herkese selamlar;
sabahları çalıştırmakta sorun yaşayan varmıdır, ben 2 gündür çalıştıramıyorum motoru, bu gün akü iyice zayıflayınca bıraktım, akşam iş dönüşü 10 dk çalıştırdım akü zayıflamış belliki şimdi çıkıp akü dolmasına vesile olacağım

asıl danışmak istediğim dragstarla ilk kışım olduğu için, -4 de nasıl çalıştıracağız motoru, jikle gaz start basma süresi, eski 250 lik motorumla daha zor şartlarda çalıştırmıştım motoru. dragstarda farklı bir durummu var dedim.
Paylaştığınız tecrübeler için şimdiden teşekkürler.