Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Merhaba, benim de ilk motorum ve 250 cc ile başlamayı ben de çok düşündüm, araştırdım ve biranda dragstar alıverdim :) Motorun başına git 250 ya da 650 farketmez o elektriği hissettiğini al :) Tabi gerekli kurslar, güvenlik için gerekli kıyafetleri vs. tam yapılacak. Arkadaşların dediği gibi gaza basınca o ağırlık kalmıyor, trafik için de ise biraz tecrübe ile atlatıyorsun.

Lastik konusunu tartışmıştık :)Metzeller 888 aldım ve şuan için çok rahat, yola tutuş, virajarda falan çok rahat. Paylaşmak istedim.

Heybe demiri arıyorum classic ile custom'a aynı tip uyar mı ve ucuza nerden bulabilirim, destek olursanız çok sevinirim. Bende custom var, 2004
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Değil vitesli motor, scooter bile kullanmadım ilk motorum olacak. Endişem başlamadan korkup soğumak.. Yoksa Dragstar görünüş olarak tam aklımdaki motor, fiyatı da GV250 ile aynı sayılır..

Ozaman ben yanlış anlamışım.Tecrüben var sandım,Pratik ve tecrübe için ufaktan başlamak zorundasın.Kısa sürede Dragstar kıvamına gelirsin ama direkt binemezsin.Benim gibi ikinci el bir keeway v.b ile başlarsan çok avantajlı olursun.Hem alım satımda çok para ziyan etmezsin
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Alım satım zararını eğitimlere vererek o tecrübeyi edinmek var aklımda. Yani profesyonel eğitim veren yerlerde başlangıç eğitimleri 350-400TL, ileri eğitimler ile beraber 1000TL gibi bir rakama hafiften eğitim alınabiliyor. Sonrasında özel bir hoca ile saati 50TL'ye kendi motorumu alıp ders alabilirim diye düşündüm. Ehliyet sınavına kadar ilk eğitimleri alayım artık sonrasını düşüneceğim, zor işmiş :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Eğitim çok öenemli ama karşına çıkacak ani bir durumda elin,kolun beyne sormadan ani ve gerekli tepkiyi vermesini 3-4 günlük eğitim ile sağlayamazsın.Bu zamanla ve KM arttıkça olur.Buna yol tecrübesi ve pratiği derler :)
Bu sebeple madem hiç motor kullanmadın daha önce, daha az hızlanan ve dolayısı ile daha çabuk durabilen daha hafif bir makina tercih etmelisin
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
2 saatte motor kullanma ögretilir:)
benım arkadaş hiç bilmiyordu kavasaki 250 nınja ile 2 saat içinde ögrendi evine kendısı gitti:)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşlar kask fena kısmet olursa almayı planlıyorum.yarım kask ama shark markası ve tasarımı beni almaya cezbediyor.
gözlük ve maskesi cıkartılabiliyor 260 euro
big_156946052mva.jpg
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Selam, bu sene Türkiyeye Enes motorun bir şubesi getirmişti. bu konu da bahsi geçmişti. Düşünürseniz link : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/121108-shark-raw-2.html
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
arkadaşlar kask fena kısmet olursa almayı planlıyorum.yarım kask ama shark markası ve tasarımı beni almaya cezbediyor.
gözlük ve maskesi cıkartılabiliyor 260 euro
http://image5.sahibinden.com/photos/94/60/52/big_156946052mva.jpg

Bu da fena değil (Bell Rogue), yurtdışında Raw ve Rogue sıkça karşılaştırılan iki model:

bell_rogue_helmet_detail.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

Eğitim çok öenemli ama karşına çıkacak ani bir durumda elin,kolun beyne sormadan ani ve gerekli tepkiyi vermesini 3-4 günlük eğitim ile sağlayamazsın.Bu zamanla ve KM arttıkça olur.Buna yol tecrübesi ve pratiği derler :)
Bu sebeple madem hiç motor kullanmadın daha önce, daha az hızlanan ve dolayısı ile daha çabuk durabilen daha hafif bir makina tercih etmelisin

XVS1100 almaya karar verdim, 1-2 yıl içerisinde çok değerleneceğini düşünüyorum ve makineye gerçekten hasta oldum. Tabi kullanmak için de eski bir 250'lik arıyorum, Dragstar'ı kapalı garajda ustalık günlerime saklayacağım :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ben fena taktım kafaya yarın bakıcam gidip kaska

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

arkadaşlar bu sabah anes motora gidip kaska baktım 260 euro değil 26 euro bile vermem kask çok dandik sırf görüntü:S
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
ben fena taktım kafaya yarın bakıcam gidip kaska

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

arkadaşlar bu sabah anes motora gidip kaska baktım 260 euro değil 26 euro bile vermem kask çok dandik sırf görüntü:S

dış kabuk malzemesi termoplastik sanırım ; bu görüntüde kaliteli bir kask yapsalar süper olurdu.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Temel'e sormuşlar;
Güzel kadın mı istersin çirkin kadın mı?
Temel hiç düşünmeden tabikii çirkin kadın demiş..
Sebebini sorduklarında güzellik gelip geçici cevabını almışlar :)
Güzelliği,değil güvenliği tercih ediniz..
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Bu motora (veya genel olarak Chopper tarzına) yakışacak en güvenli kask hangisi sizce? 750TL ayırdım (tane başı, iki tane alacağım hanımı da koruyalım :)) ama hala karar veremedim. Eğitimler başlıyor ve ben kendi kaskımla katılmak istiyorum. LS2 FF396 denedim, özellik ve yıldız bol ancak daha uzun sure kullanacağım bir kask olmasını istiyorum..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
bende LS2 kask var hiç memnun değilim zira kapalı kaskı pahalı ucuz yapan özellikleri var
1.içeri rüzgar sesi ugultusu alıyor mu?
2.havalandırması iyi mi?
3.camları buharlanma yapıyor mu?
4.aerodinamik özellikleri iyi mi?
5.cene kapagı açık iken agırlık dengesi iyi mi?

LS2 kaskında ben bunların hiç birisini görmedim sana tavsiyem shark evo 3 kaskına bakman olucak arkadaşımda var ve çok iyi yukarda saydıgım bütün özellikler var emin ol fiyatıda ls2 nın 3 katı ama parana degecektir bir incele istersen link;

http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-shark-evoline-seri-3-moovit-turuncusiyah-cesitli-bedenlerde-133831216/detail
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
hocam yanlış anlama ama bende 1 kapalı 1 çeneden açılır LS2 kask var hiç rüzgar sesi duymuyorum 150-160 larda seyrettiğimde bile bizim motorlar sağolsun egsoz sesinden rüzgar sesine sıra gelmiyor sesi sorun etme kulak tıkacı takarsın.buhar için spreyler var kesin çözüm.çene kapağı açık seyretmiyoruz zaten.ama bir konu vardı bugün http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/130840-ilk-ciddi-kazami-yaptim.html çeneden açılır ı rafa kaldırıp kapalı mı alsak diye düşündürdü.chopper a yakışacakmı diye bende düşünmüştüm daha öncede manisa-burhaniye arasında gittikten sonra montun kaskın halini görünce(entomoloji labaratuarı gibi) kapalı almıştım.en azından 90-100 gibi hızlarda ağzınıza böcek girmesini istemiyorsanız kapalı kask tan şaşmayın derim.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
hocam yanlış anlama ama bende 1 kapalı 1 çeneden açılır LS2 kask var hiç rüzgar sesi duymuyorum 150-160 larda seyrettiğimde bile bizim motorlar sağolsun egsoz sesinden rüzgar sesine sıra gelmiyor sesi sorun etme kulak tıkacı takarsın.buhar için spreyler var kesin çözüm.çene kapağı açık seyretmiyoruz zaten.ama bir konu vardı bugün http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/130840-ilk-ciddi-kazami-yaptim.html çeneden açılır ı rafa kaldırıp kapalı mı alsak diye düşündürdü.chopper a yakışacakmı diye bende düşünmüştüm daha öncede manisa-burhaniye arasında gittikten sonra montun kaskın halini görünce(entomoloji labaratuarı gibi) kapalı almıştım.en azından 90-100 gibi hızlarda ağzınıza böcek girmesini istemiyorsanız kapalı kask tan şaşmayın derim.

olabilir ama benim kaskta ıntercom var 70 70 km de sorun yok ama üstü hızlarda ugultudan ne müzik dinleyebiliyorum nede telefonla konuşabılıyorum ses benı çok rahatsız ediyor kulak tıkacı takıcaksam bir anlamı kalmaz tabiki güvenlik önemli ama konforda önemli,istanbul trafıgınde sıcak havalarda çene baglantısını açmak istiyor insan ister istemez,buhar spreyi kullanıla bilir tabi ki ama ben bunlara hiç gerek olmadan adam gibi parasını verip adam gibi kask almak taraftarıyım
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Alabiliyorsanız Bell, daha düşük bütçe ise Scorpion tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Ben çene açılır caberg rhyno kullanıyorum ve alırken bakmıştım 5 yıldıza sahip ender kasklardan ama yeni kask alsam fullface tercih ederim.çene açılmasını hiç kullanmıyorum çünkü.Fullface mantık olarak daha güvenli geliyor insana..Geçen yanlış hatılamıyorsam bu sitedeki sponsor linklerdine nolan görümüştüm 340 tl.Arkadaşımın kullanıdğı ve çok memnun kaldığı bir kask..Söylediğin fiyat limitlerine uygun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst