Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Motoru bi müddet çalıştırdıktan sonra akü kendini toparladı marş basmada ve diğer fonksiyonlarda bir sıkıntı yok sadece kontağı açınca park ışıkları km gösterge ve ana far yanmıyor fren sinyaller çalışıyor kontağı kapatıp far konumuna getirdiğimde parklar yanıyor sabaha kadar kurcaladım bi türlü bulamadım sorun aküde değil başka yerde ama bulamıyorum :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
O zaman elektrik tesisatında bir kopukluk vb. yoksa, sigorta da sorun var, ana sigorta kutusundaki tüm sigortaları bir kontrol et, bu kutunun dışında 3 sigorta daha var, ikisi Kutunun sağ tarafında altlı üstlü, akü kablosunun motora aktarıldığı yerde. tek olansa sigorta kutusunun sol üst tarafında onu da kontrol et. En basit sorunda soketlerden birinin çıkması olabilir, soketlere de bak.

Yine de sorunun çözülmüyorsa, tesisatının bir yerinde kopukluk var.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
8
dostlar affınıza sığınarak cevap alamadığımdan dolayı tekrar aynı soruyu sormak durumundayım, istanbul avrupa yakasında (beşiktaştan büyükçekmeceye kadar herhangi bir yerde ) bildiğiniz güvenilir fiyatı uygun ve işçilikleri güzel dragstar 650 classic motorumu bakımlara yada tamire götürebileceğim bir yer var mıdır ? herhangi bir motor servisine götürmek istemiyorum...
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
TT customun karşısında merkez yedek parça Uğur abi var benim adım gökhan Gevrekçi selam söyle her türlü yardımcı olur hocam
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
O zaman elektrik tesisatında bir kopukluk vb. yoksa, sigorta da sorun var, ana sigorta kutusundaki tüm sigortaları bir kontrol et, bu kutunun dışında 3 sigorta daha var, ikisi Kutunun sağ tarafında altlı üstlü, akü kablosunun motora aktarıldığı yerde. tek olansa sigorta kutusunun sol üst tarafında onu da kontrol et. En basit sorunda soketlerden birinin çıkması olabilir, soketlere de bak.

Yine de sorunun çözülmüyorsa, tesisatının bir yerinde kopukluk var.
Sonunda sorunu çözdüm farların sigortası sağlamdı ama 10 luk sigortayı 25 lik ile değiştirdim sorun kalmadı Teşekkürler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ilginç geldi bana bu durum, bir de sigorta kutusunun üstünde değerleri gösteren bir tablo var, oradaki amper seviyelerini aşmayın derim ben :)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
slm arkadaşlar bir gv650 kullanıcısıydım dragstar 1100 düşünüyorum fakat söylentiler var şaft sorunu marş rublesi sorunu gibi sport model olsun diyorum. fakat radyatör olmadığı için motor şehir içinde şişme yaparmı kusura bakmayın dragstar hakkında bilgim olmadığı için yardım istiyorum birde bu motor hakkında bilginiz varmı

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kusursuz-10-uzerinden-9.9-luk-makine-2-sahibinden-29800-km-de-163700172/detay/
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
8
slm arkadaşlar bir gv650 kullanıcısıydım dragstar 1100 düşünüyorum fakat söylentiler var şaft sorunu marş rublesi sorunu gibi sport model olsun diyorum. fakat radyatör olmadığı için motor şehir içinde şişme yaparmı kusura bakmayın dragstar hakkında bilgim olmadığı için yardım istiyorum birde bu motor hakkında bilginiz varmı

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kusursuz-10-uzerinden-9.9-luk-makine-2-sahibinden-29800-km-de-163700172/detay/

Bildiğim kadarıyla 1100 lüklerde marş rublesi sorunu var ama halledilmeyecek bir sorun olduğunu sanmıyorum , şaft 650 likler için söyleniyor ama o da daha önce draggy nin söylediği gibi eğer ihtiyacın olan parçayı bulabilirsen ucuz oluyor bulamassan tüm sistemi satın alman gerekiyor, şişme yapma konusuna gelince, evet aşırı ısınıyor ama herhangi bir sorun çıkan kimseyi görmedim duymadım, sadece aşırı ısınıyor yaz sıcağında altında soba varmış gibi oluyor (tabiiki duran trafik için söylüyorum yol aldığın sürece hiçbir sıkıntı yok ) :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
orjinal egsoz varsa sıcaklığı pek hissetmezsin ama özel egsoz varsa, sağ bacağın duran trafikte pişiyor :) 1100 arkada tek önde çift diskle fren mesafesini daha kısaltır. Marş rublesi orjinal yamaha alınırsa 1500-2000 ama aftermarket 150 dolar.

Bir de TR deki en yeni Dragstarlar 2008 yılına ait en genci 6 yıllık :) 97 yılından beri kullanılıyorlar taş gibiler. Ben evladiyelik gözüyle bakıyorum, evladiyelik düşünmüyorsanız bence hiç bulaşmayın :)
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
37
Arkadaşlar 28Haziran Cumartesi saat 15:00 Büyükçekmeceden çıkış gece Çanakkale Eceabat sabancı öğretmen evi konaklama ( kişi başı 40TL ) pazar dönüş olacak şekilde şimdilik 3 arkadaş bir gezi yapıcaz. Geziye katılmak isteyen arkadaşlar lütfen özelden mesaj atsın.
Gidiş-Dönüş yaklaşık 650km lik bir gezi olacak. Çanakkalede'ki Şehitliklerin çoğunu ziyaret edicez. Teşekkürler..
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
slm arkadaşlar bir gv650 kullanıcısıydım dragstar 1100 düşünüyorum fakat söylentiler var şaft sorunu marş rublesi sorunu gibi sport model olsun diyorum. fakat radyatör olmadığı için motor şehir içinde şişme yaparmı kusura bakmayın dragstar hakkında bilgim olmadığı için yardım istiyorum birde bu motor hakkında bilginiz varmı

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kusursuz-10-uzerinden-9.9-luk-makine-2-sahibinden-29800-km-de-163700172/detay/

4 yıldır Dragstar 1100 sport kullanıcısıyım. Marş rublesi sorunu hem var hem yok, aslında buna akü sorunu demek daha doğru olabilir. Eğer marşa bastıktan sonra, marş motoru çevirir ama motor daha çalışmaya fırsat bulamadan aküden gelen güç yetersiz kalır ve marş motoru da durursa, o zaman motorun geri vurup marş rublesini kırma ihtimali oluyor. Daha doğrusu yukarıda dediğim olay her olduğunda rubleye biraz zarar veriyor ve en son bir kere daha olduğunda kırıyor (ilk seferde de kırabilir ama düşük ihtimal). Ancak dediğim gibi bu daha çok bir akü sorunudur. Akü orjinal (Yuasa da olur) ve daima tam şarjlı-kuvvetliyse ruble sorunu yaşamazsınız. Benim de aküm bir kaç kere (belki 10 defa) bu şekilde yetersiz kaldı ama marş rublesi kırmadım. Burada püf nokta motorun çalıştığından emin olana kadar marşa basmaya devam etmektir (kışın mutlaka jikle ile çalıştırılmalı). Motor çalıştıktan sonra da birkaç saniye marşa basmaya devam edebilirsiniz bir sorun olmaz, Yamaha ona göre bir dizayn yapmış.

Şaft problemi diye bir şey duymadım ve yaşamadım. Isı problemi hiç yaşamadım, yaz-kış çok sıkışık trafiğe de girdim şişme ya da bacaklarda çok aşırı rahatsızlık hissetmedim. Ancak bir ay önce Cobra eksoz aldım bundan sonra ne olacak görücez.

Genel olarak motorumdan çok memnunum, kullanımı konforu gayet güzel. Bileşenler basit, arıza çıkarması çok çok zor bir makina. Akü olayına dikkat ettiğiniz sürece problem yaşamanız çok zor. Ancak yukarıdaki arkadaşa katılıyorum, bu motor al-sat olayı 650 ye göre daha zor olan bir motor. Uzun yıllar kullanacaksanız çok memnun eder, ama alayım bi iki kullanayım satayım diyorsanız Dragstar 650 tavsiye ederim.

Arkadaşlar;

Gelelim benim soruma. Lastik almam gerekiyor ancak Metzeler ile Michelin arasında kaldım. Fiyat ikisinde de aynı, sizlerden de bir görüş alabilir miyim?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
her 25-30 binde değiştiriyorsanız metzeller öneririm. Bu arada 1100 ler için marş dişlisi seti üretiliyor artık 3. parti ebaydan gördüğüm setin fiyatı 125 dolar. Darısı 650 ler için mahruti dişlisi üretecek olan firmaya.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
4 yıldır Dragstar 1100 sport kullanıcısıyım. Marş rublesi sorunu hem var hem yok, aslında buna akü sorunu demek daha doğru olabilir. Eğer marşa bastıktan sonra, marş motoru çevirir ama motor daha çalışmaya fırsat bulamadan aküden gelen güç yetersiz kalır ve marş motoru da durursa, o zaman motorun geri vurup marş rublesini kırma ihtimali oluyor. Daha doğrusu yukarıda dediğim olay her olduğunda rubleye biraz zarar veriyor ve en son bir kere daha olduğunda kırıyor (ilk seferde de kırabilir ama düşük ihtimal). Ancak dediğim gibi bu daha çok bir akü sorunudur. Akü orjinal (Yuasa da olur) ve daima tam şarjlı-kuvvetliyse ruble sorunu yaşamazsınız. Benim de aküm bir kaç kere (belki 10 defa) bu şekilde yetersiz kaldı ama marş rublesi kırmadım. Burada püf nokta motorun çalıştığından emin olana kadar marşa basmaya devam etmektir (kışın mutlaka jikle ile çalıştırılmalı). Motor çalıştıktan sonra da birkaç saniye marşa basmaya devam edebilirsiniz bir sorun olmaz, Yamaha ona göre bir dizayn yapmış.

Şaft problemi diye bir şey duymadım ve yaşamadım. Isı problemi hiç yaşamadım, yaz-kış çok sıkışık trafiğe de girdim şişme ya da bacaklarda çok aşırı rahatsızlık hissetmedim. Ancak bir ay önce Cobra eksoz aldım bundan sonra ne olacak görücez.

Genel olarak motorumdan çok memnunum, kullanımı konforu gayet güzel. Bileşenler basit, arıza çıkarması çok çok zor bir makina. Akü olayına dikkat ettiğiniz sürece problem yaşamanız çok zor. Ancak yukarıdaki arkadaşa katılıyorum, bu motor al-sat olayı 650 ye göre daha zor olan bir motor. Uzun yıllar kullanacaksanız çok memnun eder, ama alayım bi iki kullanayım satayım diyorsanız Dragstar 650 tavsiye ederim.

Arkadaşlar;

Gelelim benim soruma. Lastik almam gerekiyor ancak Metzeler ile Michelin arasında kaldım. Fiyat ikisinde de aynı, sizlerden de bir görüş alabilir miyim?
cok faydalı bilgi oldu benim icin ve forum kullanıcıları icin size bi sorum daha olacak son olarak yakıt tüketimi nedir 1100 lügün 5lite 6.5litre 5.5litre yazan yazan yerler var tabi yakıt isi kullanıma bağlı bir olay sakin kullanımda 90- 120 km hızlarda ortalama ne yakar yada canın sıkıldı bastın 150 160km hızlarda mutlaka ölçmüsündür 4 yildır kullandıgina göre

lastik konusuna gelince michelin derim metzelet daha cabuk sertlesıyor iki lastigide kullandım mıchelin daha yumusak ve kaliteli lastik karar tabi senin
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
cok faydalı bilgi oldu benim icin ve forum kullanıcıları icin size bi sorum daha olacak son olarak yakıt tüketimi nedir 1100 lügün 5lite 6.5litre 5.5litre yazan yazan yerler var tabi yakıt isi kullanıma bağlı bir olay sakin kullanımda 90- 120 km hızlarda ortalama ne yakar yada canın sıkıldı bastın 150 160km hızlarda mutlaka ölçmüsündür 4 yildır kullandıgina göre

lastik konusuna gelince michelin derim metzelet daha cabuk sertlesıyor iki lastigide kullandım mıchelin daha yumusak ve kaliteli lastik karar tabi senin

Valla ne yalan söyliyim, şimdi makine 1100, e bu iş keyif işi hiç keyfimi bozmiyim diye çok fazla ölçüme girmedim daha önce :) Bir de bende hypercharger da var son 2 senedir, yani olması gerekenden fazla yakıyor. En son geçen hafta ölçtüm, hypercharger+spor eksozdan sonra km 25 kuruş uzun yolda. 30 kuruş sıkışık trafikte yaktı. Uzun yolu genelde 90-100 km hızla (aralarda 160 a kadar da çıkarak) 2 kişi ve bol eşya-ağırlık ile (motora beraber toplam ağırlığımız 450 kilo civarına ulaştı) kullandım. Ama dediğim gibi şu anda normal bir 1100 den fazla yakıyor.

Lastik tavsiyeleri için herkese teşekkürler.

Bu arada 1100 ler için marş dişlisi seti üretiliyor artık 3. parti ebaydan gördüğüm setin fiyatı 125 dolar.

Hoppaaaa buna çok sevindim :)
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Bugün trafik sigortası yenilemesini ergodan 92 liraya yaptırdım fiyatları düşürmüşler baya arkadaşlar
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar bauhaustan turtle wax boya koruyucu cila aldım ama bunu uygulamadan önce pasta yapmak da gerekir mi kılcak çizikler mevcut birtane de derin var ama o önemli değil sadece temizlensin parlasın istiyorum boyalı kısımları için boya koruyucu cila yeter mi ? yoksa adı üstünde boyayı çok iyi duruma getirip sonra o halini koruması için mi bunu sürmek gerekir ? düşünceleriniz ve tecrübeleriniz neler söylüyor ? (bu arada krom yerle için ayrı bir temizleyici parlatıcı aldım)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bizim boyların üzerinde vernik varmış (anlamam pek pasta cila yapanlar öyle söylüyor, onların yalancısıyım) bu sebeple o küçücük kılcal çizikler ne kadar pasta cila yapsan da gitmiyor, arabalardaki gibi olmuyor. Defalarca denedim olmuyor maalesef, bir sonraki yıkamada eski haline dönüyor, depoyu ve çamurlukları krom kaplatacağım sonunda o olacak :)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
8
bir arkadaşım kadıköyden motor bakmaya gidiyor bugün motorun linkini veriyorum ne düşünüyorsunuz ? ayrıca bir ustaya göstermek istiyor ama kadıköy tarafları benim içinde motor konusunda tanıdık yok, var mı önerebileceğiniz? cevaplar için şimdiden teşekkürler !:thumright
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2005-model-servis-bakimli-full-dragstar-132270938/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst