Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Motoru artçılıya döndürünce söktük mecburen, uzun yolda çok rahatlıyorsun :)
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
4
Motoru artçılıya döndürünce söktük mecburen, uzun yolda çok rahatlıyorsun :)
Teşekkür ederim, daha uzunca bir süre artçı taşımayı düşünmüyorum o halde düşüneyim bende. Fiyatlar pahalı, bağlantıyı sanayide, sırt minderini döşemecide yaptırmayı planlıyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Benimki CWI, dragstar sportta arka koltuğa izin veriyor ama klasiğin arka koltuğu kalın olduğundan tek takmak zorunda kalıyorum.
Sanayide yaptıracaksan imkanın varsa, düz boru yaptırtma, katlanır olsun. Ben sırtıma göre ayarlıyordum bunu. Örnek fotosunu ekliyorum:

image_15934a.jpg
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
4
dragstar 2000 model için bir kısa bir uzun tel lazımmış. 5-10 tane de somun lazım diyorlar. takımı 283 TL dediler. Takım alayım mı yoksa tek tek satılıyor mu bi yerde?
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
4
Arka lazım hocam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

bi de telleri ve jantları kromlayacaklar acele ediyorlar, cımartesi günü yapacaklarmış
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
17
Draggy problem çözüldü benim makinedeki, ben bujülerde olduğunu düşünürken usta motor uzun süre yattığı için karbüratördeki pislikten kaynaklanabileceğiniz söylemişti. Bunun üzerine karbüratörü sökmeden önce aklıma benzin sistem temizleyici sonax katkı malzemesinden alıp denemek geldi. Şuan için sorun çözüldü gibi görünüyor. İnşallah tekrarlamaz. Motorun bütün performansını, çalışmasını direkt olarak etkilemişti. Egsozdan duman atmalar, zor çalışmalar, yolda gazı bırakıp debriyaja basınca stop etmeler beni olduk.a korkutmuştu açıkçası. Bilgilendirmeler için tekrar teşekkürler. İnşallah arkadaşlar benzer sorunlar yaşamaz.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Dragstar sağlam motordur, kolay kolay sübap, krank arızası vermez :) Kıymetini bil ;)
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Hocam 400-500 gibi bütçeyle açıkcası plastik ya da fiber üretim çanta bulmak biraz zor. İzmir de çanta imalatı yapan biri var ama o da sanıyorum ki 800-900 gibi bir fiyat.
Arada sahibinden ya da Facebook gruplarına düşebiliyor ama o da sezon üstü biraz zor gibi gözüküyor.
Mct nin çantaları Dragstar da çok küçük durur ve kullanışsız olur. İçine anca ruhsat ve eldiven koyarsın.
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
2
https://www.facebook.com/groups/129445443897359/
buradan bulabilirsiniz ama fiyat 800 civarı olması lazım
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
15
Hocam 400-500 gibi bütçeyle açıkcası plastik ya da fiber üretim çanta bulmak biraz zor. İzmir de çanta imalatı yapan biri var ama o da sanıyorum ki 800-900 gibi bir fiyat.
Arada sahibinden ya da Facebook gruplarına düşebiliyor ama o da sezon üstü biraz zor gibi gözüküyor.
Mct nin çantaları Dragstar da çok küçük durur ve kullanışsız olur. İçine anca ruhsat ve eldiven koyarsın.

Kullanış konusunda doğru diyorsunuz sanırım vazgeçeceğim çünkü 900 TL gibi bir rakam bir yan çanta için çok fazla bana göre. Galiba çanta yerine gidip beach bar gidon alacağım ama cruisercustomizing.com dan alırsam sıkıntı yaşar mıyım bilmiyorum ? standard gönderi de takip numarası vermiyorlar. Öteki türlü de bütçeye zarar.

şöyle bir gidon çok yakışıyor bence :

vendetta_02.jpg
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
kolay gelsin, 2014 5700 km de hyosung gv250 sahibiyim cc yi büyütmek istiyorum üzerine para vereceğim makine ile takas düşünen varsa konuşalım...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kullanış konusunda doğru diyorsunuz sanırım vazgeçeceğim çünkü 900 TL gibi bir rakam bir yan çanta için çok fazla bana göre. Galiba çanta yerine gidip beach bar gidon alacağım ama cruisercustomizing.com dan alırsam sıkıntı yaşar mıyım bilmiyorum ? standard gönderi de takip numarası vermiyorlar. Öteki türlü de bütçeye zarar.

şöyle bir gidon çok yakışıyor bence :

http://www.650ccnd.com/members/images/vendetta_02.jpg


Ben de apehanger yerine bu tarzı seviyorum :)
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
15
Ben de apehanger yerine bu tarzı seviyorum :)

Draggy sen sürekli ebay gibi sitelerden alışveriş yapıyorsun diye biliyorum. Bu linkteki gidonu alırsam ne kadar gümrük vergisi öderim ve de 55 usd gibi bir rakam da taşıma ücreti çıkıyor üstelik takip numarası vermiyorlar. Bu riske girmeye değer mi?

Link: http://www.cruisercustomizing.com/nostalgia-bar-fits-most-cruisers/part/BA-7307-00

Bir de çok kaba durmayan yan çanta almak istiyorum. Hudson deri den yan çanta beğendim ve armode lara göre çok daha şık durduğunu düşünüyorum bu link de ki çanta sizce nasıl? Fikirlerinizi alabilir miyim?

http://www.hudsonderi.com/?urun-2157-hlc-2921-zp-yan-canta
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst