Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Debriyaj milinin rulmanı var ama onun olmadığını düşünüyorum. Motor yatağında sorun olsa (şimdiye kadar hiç duymadım Deragstarlarda böyle bir sorun) boşa aldığında neden yapmıyor. Bunu diyen usta, boştayken motorun da çalışmadığını zannediyor herhalde :mrgreen:

Bir arkadaş (2000 modeldi ondaki de) TPS'i arızalıydı, benden istemişti bayağı da aramıştık. Sorunu seninkine çok benziyordu, TPS mefta olduğundan bir silindire yeterli karışımı vermiyordu. OHM metre ile test edilebilir diye biliyorum. Bir kontrol ettirebilir misin TPS'i?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=673708519376371&set=pb.377496085664284.-2207520000.1404806714.&type=3&theater
Bunu değerlendirecek olan var mı arkadaşlar :)
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@draggy selam,
birde TPS ye baktırayım bakalım ne çıkacak :)
@dragsitan yarın bir bakıcam TT ye bize uygun bir şeyler var mı diye ama sanmıyorum olacağını. Olsa da o TT :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
İllaki çıkar bir şeyler bence. Akşam iş çıkışı gideceğim ben de. Hatta olmadı buluşuruz uygunsan. Ustaya da uğrarız hazır oraya gelmişken.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
TT Custom Kızıltoprak elinde kalan aksesuarları satıyor garaj satışı şeklinde. Güzel parçalar var gibi.
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Dün TT Kızıltoprak' a gittim ama maalesef ki satılan parçaların %80 lik bölümü Harley Davidson için, metric diş parça yok denebilecek kadar az. Gözüme çarpan bir sürü Dragstar orjinal egsozu var. İhtiyacı olan varsa temin edebilir.

Selamlar,
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Sormadım @draggy ilgimi çekmediğinden dolayı...:)
Ama şöyle bir örnek vermem gerekirse,
Bir arkadaşa Harley Davidson komple amortisör aldık, mesnet, riser, gidon, fren kolları,kaliperler, butonlar ve aynalar dahil 800 TL ye aldık.
Bu bağlamda muhtemelen bayağı uygun fiyatla alınır diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
hadi ya iyiymiş, harley kontrollerine fena kafayı taktım bu aralar, benimkiler mat alüminyum gözüme batıyor. Bir operasyon yapabilirim onlara. Tam adresi nerede Kızıltoprakta?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam Arkadaşlar,

Çanakkale sürüşünde aldığım tüm benzin ve sarfiyat detaylarını ekliyorum..Sonuçtan çok çok memnunum ..Motoru almadan önce yaptığım araştırmalarda benim yakaladığım değerleri pek görememiştim.Tüm yakıt harcamaları fişli ve belgeli ayrıca şahitli..Malum Erkan'da Çanakkale'de ve dönüşte sağolsun bana eşlik etti.. Erkan'nın değerlerde hemen hemen aynıydı ..
Motorum 2005 model 14.000 km (KM düşük olması doğru yönde bir etken sanırım)

Alınan LT........Ücret........Yakıt Alınan KM........100 KM Ort........Litrede başına........16 LT Ful depo ile tahmini
9,59...............49....................201.....................4,77................0.24...........................335
12,5...............64....................465.....................4,73................0.24...........................337
8,56...............43,96...............644.....................4,78................0,24...........................328
10,52.............54....................871.....................4,63................0.23...........................345


Toplam alınan litre...............................41,17 LT
Toplam yapılan KM...............................871 KM
Topalm ödenen ücret..........................210,96 TL (Güncel benzin fiyatı 5,130 TL)
100 Km de ortalama yakıt tüketimi.........4,72

En son benzin aldığımda 871 km olmuştu.Bağcılardan aldım.Eve geldiğimde toplam 915 km yol yapmıştım
Güncel litre fiyatı 5,130 tl
Ortalama hız 110 KM civarı (200 km civarı Çanakkale ve İstanbul içi 60 km ortalama hız)..Aralarda 155 km denemelerimde oldu tabii..
Şehir içi ile şehir dışı oldukça farkediyor.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ben de şehir dışı daha fazla yakıyor, tapa gaz gitmekten tabiki :) Bir tavsiye 5. vites 90-95 arası sürerseniz 4 lt yi de görürsünüz :)
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
57
Üstadlar Pazartesiden cumaya 5 günüm var izmire gitmeyi düşünüyorum Yalova Bursa Bandırma Çanakkale Ayvalık İzmir birer gün kalmayı düşünüyorum tavsiyesi olan var mı
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Assos :) kesinlikle tavsiye ederim hayallerimin beldesi, emekliliğimi geçirmeyi plandığım yer :)

Bu arada garaj satışına gittim, biraz karışık geldi, fiyat listesi yok, içeri götürüp geri getiriyor fiyatı için uygun gelmedi açıkcası, ama tişörtleri güzeldi 3 tane aldım. Bir de Custom Chrome aksesuar kitapçığı (kitapçık demeyelim, kafaya vursam öldürür, 1000 sayfa mı ne :) )
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Assos'un inanılmaz bir hayran kitlesi var.Benimde hayalim dağlarında kamp kurup ufak çaplı atın madenciliği yapmak :))
Çanakkale,şehitlik gezisi v.s düşünüyorsan güzergah ve kalacak yer için tavsiyelerim olur..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
benim motor sanırsam 14 lt yakıt ile sehiriçi 290 km yapıyor şehirdışını bilemem ölçmek nasip olur inş..
tatil için konuşuyorsak marmaris tam bana göre ama işin içine hayal girerse sabit kalamam yelkenli ile dünya turu yapmayı çok isterdim...ahh ulan ahh:(
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
@draggy o koca kitap ta olan malzemelerin %95 i maalesefki Harley boşuna kurcalama ben bir şey bulamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst