Sonunda sorunu çözdüm farların sigortası sağlamdı ama 10 luk sigortayı 25 lik ile değiştirdim sorun kalmadı TeşekkürlerO zaman elektrik tesisatında bir kopukluk vb. yoksa, sigorta da sorun var, ana sigorta kutusundaki tüm sigortaları bir kontrol et, bu kutunun dışında 3 sigorta daha var, ikisi Kutunun sağ tarafında altlı üstlü, akü kablosunun motora aktarıldığı yerde. tek olansa sigorta kutusunun sol üst tarafında onu da kontrol et. En basit sorunda soketlerden birinin çıkması olabilir, soketlere de bak.
Yine de sorunun çözülmüyorsa, tesisatının bir yerinde kopukluk var.
slm arkadaşlar bir gv650 kullanıcısıydım dragstar 1100 düşünüyorum fakat söylentiler var şaft sorunu marş rublesi sorunu gibi sport model olsun diyorum. fakat radyatör olmadığı için motor şehir içinde şişme yaparmı kusura bakmayın dragstar hakkında bilgim olmadığı için yardım istiyorum birde bu motor hakkında bilginiz varmı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kusursuz-10-uzerinden-9.9-luk-makine-2-sahibinden-29800-km-de-163700172/detay/

slm arkadaşlar bir gv650 kullanıcısıydım dragstar 1100 düşünüyorum fakat söylentiler var şaft sorunu marş rublesi sorunu gibi sport model olsun diyorum. fakat radyatör olmadığı için motor şehir içinde şişme yaparmı kusura bakmayın dragstar hakkında bilgim olmadığı için yardım istiyorum birde bu motor hakkında bilginiz varmı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-kusursuz-10-uzerinden-9.9-luk-makine-2-sahibinden-29800-km-de-163700172/detay/
cok faydalı bilgi oldu benim icin ve forum kullanıcıları icin size bi sorum daha olacak son olarak yakıt tüketimi nedir 1100 lügün 5lite 6.5litre 5.5litre yazan yazan yerler var tabi yakıt isi kullanıma bağlı bir olay sakin kullanımda 90- 120 km hızlarda ortalama ne yakar yada canın sıkıldı bastın 150 160km hızlarda mutlaka ölçmüsündür 4 yildır kullandıgina göre4 yıldır Dragstar 1100 sport kullanıcısıyım. Marş rublesi sorunu hem var hem yok, aslında buna akü sorunu demek daha doğru olabilir. Eğer marşa bastıktan sonra, marş motoru çevirir ama motor daha çalışmaya fırsat bulamadan aküden gelen güç yetersiz kalır ve marş motoru da durursa, o zaman motorun geri vurup marş rublesini kırma ihtimali oluyor. Daha doğrusu yukarıda dediğim olay her olduğunda rubleye biraz zarar veriyor ve en son bir kere daha olduğunda kırıyor (ilk seferde de kırabilir ama düşük ihtimal). Ancak dediğim gibi bu daha çok bir akü sorunudur. Akü orjinal (Yuasa da olur) ve daima tam şarjlı-kuvvetliyse ruble sorunu yaşamazsınız. Benim de aküm bir kaç kere (belki 10 defa) bu şekilde yetersiz kaldı ama marş rublesi kırmadım. Burada püf nokta motorun çalıştığından emin olana kadar marşa basmaya devam etmektir (kışın mutlaka jikle ile çalıştırılmalı). Motor çalıştıktan sonra da birkaç saniye marşa basmaya devam edebilirsiniz bir sorun olmaz, Yamaha ona göre bir dizayn yapmış.
Şaft problemi diye bir şey duymadım ve yaşamadım. Isı problemi hiç yaşamadım, yaz-kış çok sıkışık trafiğe de girdim şişme ya da bacaklarda çok aşırı rahatsızlık hissetmedim. Ancak bir ay önce Cobra eksoz aldım bundan sonra ne olacak görücez.
Genel olarak motorumdan çok memnunum, kullanımı konforu gayet güzel. Bileşenler basit, arıza çıkarması çok çok zor bir makina. Akü olayına dikkat ettiğiniz sürece problem yaşamanız çok zor. Ancak yukarıdaki arkadaşa katılıyorum, bu motor al-sat olayı 650 ye göre daha zor olan bir motor. Uzun yıllar kullanacaksanız çok memnun eder, ama alayım bi iki kullanayım satayım diyorsanız Dragstar 650 tavsiye ederim.
Arkadaşlar;
Gelelim benim soruma. Lastik almam gerekiyor ancak Metzeler ile Michelin arasında kaldım. Fiyat ikisinde de aynı, sizlerden de bir görüş alabilir miyim?
cok faydalı bilgi oldu benim icin ve forum kullanıcıları icin size bi sorum daha olacak son olarak yakıt tüketimi nedir 1100 lügün 5lite 6.5litre 5.5litre yazan yazan yerler var tabi yakıt isi kullanıma bağlı bir olay sakin kullanımda 90- 120 km hızlarda ortalama ne yakar yada canın sıkıldı bastın 150 160km hızlarda mutlaka ölçmüsündür 4 yildır kullandıgina göre
lastik konusuna gelince michelin derim metzelet daha cabuk sertlesıyor iki lastigide kullandım mıchelin daha yumusak ve kaliteli lastik karar tabi senin
Bu arada 1100 ler için marş dişlisi seti üretiliyor artık 3. parti ebaydan gördüğüm setin fiyatı 125 dolar.