Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
17
Benim akümde de problem olunca akü şarj aleti almıştım. Ürün gayet kullanışlı bir ürün. Uzuz bir ürün ve internette kolaylıkla bulunabilir.
<a target="_blank" href="http://imageshack.com/f/f0DRLo9lj"><img src="http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/DRLo9l.jpg" border="0"></a>
Ayrıca şu uzun boy meselesi ben de var. Ben de dragstar 1100 custom kullanıcısıyım ve boyum 1,93. Motorda hem rahat değilim hem de motorun üstünde emanet duruyorum. O yüzden ben de şu şekilde bir control kit almayı ya da tornada yaptırmayı planlıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xvs-1100-drag-star-ayaklik-kontrol-seti-193600962/detay
 
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Bahsettiğiniz ses bir arabanın geri viteste gittiğinde çıkan sese benziyorsa, yani kastettiğiniz oysa o ses bende var. dragstarı olan diğer arkadaşlarımda da var.

Bu arada son haberler :)

benim motorun manifoldu değişti, hudsondan aldım parçayı, jant bakımı (gevşek teller vs.) yapıldı, yeni gaz kollu bir elcik takıldı ve acayip bir makine oldu. Manifold ölmüş resmen motosiklet değil eziyet sürüyormuşum :D keyifli günlere döndüm bakalım. Bu arada bagger projem var kameramın gelmesni bekliyorum umarım güzel kayıtlar alabilirim yapım aşamasının. Kalıplar büyük ölçüde hazır o yüzden kalıp hazırlanışını gösteremeyeceğim :D
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Benim akümde de problem olunca akü şarj aleti almıştım. Ürün gayet kullanışlı bir ürün. Uzuz bir ürün ve internette kolaylıkla bulunabilir.
<a rel="nofollow" target="_blank" href="http://imageshack.com/f/f0DRLo9lj"><img src="http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/DRLo9l.jpg" border="0"></a>
Ayrıca şu uzun boy meselesi ben de var. Ben de dragstar 1100 custom kullanıcısıyım ve boyum 1,93. Motorda hem rahat değilim hem de motorun üstünde emanet duruyorum. O yüzden ben de şu şekilde bir control kit almayı ya da tornada yaptırmayı planlıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-xvs-1100-drag-star-ayaklik-kontrol-seti-193600962/detay

Hocam resmin aynısı gelecekse kaçırma, 500-600 dolar normalde..
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
17
Hocam resmin aynısı gelecekse kaçırma, 500-600 dolar normalde..
Vallaha draggy ben de bilmiyorum. Resmi koymuşlar ama pazarlık için mesaj attım dönüş yapmadılar. İlk izlenimim kötü. Mesajlara pek bakmıyorlar galiba. Bir de telefonla deneyeyim diyorum. Eğer onda da olumlu izlenimim olmazsa zaten hiç sipariş verip de başımı ağrıtmam. Dün akşam makinede ufak bir problem oldu zaten. Siz daha bilirsiniz arka silindirim çalışmadı. Sanırım iridyum buji almam gerekecek. Bujileri 200 km kullandım. Kendi ellerimle sıfır almıştım. Ama bozuldular sanırım. Ustama bıraktım sabah motoru. Bakalım cevap ne gelecek. Sizin bir fikriniz var mı?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
iridyum sadece sıcaklığa dayanıklılığını gösterir. normal buji gibi kıvılcım çıkarmasını sağlamak için sağlam tesisat gerekir, tüm ateşleme kabloları röleleri değişmeli.
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
17
iridyum sadece sıcaklığa dayanıklılığını gösterir. normal buji gibi kıvılcım çıkarmasını sağlamak için sağlam tesisat gerekir, tüm ateşleme kabloları röleleri değişmeli.
Hımm bunu bilmiyordum. Ancak usta daha önce üzerinde iridyum buji olduğunu söylemişti, belki de tesisat uygundur. Umarım masraf açmaz bana draggy. Zaten baharda satmayı düşünüyorum. Satmadan önce masraf çıkarmazsa iyi olur. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için.
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
debriyaj sacı ve balatasına ihtiycaım var fakat bulamıyorum ebc alacaktım ebcnin sacını bulamadım. Newfren marka nasıldır alınır mı? Değiştirmişken debriyaj yayını da değiştireyim mi ? Bir sorum daha olacak gazı köklediğim zaman km saati oynama yapıyor bu nedendir ?(Silvertair egzoz var ondan mıdır ?)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
debriyaj sacı ve balatasına ihtiycaım var fakat bulamıyorum ebc alacaktım ebcnin sacını bulamadım. Newfren marka nasıldır alınır mı? Değiştirmişken debriyaj yayını da değiştireyim mi ? Bir sorum daha olacak gazı köklediğim zaman km saati oynama yapıyor bu nedendir ?(Silvertair egzoz var ondan mıdır ?)

En iyisi barnettir ama biraz pahalıdır. EBC yerine orjinalini düşün bence. Yaylar ve saçlar içinse kumpasla ölçüm yapın, yeterli kalınlıkta iseler değiştirmene gerek yok. silwertail güzel egsozdur sararması olmasa :) gazla hıs göstergesinin mantığını oturtamadım, speedogear dönmedikçe hız göstergesi artmaz, titreşim mi var?
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
sararmayı engelleyememiyiz :) Motorcuya götürdüm dün motoru bıraktım silindirlerin biri çalışmıyor dedi açıp bakacağını söyledi ve 7-8 litre yakıyordu 100 km de. Bakalım 1-2 güne çıkacak motorcudan debriyaj baskı balata değişikliği 400 maloldu bana diğer arıza ne olduğunu söyleyecek motorcu
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Tek silindir nasıl çalışmıyor yav? tek silindirle motoru süremezsin zıplaya zıplaya gidersin falan, tamircin sağlam adam mı?
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
Motorcunun dediğine göre motorun biri çalışmıyor gel göstereyim dedi bujiyi çıkarıp tktı bi ses farketmedi diğer bujiyi çıkrınca motor durdu
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bujiye kıvılvım gitmiyordur. Ben buji değişiminde pipoyu gevşek takmışım 50 mt bile süremedim motoru zıplamaktan :)

Tamircinin çalışmıyor dediği silindirdeki!! pipoyu çıkarıp yeni bir buji tak pipoya ve şasiye değidir, Marş bastığında kıvılcım gelmesi gerekir, gelmiyorsa elektrikte sorun var. Kıvılcım geliyorsa da silindirdeki bujiyi sök ve benim dediğimi tekrarla.

Ben her halukarda silindirin çalışmadığına inanmıyorum, çok zor kitlemesi yav..
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
valla ben bu şekilde yüzlerce km gittim nasıl gittim bilmiyorum. Motordaki bujiyi çıkarıp taktı
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
benim dediklerimi yap bakalım bi önce :) ilk motoru aldığım zaman beni bi güzel öpmüştü ustalar :)
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
4
Merhabalar, Aydın Nazilli'den 2000 model Dragstar 650 Sport ile aranızdayım. Forumu bol bol okudum. Başta draggy olmak üzere bir çok bilgi edindim. Çevremde de motordan iyi anlayan arkadaşlar var neyse ki. Bendeniz bisiklet dahi sürmeyen bir adam olarak yaklaşık 1 yıl önce mondial 250 mct ile yola çıkıp 2 ay kadar önce Dragstarıma kavuştum. Bir çok aksesuar siparişi verdim, 1 haftadır Aydın sanayide ucuza bulduğum Highway Hawk bir egzosun (sanırım vt600 egzosu) uyarlaması yapılıyor neredeyse bitti. Gidon değiştirdim,alçakta kaldığı için riser yaptıracağım. Amerika'dan sakal ve sakal içi ızgara siparişi verdim. Çinden ön far fairing ve ayna bekliyorum. ebayday, wemoto ve Türkiye'den metal coat armor kabloları sipariş ettim. Motorun tek canımı sıkan yeri jant tellerinin paslanmış olmasıydı, onları da sildirip, kromlatacağım egzoslarla beraber.
Şimdiden çok masraf yaptım ama feda olsun. Burada ilk aldığımda bakımları yapıldı ama 42 bin km olan motorun şaft yağının değiştiğini sanmıyorum, onu da halletmem gerekiyor.
Koltuk derileri karbon görünümlü deri ile kaplanmış ama sis bar dayaması kaplatılmamış, onu da halletmem gerekiyor. Ayaklık vs daha çok iş var... Kapalı garaj müstakil olduğu için çok şanslıyım:) Aydındaki ustaya lift de yaptırmayı planlıyorum
Hobi olarka yıllardır pasta cila ve boya koruma ile uğraşıyorum. Araç için gyeon kit sipariş ettim, rim, trim ne varsa girişeceğim.
Bende bilgilerim dahilinde başlığa katkıda bulunayım,
krom aksan severlere de britemax metal twins öneririm. Ek olarak meguiars filan hiç uğraşmayın deriler için ise gliptone leather cleaner ve conditioner-water proofer kullanın derim. MoTorun koruması için ise g-techniq, nanolex, gyeon gibi nano-ceramic coat ürünleri tavsiye ederim.
Draggy hocam bir fotoğrafta katlanır sürücü sırt dayamanızı gördüm forumda, memnun musunuz sürücü sırt dayaması kullanışlı mı acaba? Birde iridium buji ile ilgili yazdıklarınızı okumasaydım wemotodan onu da alacaktım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst