Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
81
bulursun bulmasına ama alıcagın motora belli bir kaç masraf yapman gerekir sonucta o fiyata muayyer bişey bulman zor ama genede araştır derim..
sana bulunacagım tavsiye sabret 13 14 bın bırıktır adam gıbı bısey al kafan rahat olur ugrasmazssın

öğrenci olduğum için daha fazla nakit çok daha fazla beklemek anlamına geliyor malesef

Ortalama bir motor denk getirebilirsem o fiyatlara ve tabi ihtimaller dahilindeyse aranıza katılıcam

diğer türlü gv250 sayfasına :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kavrama dislisini degistiriyoruz. Balata conta felnda degistircez. Haydi bre semsiye japona binmenin keyfinin faturasi denk geldi

hocam merak ettim motoru aldığında kaç km idi? Piyasada 30-40 bin km olan motorlarda bu tür durumlar duymaya başladım... Açıkçası km düşürüldüğünden şüphe etmeye başladım..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
dip not: hangi parçalara ihtiyacın olacak onu da yaz, yedeklerimde varsa veririm, yoksa ebaydan hallederiz.
 
Katılım
27 Ocak 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar Selamlar,

Senelerdir foruma girmiyorum, gerek başka siteler gerekse iş yoğunluğundan dolayı fazla zaman bulamıyorum.
Yıllardır bindiğim dragstar 650 classic motoruma aksesuar ararken tekrar site aklıma geldi. 3-4 gündür yorumları okuyorum, güzel bilgiler var herkesin eline emeğine sağlık.

Hepinize mutlu günler
Saygılarımla,
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Arkadaşlar merhaba,
Bende 3 hafta önce 14.000 km'de dragstar 650 aldım ve aranıza katıldım :cherry:

Aracın muayenesi yoktu ve egzoz sesi yüzünde takılacağını tahmin ettim ve kara kara düşündüm.
Motosikletimin üzerinde vince & hines egzoz (gök gürültüsü maşallah :mrgreen:) olmasına rağmen muayeneden hiçbir sıkıntı olmadan geçtim.

Bu tarz bir motorla çok km yapmadığım için maslak motosiklet muayene istasyonuna da gitmek, tabiri caizse yemediği için evime çok yakın olan mimarsinan muayene istasyonuna gittim.

Belkide çok kıl birine denk gelmedim. Ama bilginiz olsun diye söyledim. :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar merhaba,
Bende 3 hafta önce 14.000 km'de dragstar 650 aldım ve aranıza katıldım :cherry:

Aracın muayenesi yoktu ve egzoz sesi yüzünde takılacağını tahmin ettim ve kara kara düşündüm.
Motosikletimin üzerinde vince & hines egzoz (gök gürültüsü maşallah :mrgreen:) olmasına rağmen muayeneden hiçbir sıkıntı olmadan geçtim.

Bu tarz bir motorla çok km yapmadığım için maslak motosiklet muayene istasyonuna da gitmek, tabiri caizse yemediği için evime çok yakın olan mimarsinan muayene istasyonuna gittim.

Belkide çok kıl birine denk gelmedim. Ama bilginiz olsun diye söyledim. :cat:

Bana hep kılları denk geliyor, bu hafta yaptırtmam lazım benimde..
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
selamlar cümleten. umarım herkesin keyfi yerindedir. takım lastik aldım yalnız nerede montaj yaptıracağım bilmiyorum... avrupa yakasında varsa bilindik önerebileceğiniz bir yer minnettar olurum üstadlar. bir de işçilik ne kadar alırlar?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
selamlar cümleten. umarım herkesin keyfi yerindedir. takım lastik aldım yalnız nerede montaj yaptıracağım bilmiyorum... avrupa yakasında varsa bilindik önerebileceğiniz bir yer minnettar olurum üstadlar. bir de işçilik ne kadar alırlar?

Ben lastikleri de oradan almıştım o yüzden işçilik için bir şey diyemem ama Mecidiyeköy'deki Merkez Servis var.
 
Katılım
7 Şub 2013
Mesajlar
108
eyvallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

olmadı :) bulamıyor linkten yeri.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Selam arkadaşlar.Topicten gelen olacağını yine tahmin etmiyorum ama bu hafta sonu Sakarya Motofestte kısmetse olucam,Katılmak isteyen olursa Cuma ve cumartesi günü olarak iki ayrı ekip yola çılıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst