Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Ya arkadaslar bi ara bi Ses var motorumda diyordum kac ustaya gittiysem kimse bi care bulamamisti daha dogrusu sesin nerden ve neden geldigini anlamamislardi bende kendimce balatalari temizledim saft yagini felan degistirdim ses kendilinden yok olmustu simdi o ses gene yapmaya basladi ses sadece motor komprosore girince yapiyor bosa atinca debriyaja basinca yada gaz verdigimde kesiliyor sadece komproserde yapiyor kisa bi video cektim insallah yardimci olabilirsiniz yoksa kafayi yicem. Linkte videosu var izleyip tahmin yurutursenis cok sevinirim
http://youtu.be/GEZKK4EGv9U

Bir çayırlı var ondan mı bahsediyorsun?
Sanki Tekerlek bilyesi sesi gibi geldi bana ama baktırmak lazım.
Bazen tak tuk yapar bazen de bu tarz bir ses.

Kolay Gelsin...
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106

Aydın crome isinde iyidir cok guzel iscilikleri var on cam icin izmir eko motora ulasabilirsin elinde cikma olabiliyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

Arka teker rulmanindan dediler onuda degistirdim abi ya 1 hafta ses kayboluyor bida cikip geliyo valla senin duruma geldim delirmek uzereyim ustanin biriside bugun diyoki sen cok kıl adamsin beni hic rahatsiz etmiyor bu ses boyle devam et diyo ben anlamadim bundan demiyoda :)
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Kıllıkla ne alakası varmış.... yapamıyor sonra kılsın diyor alla alalaaa

Sen o adamın önünden geçme bence bir daha.

İstanbul' da olsan gösterirdik bir kaç yere ama Uzaksın...
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Kıllıkla ne alakası varmış.... yapamıyor sonra kılsın diyor alla alalaaa

Sen o adamın önünden geçme bence bir daha.

İstanbul' da olsan gösterirdik bir kaç yere ama Uzaksın...

Aynen abi malesef uzagiz izmirde bi usta varmis bugun ogrendim hafta sonu onun yanina bi gidicem bakalim insallah o bulur sorunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

Arkadaslar bana bide elcik lazim yurt disindan alicaktim ama bana acil lazim fiyatida uygun olursa harika olur ne yapabilirim benimkileri kütükleri kroma vermek icin söktüm tabi sökerken birazda zarar verdim o yuzden yeni bi takim almak istiyorum
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kütükleri krom mu kaplatıyorsun?

Bendekileri de kaplat benden az kullanılmış, kuryakyn elcikler feda olsun :) (kaplama farkı varsa onu da veririz tabi ki :) )
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Abi ayip ediyosun benimkiler bi gelsin guzel olduysa seninkileride yapariz :)
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Arkadaslar benzin pompası ve depo musluğu ihtiyacım olacak elinde olan veya temin için bilginiz varmı?
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Kütükleri krom mu kaplatıyorsun?

Bendekileri de kaplat benden az kullanılmış, kuryakyn elcikler feda olsun :) (kaplama farkı varsa onu da veririz tabi ki :) )


@draggy rahat ol arkadaşla konuştum,
o da dragstar' cı, hatta plasitik kaplama işine de girecek. Yakındır biraz zaman sadece!

Gelsin Krom şaseli motorlar.
Bana da şu disc cover feda olsa hiç fena olmaz yani :)

@onx09 burdan olmadı facebookdan gönder bir görelim hele Ufuk Yılmazer ekle beni.
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
@draggy rahat ol arkadaşla konuştum,
o da dragstar' cı, hatta plasitik kaplama işine de girecek. Yakındır biraz zaman sadece!

Gelsin Krom şaseli motorlar.
Bana da şu disc cover feda olsa hiç fena olmaz yani :)

@onx09 burdan olmadı facebookdan gönder bir görelim hele Ufuk Yılmazer ekle beni.
Abi ekledim seni facebooktan hala ucuza elcik bulamadim motora binemiyorum garibim kanadı kırık kuş gibi kaldi kosede oylece :)
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
özelden yaz adresini göndereyim, çıkma mıkma ama işini görsün :)
Abi ozelden nasil yazilir bilmiyorum telefondan giriyorum bulamadim bir turlu adresimi burdan yazayim sorun olmaz Cumhuriyet mahallesi cumhuriyet caddesi no 66/b Aydin (onx sac dizayn) Erdinc Bakar 0 532 695 14 89 whatsapp felan kullaniyorsan kutuklerin resmini yolluyayim abi begenirsen yapalim seninkileride
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Abi ozelden nasil yazilir bilmiyorum telefondan giriyorum bulamadim bir turlu adresimi burdan yazayim sorun olmaz Cumhuriyet mahallesi cumhuriyet caddesi no 66/b Aydin (onx sac dizayn) Erdinc Bakar 0 532 695 14 89 whatsapp felan kullaniyorsan kutuklerin resmini yolluyayim abi begenirsen yapalim seninkileride

alemsin :) hafta içi veririm kargoya :)
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
arkadaslar depodaki pislikle başım dertte içine temizleme konusunda fikirleriniz var mı?

Pislik derken icine birseymi kacti yoksa pas atiklari felanmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Arkadaslar basiniza gelirse diye yaziorum uzun zamandir motoruma binmekten haz almiordum bi takim sorunlardan dolayi mesala zaman zaman cikan bir ses arasira arka tekerde yapan vuruntu gibi bunlar cok canimi sıkıyordu kime gittiysem (Aydın'da) bir turlu sorunu bulamadi hep gecistirdi sanzumani acmayi bile teklif eden oldu fren balatasini degistirecektim usta 100 lira iscilik isteyince kendim deistirmeye karar verdim ve giristim ise arka tekeri sokup dagitinca kaplin takozlarinin iyice dagildigini ve takozlarin icinden gecen civatanin fren balatasina surttugunu gordum takoz alayim dedim tanesini 68 lira ve 6 tane alman gerektigini soylediler bende benzerini bulmaya karar verdim butun sanayiyi dolastim bulamadim bende kendim yapmaya karar verdim bi fabrikadan ayni yumusaklikta poliuretan kaucuk aldim bizim takozlari civata ve yuzuklerinden ayirdim sonra o yuzuklerin icine yeni aldigim kaucugu pressle bastirdim sonra tornoda merkezlerinden ince bir delik actirip bizim civatalari tekrar merkezine presslettim suanda ne ses kaldi ne titreme nede vuruntu toplamda 40 lira gibi bir rakama mââl oldu servis bana balata degisimi takoz degisimi parca ve iscilik toplamda 700 lira dedi aradaki farka bakin bugun bu isleri bitirdikten sonra 50 km kadar yol yaptim deneme amacli hic bir sorun yok sanirim iyi bir iscilik cikardim :) resimleride yuklemeye calistim umarim olmustur
https://imageshack.com/i/exONn2h4j
https://imageshack.com/i/f03raWBRj
https://imageshack.com/i/eyA1BJUej
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Arkadaşlar egzos yaptırdım boş boru bir hafta olmadı motordan hışırtı şeklinde sesler gelmeye başladı iki bloktanda devamlı gelen bi ses neden olur bu bilen var mı
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar egzos yaptırdım boş boru bir hafta olmadı motordan hışırtı şeklinde sesler gelmeye başladı iki bloktanda devamlı gelen bi ses neden olur bu bilen var mı


Selam,
Egsoz değişimi ciddi bir iş olduğundan ve motorun şu an eski egsoz ayarlarında olduğundan dolayı dolayı bir çok ses duymaya başladın. Özellikle Subap, karburatör, senkron ve hava ayarı yaptırınca normale döner diye düşünüyorum.

Selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst