Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
bende 1998 model ile aranızdayım. Aldığımda debryaj balata ve sacı değişmek gerekiyor dedi boşa geçmiyor bazen vites orjinal balata ve sacı nereden temin edebilirim
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Orjinalini bilmiyorum ama kaliteli yan sanayi parcalar icin su siteyi oneririm:

www.wemoto.com
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
bu motora benin göstergesi takmak mümkün mü?Asında bi batwing yaptırmak istiorumda 1500 lira istiyorlar çok fazla benm içim
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@w_twin hoşgeldin.

Hayırlı olsun,

@masb orjinal parça için internette birçok yer var, pahalı diyorsan ebay öneririm, ben EBC kullanıyorum bir sıkıntı olmaz. Balata ve saçları orjinal alsanda yayları kesinlikle EBC al. Orjinal yaylar yumuşak olduğundan dolayı balatanın daha hızlı aşınmasına sebep olabilir. Benden küçük bir tavsiye.
Batwing fiyatları o aralarda geziyor. dediği gibi benzin göstergesine bence de hiç girme. Hem psikoloji bozar hemde yedek varken gerek kalmaz. sadece depo yedeğe düşünce tekrar normal depoya almayı unutma yeter. (Ben bir kaç defa unuttum, can sıkıcı olabiliyor)


Selamlar,

Star Riders Turkey
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Ufuk benimkilerde uzuna bağlı, hatta ben bağladım, aküden direkt nasıl bağladın? Ben de onu düşündüm ama biri kurcalar falan sisi açarsa aküyü bitirir diye vazgeçmiştim bağlamaktan :) aslında iki takım var bende Yamahanın sisleri ikisinin de açma kapama düğmesini bağlarken kırdım, birine uyduruk bir açma kapama düğmesi taktım onu kullanıyorum.

Yamaha markalı olduğuna göre ampullerin çekim gücünü hesaplamışlardır diye düşündüm, ben de aküye hat mı çekeyim ne dersin?

Artık sınav stresi yok, motora girişeceğim, şu kromlama işini bir konuşalım senle :)

Maslak sanayide motorcularında çalıştığı iyi olduğu söylenen bi kromajcı var
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
@w_twin hoşgeldin.

Hayırlı olsun,

@masb orjinal parça için internette birçok yer var, pahalı diyorsan ebay öneririm, ben EBC kullanıyorum bir sıkıntı olmaz. Balata ve saçları orjinal alsanda yayları kesinlikle EBC al. Orjinal yaylar yumuşak olduğundan dolayı balatanın daha hızlı aşınmasına sebep olabilir. Benden küçük bir tavsiye.
Batwing fiyatları o aralarda geziyor. dediği gibi benzin göstergesine bence de hiç girme. Hem psikoloji bozar hemde yedek varken gerek kalmaz. sadece depo yedeğe düşünce tekrar normal depoya almayı unutma yeter. (Ben bir kaç defa unuttum, can sıkıcı olabiliyor)


Selamlar,

Star Riders Turkey

önerebileceğin bir link var mı ?
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
15
@w_twin hoşgeldin.

Hayırlı olsun,

@masb orjinal parça için internette birçok yer var, pahalı diyorsan ebay öneririm, ben EBC kullanıyorum bir sıkıntı olmaz. Balata ve saçları orjinal alsanda yayları kesinlikle EBC al. Orjinal yaylar yumuşak olduğundan dolayı balatanın daha hızlı aşınmasına sebep olabilir. Benden küçük bir tavsiye.
Batwing fiyatları o aralarda geziyor. dediği gibi benzin göstergesine bence de hiç girme. Hem psikoloji bozar hemde yedek varken gerek kalmaz. sadece depo yedeğe düşünce tekrar normal depoya almayı unutma yeter. (Ben bir kaç defa unuttum, can sıkıcı olabiliyor)


Selamlar,

Star Riders Turkey

Teşekkür ederim Ufuk bey,

Artçım için palet ayaklık düşünüyorum.

Şu linkteki ayaklık dragstar'a uygun olur mu? Bundan kullanan var mı? Uygun fiyatlı önerebileceğiniz artçı palet ayaklığını nereden bulabilirim?http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-640-071-yeni-chopper-palet-basamak-ayaklik-harley-honda-yamaha-181635920/detay

Yardım için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
5
arkadaşlar,1998 model Dragstar Custom motorumun arka jantı için 2 adet tel arıyorum elinde olan varmı veya nereden bulabileceğim konusunda yardımcı olabilirmisiniz?
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Teşekkür ederim Ufuk bey,

Artçım için palet ayaklık düşünüyorum.

Şu linkteki ayaklık dragstar'a uygun olur mu? Bundan kullanan var mı? Uygun fiyatlı önerebileceğiniz artçı palet ayaklığını nereden bulabilirim?http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-640-071-yeni-chopper-palet-basamak-ayaklik-harley-honda-yamaha-181635920/detay

Yardım için şimdiden teşekkür ederim.


Selam Hocam linkteki ayaklıklar uyabilir birşey diyemem ama pek kaliteli gözükmüyor. Göz yanılması da olabilir.
Highway ya da Yamaha bakarsan hem kaliteli durur hemde uzun ömürlü olur diye düşünüyorum.

İkinci el satan bir çok kişi var onları da takip edersen daha iyi sonuçlar elde edebilirsin.

Selamlar
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
arkadaşlar benim motor viteste giderken gaza basınca bir inleme geliyor motordan. Boşta iken yapmıyor AMA viteste giderken inliyor motor? bİRDE motorcuya götürdüm 98 model mekanikten çok ses geliyor dedi ne demektir bu ?
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
hocam bir çok video da izledim 650 lerde var bu inleme uğultu sesinde bir inleme 1100 leri de dinledim onlarda duyamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst