Ufuk benimkilerde uzuna bağlı, hatta ben bağladım, aküden direkt nasıl bağladın? Ben de onu düşündüm ama biri kurcalar falan sisi açarsa aküyü bitirir diye vazgeçmiştim bağlamaktanaslında iki takım var bende Yamahanın sisleri ikisinin de açma kapama düğmesini bağlarken kırdım, birine uyduruk bir açma kapama düğmesi taktım onu kullanıyorum.
Yamaha markalı olduğuna göre ampullerin çekim gücünü hesaplamışlardır diye düşündüm, ben de aküye hat mı çekeyim ne dersin?
Artık sınav stresi yok, motora girişeceğim, şu kromlama işini bir konuşalım senle![]()
@w_twin hoşgeldin.
Hayırlı olsun,
@masb orjinal parça için internette birçok yer var, pahalı diyorsan ebay öneririm, ben EBC kullanıyorum bir sıkıntı olmaz. Balata ve saçları orjinal alsanda yayları kesinlikle EBC al. Orjinal yaylar yumuşak olduğundan dolayı balatanın daha hızlı aşınmasına sebep olabilir. Benden küçük bir tavsiye.
Batwing fiyatları o aralarda geziyor. dediği gibi benzin göstergesine bence de hiç girme. Hem psikoloji bozar hemde yedek varken gerek kalmaz. sadece depo yedeğe düşünce tekrar normal depoya almayı unutma yeter. (Ben bir kaç defa unuttum, can sıkıcı olabiliyor)
Selamlar,
Star Riders Turkey
@w_twin hoşgeldin.
Hayırlı olsun,
@masb orjinal parça için internette birçok yer var, pahalı diyorsan ebay öneririm, ben EBC kullanıyorum bir sıkıntı olmaz. Balata ve saçları orjinal alsanda yayları kesinlikle EBC al. Orjinal yaylar yumuşak olduğundan dolayı balatanın daha hızlı aşınmasına sebep olabilir. Benden küçük bir tavsiye.
Batwing fiyatları o aralarda geziyor. dediği gibi benzin göstergesine bence de hiç girme. Hem psikoloji bozar hemde yedek varken gerek kalmaz. sadece depo yedeğe düşünce tekrar normal depoya almayı unutma yeter. (Ben bir kaç defa unuttum, can sıkıcı olabiliyor)
Selamlar,
Star Riders Turkey
arkadaşlar,1998 model Dragstar Custom motorumun arka jantı için 2 adet tel arıyorum elinde olan varmı veya nereden bulabileceğim konusunda yardımcı olabilirmisiniz?
200 civarı draggy
Aydın-Nazilli,bu arada ismim Erkut
kısalardan mı, uzulardan mı lazım? adresini özelden yaz bana hafta içi göndereyim.
Teşekkür ederim Ufuk bey,
Artçım için palet ayaklık düşünüyorum.
Şu linkteki ayaklık dragstar'a uygun olur mu? Bundan kullanan var mı? Uygun fiyatlı önerebileceğiniz artçı palet ayaklığını nereden bulabilirim?http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-640-071-yeni-chopper-palet-basamak-ayaklik-harley-honda-yamaha-181635920/detay
Yardım için şimdiden teşekkür ederim.