Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
2015 Yılının Tüm Dostlarımıza, Mutluluk, Huzur ve Sağlık Getirmesi Dileğiyle,
Mutlu Yıllar


Star Riders Turkey
https://www.facebook.com/StarRidersTR
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Yeni lastik almayı düşünüyorum motosikletimin üzerinde michelin commander var gecen haziranda aldım 25 bin km yaptım yine michelin almayı düşünüyorum daha iyi lastik önerisi olan var mı
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Bu sene benimde almam lazım aslında. Şimdiye kadar hep Michelin kullandım ama Metzeller almayı planlıyorum bu sene 'WW' beyaz yanaklı modellerden bakalım nasıl olacak.
 
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Selamlar herkese. Benim motorda bir sıkıntı var çalışırken zorlanıyor gazı kapatıp debriyaj sıktığımda hala gaz vermeye devam ediyor gibi gibi. Gaz olayları dengesiz yani. Gaz telinde vs. Mi bir sıkıntı var dedim baktım yok. Söküp bidaha baktım normal yani. Bir kaç abim onun karbüratör manifoldundan olabileceğini söyledi. Zaten baktığımda gördüm manifold üstünde bolca çatlak gözüküyor. Fakat parça pahalı geldi. Tanesi 280 290 tl gibi rakamlarda ve 2 tane lazım. Ebayde daha uyguna var fakat hiç yurtdışından ürün getirtmedim. Tecrübrli olan arkadaşlar varsa yardım bekliyorum. Ev interneti yok bayadır yokum o yüzden 😃 telefondan yazıyorum şimdi baya zorlandım yazım hataları vs için kusura bakmayın 😃

Edit : Eski mesajları okudumda benim motorun eski sahibi abartmış 4 sis farı var :DD Uzunlara bağlı. Bi kere kullandım uzun süre marlete girip çıktım güm akü bitmiş. O zamandır uzun yakmıyorum 😃 akü markamı vs. Bilmiyprum valla. Sökücem sisleri.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
yırtık olmadıkça çatlak önemli değil, olmadı slikon bantlar var bantlarsın. gaz telin takılı kalıyor gibi geldi bana hocam.
 
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Hmm gaz telini yağliyim yarın bir bakayım duruma ama sürüş sırasında bazen ses geliyor fıst fıst diye nasıl ne zaman geliyor onu nasıl anlatıcam bilemedim, düzensiz çalıştığı oluyor o sebeple manifolddan şüphelendiler. Ne tarz bir bant kullanmak lazım o bölgedeki ısıya dayanacak. nereden alabilirim ve silikon bant desem yeterli midir? Yorum için teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
hocam sökünce zaten içinden yırtık olup olmadığını anlarsın. ben de çatladı dışı diye değiştirdim ama içinden hiç bir şey yoktu. mastikle kaplayabilirsin yada özel bir slikon bant var onunla sararsın (tamir bandı diye geçiyor).
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
aranza katlmak bir nasip olamad 1 aydr motor aryorum bulamadım. Çok yararlı, yardımsever dolu bir konu olmuş emeği olan herkese teşekkürler.
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@Sherno Selam,
Draggy nin dediği gib bant ya da silikon gibi bişeyle kaplayabilirsin. Değiştirmen en mantıklısı ben motomarketim.com dan almıştım yan sanayileri de var bir bak istersen. Bir arkadaşım yan sanayi aldı mukavemeti orjinalle %95 aynı. Bu işlemin ardından Karbüratör, Hava ve Senkron ayarı yaptırırsan motorun normale döner gibi geliyor. Bu Manifold işini çözmeden ayar yaptırma, ayar tutmaz.
Sisleri uzunlara bağlamak sıkıntı yaratır. Doğru sis bağlantısı için Aküden çekilen 1 ya da 1,5 mm bir kablo, o kabloya bir röle ve kontrol edeceğin bir yere bir aç/kapa anahtarı koyarsan rahat edersin. Bu kadar yazdığıma bakma hepsi 40-50 TL nin içinde. Hatta bir de led ampul takarsan çok rahat edersin. Ben taktım kurtuldum artık hep açık sisler herhangi bir sıkıntı olmuyor.

@masb Selam,
Hayırlısı olsun motor bulunur facebook üzerinde gruplar var oralardan da bakabilirsin bir kaç tane temiz motor var.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
@Sherno Selam,
Draggy nin dediği gib bant ya da silikon gibi bişeyle kaplayabilirsin. Değiştirmen en mantıklısı ben motomarketim.com dan almıştım yan sanayileri de var bir bak istersen. Bir arkadaşım yan sanayi aldı mukavemeti orjinalle %95 aynı. Bu işlemin ardından Karbüratör, Hava ve Senkron ayarı yaptırırsan motorun normale döner gibi geliyor. Bu Manifold işini çözmeden ayar yaptırma, ayar tutmaz.
Sisleri uzunlara bağlamak sıkıntı yaratır. Doğru sis bağlantısı için Aküden çekilen 1 ya da 1,5 mm bir kablo, o kabloya bir röle ve kontrol edeceğin bir yere bir aç/kapa anahtarı koyarsan rahat edersin. Bu kadar yazdığıma bakma hepsi 40-50 TL nin içinde. Hatta bir de led ampul takarsan çok rahat edersin. Ben taktım kurtuldum artık hep açık sisler herhangi bir sıkıntı olmuyor.

@masb Selam,
Hayırlısı olsun motor bulunur facebook üzerinde gruplar var oralardan da bakabilirsin bir kaç tane temiz motor var.

Ufuk benimkilerde uzuna bağlı, hatta ben bağladım, aküden direkt nasıl bağladın? Ben de onu düşündüm ama biri kurcalar falan sisi açarsa aküyü bitirir diye vazgeçmiştim bağlamaktan :) aslında iki takım var bende Yamahanın sisleri ikisinin de açma kapama düğmesini bağlarken kırdım, birine uyduruk bir açma kapama düğmesi taktım onu kullanıyorum.

Yamaha markalı olduğuna göre ampullerin çekim gücünü hesaplamışlardır diye düşündüm, ben de aküye hat mı çekeyim ne dersin?

Artık sınav stresi yok, motora girişeceğim, şu kromlama işini bir konuşalım senle :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Gazıydı teliydi falan derken gaz borusunu kırdım dün 😃 bide gaz borusu olayı çıktı şimdi etrafta hiç kimsede yok kaldım öyle 😃
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
gaz borusu standart bir şey, aynı kalınlıktaki gidona uyanlardan bir tane tak hocam 5-10 TL bir şey, çinlilerinki bile olur.
 
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Bugün pek bakma vaktim olmadı 250 lik bi kaç motorunkine baktık ince kalıyolar genelde. Arayıştayım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Bu arada manifolda baktım öndeki manifold bağlantı yerini yırtmış biraz. Bolcada çatlak var yakın zamanda biter onun işi gibi geliyor bana.
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Draggy Selam,
Yeni akü ile sisler açıkken, evden çıkıp Caddebostan' a gidene kadar akü zayıflıyordu hatta marş basmadığı da oldu.
Aküden direk dediğim kontak üzerinden aldık kabloyu. Yani kontak açmadan anahtarla oynasalar bile açılmıyor sisler. Ampul konusuna gelirsek ne kadar Yamaha' nın ampulu de olsa akü eskimeye başladığında tüm ampullerin yanması aküyü zorlayabilir. Motor rolantide olduğundan şarj etmiyor tüm gücü aküden alıyor.
H3 Ledi tavsiye ederim. Kapatmıyorum hep açık :) her ne kadar aydınlatması normal H3 e göre zayıf olsa da. Ana far Xenon olduğundan problem olmuyor.
On/Off anahtarı içinde herhangi marine malzeme satan yerden ya da oto elektrikçisinden basit bir şey alabilirsin. Bende basit bir şey var

Kromcu için de konuşalım halledelim o işi bende yaptırcam ama bu ara motor garajda sök tak çıkar et zor geliyor açıkcası.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Şu an İstanbuldayım. Tamirine üşendim. Karbüratör manifoldunu aldım uygun bir fiyata. Bir kaç da bakım malzemesi aldım fakat gaz borusu kaldı :D stoklarda yok kimsenin ve gidon çapı büyük olduğundan çinlilerin vs. uyduramadık. Siparişle getiririz 60 70 t yi bulur dediler. Çinden bu büyük güzel elciklerden getirtsem zaten 55 lira bişey tutuyor. Boru alacağıma daha ucuza elcikli alırım. Hali hazırda aynı elcikleri 90 100 tl ye burada bulmakta mümkün. O işi de çözücem yakında bakalım :)

Ama sağda solda uyabilecek bir gaz borusu bulursanız ucuzdan bana haber verin size zahmet. :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
1 inch lik olacak hocam. 2 tür vardır elciklerde ya 1 inch ya da 3/4 inch. 1 inchlikler uyar sana
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
15
Herkese merhaba,

Bende artık 2005 model classic dragstarımla aranızdayım. Sizlerden çok şey öğreneceğime inanıyorum. Herkese iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst