Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Benim sadece senede 1-2 ay kullandığım motorum 2007 çıkışlı olmasına rağmen 31 bin km de, km inandırıcı gelmedi :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Motosiklette km sayaclarina asla inanmam yeter ki motoru saglikli yururu iyi olsun iyice analiz etmek lazim bilen ile
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
7
4wur.jpg

arkadaşlar bu makina 2002 46 binde üzerinde costom yapılmış sizce bu makinanın ederi ne kadardır
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum ve çok merak ettiğim bir konu var. Öncelikle 15.000TL civarına Chopper arıyorum ve sıfır / ikinci el birçok modeli incelemekten kafam çorba oldu. Ayrıca Ankara'da pek ikinci el motor yok, bu nedenle sıfır ararken 2006 model 2500km'de yani garajda yatan bir XVS 650 Drag Star buldum. Fiyatı yüksek olduğu için beni aşacak ancak daha önceki sayfalarda da yazıldığı gibi yatan motor riskli midir? Motoru göstermek istesek Ankara'da hangi ustayı tavsiye edersiniz?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum ve çok merak ettiğim bir konu var. Öncelikle 15.000TL civarına Chopper arıyorum ve sıfır / ikinci el birçok modeli incelemekten kafam çorba oldu. Ayrıca Ankara'da pek ikinci el motor yok, bu nedenle sıfır ararken 2006 model 2500km'de yani garajda yatan bir XVS 650 Drag Star buldum. Fiyatı yüksek olduğu için beni aşacak ancak daha önceki sayfalarda da yazıldığı gibi yatan motor riskli midir? Motoru göstermek istesek Ankara'da hangi ustayı tavsiye edersiniz?

bence yatan motor çok risklidir.. malesef ankara'da yasamıyorum umarım arkadaşlar yardımcı olur sana
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
bence yatan motor çok risklidir.. malesef ankara'da yasamıyorum umarım arkadaşlar yardımcı olur sana

İyi bir usta bulup göstersek düşük kilometre ve yüksek modeli ile kaçmayacak bir motor aslında, ama içinden sürpriz çıkmasından korkuyorum. Servis & usta tavsiyesi çok iyi olacak :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
İyi bir usta bulup göstersek düşük kilometre ve yüksek modeli ile kaçmayacak bir motor aslında, ama içinden sürpriz çıkmasından korkuyorum. Servis & usta tavsiyesi çok iyi olacak :)

tabi ki ustaya baktırtmak sart eger sen bu konulara yabancıysan.. fakat şöyle bir durum usta adam zaten sana çok yatmış bır motoru alırken 2 kere dusun der ben bu zaman kadar hiç bir ustadan aksi bir söz duymadım

plastık aksamlar motorun bulundugu yerın hava şartları iyi değilse yada değişken ise ( rutubet nem sogukluk sıcaklık vs vs ) çatlar yada sertleşir ( karburatör diyaframları amortisör keçeleri manifoltlar vs vs ) daha sonra bunlar sen kullandıkca kendını belli eder masraf cıkartır ayrıca sılındır yatakları karıncalaşır ( çok uzun zaman motor çalışmaz ise ) ki bu durum motor ıcın felakettır.
kısacası çalışan demır pas tutmaz:)

not:motor sahıbı bılınclı bır kullanıcı ıse durum değişebilir.
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
İlginize çok teşekkür ederim, o zaman mümkün olan en yeni modelli ve modeline uygun kilometreli XVS 650 ya da VT 750'yi bulmam gerekiyor. Ankara'da seçenek çok az, biraz bekleyelim bakalım..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Motorda uzman değilim ancak hissiyatım 2600 km deki bir makinada yatsa dahi çok okzayon olmayacağı yönünde.Yada yakıştıramıyorum :) Aradabir çalıştımışsa süper..KM leri düşük motorlara karşı engel olamadığım aşırı bir sempatim var.Gerçi aynı sempatim arabalar içinde geçerli..Eğer km yüksek ve sonrasında yatmış ise işte o hiç mantıklı değil.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
13
iyi akşamlar arkadaşalar bu motosikletin selesi gibi sele yapmak işitiyorum bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim bu arada motosiklet dragstar 1100 http://imageshack.com/a/img841/7417/4wur.jpg
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Motorda uzman değilim ancak hissiyatım 2600 km deki bir makinada yatsa dahi çok okzayon olmayacağı yönünde.Yada yakıştıramıyorum :) Aradabir çalıştımışsa süper..KM leri düşük motorlara karşı engel olamadığım aşırı bir sempatim var.Gerçi aynı sempatim arabalar içinde geçerli..Eğer km yüksek ve sonrasında yatmış ise işte o hiç mantıklı değil.

%99 katılıyorum ama km düşük olsa bile yaşınında önemi var örnegin 2009 2010 model 2000 km de olması kabul edilebilir bir deger ama 2005 ise bu biraz sakıncalı diye düşünüyorum ama dedıgın gibi 2005 model bıle olsa arada çalıştırılmış ise sorun olmaz
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Arada çalıştırılmış olması da bana pek inandırıcı gelmez, 9 yıl boyunca akü bitmeden veya bitip de takviye ile kim uğraşır ki.. Muhtemelen bir heves alınıp binilmedi, zaten ilandaki fotoğraflar da kiler / kömürlük gibi bir yerde çekilmiş :)

Ankara'da Yamaha nereye gösterilir? 2006 model ve 5000km'de buldum, lastikleri vs. yeni, bakımları eksiksiz ise sizce ederi nedir?
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Bugün ikinci el bir XVS650'ye bakmaya gittim, malesef yeni başlamak için hiç uygun olmadığını görür görmez anladım. Motora oturduğum an korkmaya başladım ve ağırlığı gerçekten alışık olmayan birisi için çok fazla, sanırım en iyisi GV250 gibi bir makine ile başlamak :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Bugün ikinci el bir XVS650'ye bakmaya gittim, malesef yeni başlamak için hiç uygun olmadığını görür görmez anladım. Motora oturduğum an korkmaya başladım ve ağırlığı gerçekten alışık olmayan birisi için çok fazla, sanırım en iyisi GV250 gibi bir makine ile başlamak :)

vitesli motosiklet kullandıysan eger korkma gazı verip gittiğin zaman agırlıgı kalmıyor:)
dragstar çok dengeli bir motosiklettir.gv 250 de ıyı motordur fakat zaman geçtikçe sıkılıp satıp büyütüceksin boş yere masraf yapma ugraşma
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
vitesli motosiklet kullandıysan eger korkma gazı verip gittiğin zaman agırlıgı kalmıyor:)
dragstar çok dengeli bir motosiklettir.gv 250 de ıyı motordur fakat zaman geçtikçe sıkılıp satıp büyütüceksin boş yere masraf yapma ugraşma

Aynen katılıyorum..Başka bir mootor dersen katılırım ama dragstar gidişi şaftlı olması nedeni ile kısa fren mesafesi,tork ve beygirinin sınıfının en düşük değerlerine sahip olması,son hızı v.s emin ol GV250 den çok farklı değil.Ben sakat belimle kullnıyoum.Gv250 ye binmişliğim var.GV650 için söyleseydin kesinlikle katılırdım ama dragstar her vitesli motor kullanan kişinin rahatlıkla kullanabileceği bir motor
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Değil vitesli motor, scooter bile kullanmadım ilk motorum olacak. Endişem başlamadan korkup soğumak.. Yoksa Dragstar görünüş olarak tam aklımdaki motor, fiyatı da GV250 ile aynı sayılır..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Düşük cc ile başla hocam, vitesli tecrüben yoksa trafikte çok zorlar..
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Ehliyeti geç de olsa bu ay alıyorum, 30 yaşını beklemeyip sistem kolayken almadık şimdi kurslarda uğraşıyoruz :) Bugün aynı motora tekrar bakmaya gittim, zaten sağlam bir yan yatması mevcutmuş yeni farkettim, fiyat da gayet yüksek pek pazarlık yapmıyorlar. 250'liğin alışma sürecindeki hizmeti için al sat masrafını göze almam gerekiyor gibi hissediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst