizlendi ve geçen temizleyici de attım :) çapraz bulmaca gibi makine çok nadir yapıyo.benim dikkatimi çeken yolda değil boşta gaz verirken yapması bugun 80 mil yaptım 0 sorun :)
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
20
şunu keşfettim...motoru bıraktıgın yere dikkat et bazı denyolar neden bilmem motorun yanına gelip ilk yaptıkları sey gaz kolunu çevirmek nedense park halindeki motorun...bunun bi kilitleme şekli varmıdır ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Selam arkadaşlar eski bir üyeyim (2006) uzun zamandır giremiyordum. Son motorum FZ6 ydı. XVS650 ye merak saldım 2000 model filan baktım ama arkadaşlar başına iş alırsın diyorlar. bu tip motorları bilmediğim için sormak istedim. Forumu oku vs gibi cevap yazacak arkadaşlara selam olsun. 40 yaşındayım. 10 yıldır az çok takip ederim bu siteyi

Saygılar sevgiler

bende yeni aldım sayılır 2000 model klasik..bence iyi temiz insan gibi kullanılmışsa ki bu tip motorları kullanan tipler apaçi değildir yani gazlamak sıkıştırmak tek teker yapmak için zaten bu motor tercih edilmez en fazla bakımsız birakılmış olabilir..ama sorun yaşayacağını sanmıyorum
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Baktım da baya karışık geldi en iyisi ellemiyim :) yapmıyo yine bayadır.aldığım günden bu yana kaç ay oldu hala doyamadım yaf :)
 
Katılım
1 Tem 2015
Mesajlar
92
S.a arkadaşlar bende kuba superlight 200 ilk motorum kullanıyorum ve v-Star yada shadow alma niyetindeyim sizin bi öneriniz varmı boyum 1.85 kilom 80 civarı
Şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
12
Arkadaşlar motosiklete 95 oktanmı yada 97 mi koymalıyım , gerçi 97 kalktı ama ben bp den alıyorum katkılı olan var 95 in hep ondan koydum şu ana kadar , ayrıca motorum 16 binde şuan bakımı ne zaman yapılacak 17.000 mi
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
beyler dragstarınızın krom yerlerini nasıl parlatıyosunuz

Maguire vb. krom temzileyici ile. Oto yıkamacılarda sakın yıkatmayın, krom parçalarınıza elveda dersiniz, benim canım çok yandı :)

S.a arkadaşlar bende kuba superlight 200 ilk motorum kullanıyorum ve v-Star yada shadow alma niyetindeyim sizin bi öneriniz varmı boyum 1.85 kilom 80 civarı
Şimdiden teşekkürler :)

Pedalları öne alman gerekebilir, benim 1,77 ben bile düşünüyorum ileri almayı..

Arkadaşlar motosiklete 95 oktanmı yada 97 mi koymalıyım , gerçi 97 kalktı ama ben bp den alıyorum katkılı olan var 95 in hep ondan koydum şu ana kadar , ayrıca motorum 16 binde şuan bakımı ne zaman yapılacak 17.000 mi

97 yi zor yakar, 95 ten şaşma..

Bu arada, bahar başlangıcı deponuza karbüratör temizleyici katkıyı koymayı unutmayın (motor sübapları aşınmış ve yağ yakıyorsa kullanmayın). Motor ısısı yükselecek ama karbüratörler ve sübap üstleriniz temizlenecek :)
 
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
27
Maguire vb. krom temzileyici ile. Oto yıkamacılarda sakın yıkatmayın, krom parçalarınıza elveda dersiniz, benim canım çok yandı :)



Pedalları öne alman gerekebilir, benim 1,77 ben bile düşünüyorum ileri almayı..



97 yi zor yakar, 95 ten şaşma..

Bu arada, bahar başlangıcı deponuza karbüratör temizleyici katkıyı koymayı unutmayın (motor sübapları aşınmış ve yağ yakıyorsa kullanmayın). Motor ısısı yükselecek ama karbüratörler ve sübap üstleriniz temizlenecek :)

Önerdiğin bi karbüratör temizleyici var mı abi ?
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
Şimdi benim ilginç bi sorunum var benim 650 classic en old school model ve bende önde 1 büyük ve 2 küçük olmak üzere 3 lamba var. Şimdi soldaki küçük lamba çalışıyor büyük lamba çalışıyor ama sağdaki küçük çalışmıyor dedim ki lambası geçmiştir ve bu küçüklerin lambası değişmiyor direk yenisi almak gerekli yenisini aldım taktım ilk taktığımda çalıştı sonra söndü o da çalışmadı sonra lambayı başka bi battery ile denedim bozuk dediğim lamba çalışıyor aslında


Fuse leri kontrol ettim bi tane 15 lik lamballarınkini değiştirdim durum yine aynı.

Acaba sorun nerde kablolarda mı olabilir bi yerde kısa devre mi var çünkü yeni lamba ilk aldığımda çalıştı.biri çalışmayınca çok kötü duruyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst