- Katılım
- 27 Ocak 2006
- Mesajlar
- 117
Teşekkür ederim arkadaşlar bilgiler için içim rahatladı valla sizlerden bunları duyunca
Yahu rahat ol çözülür hepsi merak etme...
Selamlar
Teşekkür ederim arkadaşlar bilgiler için içim rahatladı valla sizlerden bunları duyunca
@Sherno Selam,
Draggy nin dediği gib bant ya da silikon gibi bişeyle kaplayabilirsin. Değiştirmen en mantıklısı ben motomarketim.com dan almıştım yan sanayileri de var bir bak istersen. Bir arkadaşım yan sanayi aldı mukavemeti orjinalle %95 aynı. Bu işlemin ardından Karbüratör, Hava ve Senkron ayarı yaptırırsan motorun normale döner gibi geliyor. Bu Manifold işini çözmeden ayar yaptırma, ayar tutmaz.
Sisleri uzunlara bağlamak sıkıntı yaratır. Doğru sis bağlantısı için Aküden çekilen 1 ya da 1,5 mm bir kablo, o kabloya bir röle ve kontrol edeceğin bir yere bir aç/kapa anahtarı koyarsan rahat edersin. Bu kadar yazdığıma bakma hepsi 40-50 TL nin içinde. Hatta bir de led ampul takarsan çok rahat edersin. Ben taktım kurtuldum artık hep açık sisler herhangi bir sıkıntı olmuyor.
@masb Selam,
Hayırlısı olsun motor bulunur facebook üzerinde gruplar var oralardan da bakabilirsin bir kaç tane temiz motor var.