Merhaba, benim de ilk motorum ve 250 cc ile başlamayı ben de çok düşündüm, araştırdım ve biranda dragstar alıverdim
Motorun başına git 250 ya da 650 farketmez o elektriği hissettiğini al
Tabi gerekli kurslar, güvenlik için gerekli kıyafetleri vs. tam yapılacak. Arkadaşların dediği gibi gaza basınca o ağırlık kalmıyor, trafik için de ise biraz tecrübe ile atlatıyorsun.
Lastik konusunu tartışmıştık
Metzeller 888 aldım ve şuan için çok rahat, yola tutuş, virajarda falan çok rahat. Paylaşmak istedim.
Heybe demiri arıyorum classic ile custom'a aynı tip uyar mı ve ucuza nerden bulabilirim, destek olursanız çok sevinirim. Bende custom var, 2004
Lastik konusunu tartışmıştık
Heybe demiri arıyorum classic ile custom'a aynı tip uyar mı ve ucuza nerden bulabilirim, destek olursanız çok sevinirim. Bende custom var, 2004