Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Benimde hİç tarzım değil.Benim tarz muhtemelen Draggy nin motoru ama resmini saklıyo :)
Draggy ben Yalı mahallesi maltepeden daira arıyordum ama yeni sahil doldurma ve marinadan sonra fiyatlar bir anda uçtu ve çok pişman oldum üçe beşe baktığıma.Kredilerde yükseldi.Bu aralar sancaktepe ve Kurtköy taraflarında yer bakıyorum.İkisinede metro geliyor.Tavsiyen varmı Kurtköy taraflarında?Hatırladığım kadarı ile sen Kurtköy tarflarından almıştın..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Benimki uyguna geldi abi ama tapusundaki sorunları temizleyene kadar canım çıktı, bir de ev harebe haline gelmiş 5 senedir boş durmaktan ustalar çalışıyor şimdi içinde, Remax Mega da İsmail var, bir ona sor istersen..
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
merhaba ustadlar bizim memlekette yaşını almış bi amcanın drgstarı var satacak.. vizede çalıştığımdan vizeye geldiğinde gördğm.
2006-yada 2008 modeldi sanırım motor daha kız gibi .. yeterli bütçem olsa ben alacağım ama malesef.. netteki fiyatların üzerinde bi fiyatı war .
ama haklı sanırım km orjinal 4900 larda garajda saklıyormuş.. bilginize ii forumlar..
bir kaç resim çekmiştim net yamukluk yapmazsa gönderiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

shvg2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

shvg2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

shvwh.jpg

shw3l.jpg
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Benimki uyguna geldi abi ama tapusundaki sorunları temizleyene kadar canım çıktı, bir de ev harebe haline gelmiş 5 senedir boş durmaktan ustalar çalışıyor şimdi içinde, Remax Mega da İsmail var, bir ona sor istersen..

Selam herkeze,

Draggy hocam bakıyorum halen valla alamadık bir mekan.Bu benim için muhtemelen hayatımdaki son hareket olacak.Yani tek atımlık kurşun olayı.120 ay kredi çekicem ve 10 sene kıpırdama şansım olmayacak.Tabi doğal sebepler,Allah korusun ölüm kalım,ben veya hanımın işten atılması v.s gibi durumlar hariç.o yüzden çok çok dikkatli ve seçici davranmaya çalışıyorum..

Bir türlü görüşemedik topic olarak.O kadar Dragstar var ülkede ama bizim topicte hiç hareket yok anlamadım gitti.Birkaç geziye gittim Sakarya ve Yalova festivallerine katıldım v.s ama sadece Dragstarlar ile şöyle bir sürüş yapmak isterdim açıkcası..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

Dragistan yakalandın online gördüm seni bir iki kelam yazda topic şenlensin..
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Valla yazıyordum aslında o sırada ama araya iş girdi; ve hala mesaideyim :)

Necmi'nin yeni yerine bırakmıştım motoru, aldım. Motor indirmeye falan gerek yok, debriyaj balataları dedi ve değiştirdik. Makine saat gibi oldu dedi. Gittim motoru almaya o yoktu dükkanda ama başkasıyla konuştuk işte, öyledir böyledir diye. Debriyaj balataları yanmış resmen, kapkaraydı.

Neyse motoru alıp gitmeden çanta duran yeleği giyeyim de gömlekle kalmayayım yolda dedim; demez olaydım. Çantamın kilitlerinin ikisi de yalan olmuş. Açma klipsleri nanay yani.
Düşmüştür diyor adam, ya kardeşim düşer mi hiç, akla mantığa sığıyor mu? Bugüne kadar oynamayan şey, düşer mi gözünü seveyim dedim. İnternetten bakınmaya başladı, temin edelim de takalım diye ama hikaye olarak kalacak gibi. Gerçi Necmi aradı sonra konuştuk, ben halledeceğim dedi. Halledecektir, Allah var, namuslu adam tanıyabildiğim kadarıyla.

Gel gelelim ben yola çıktım Anadolu yakasından karşıya geçerek dönüşte ufak ufak denedim ama yine istediğim ve hatırladığım performansa dönmemiş. Tamam debriyajdan belli fark var ama, titreşim çok azalmış eski haline nazaran. Hala bana kalırsa silindirde bir ses var ve eşime göre arkada otururken ıslık gibi bir ses de alıyormuş. Valla kış da geldi artık zaten vereceğim @draggy 'ye motoru, yeni evinde oynasın üstünde kafasına göre. :) Ne dersin Devrim üstadım :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
1
Merhabalar muayenede egzos sesinden dolayı geçemeyeceğini düşünen varsa egzosta bulaşık teli sokarak deneyebilir biz 2 sefer geçtik öyle....:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Valla yazıyordum aslında o sırada ama araya iş girdi; ve hala mesaideyim :)

Necmi'nin yeni yerine bırakmıştım motoru, aldım. Motor indirmeye falan gerek yok, debriyaj balataları dedi ve değiştirdik. Makine saat gibi oldu dedi. Gittim motoru almaya o yoktu dükkanda ama başkasıyla konuştuk işte, öyledir böyledir diye. Debriyaj balataları yanmış resmen, kapkaraydı.

Neyse motoru alıp gitmeden çanta duran yeleği giyeyim de gömlekle kalmayayım yolda dedim; demez olaydım. Çantamın kilitlerinin ikisi de yalan olmuş. Açma klipsleri nanay yani.
Düşmüştür diyor adam, ya kardeşim düşer mi hiç, akla mantığa sığıyor mu? Bugüne kadar oynamayan şey, düşer mi gözünü seveyim dedim. İnternetten bakınmaya başladı, temin edelim de takalım diye ama hikaye olarak kalacak gibi. Gerçi Necmi aradı sonra konuştuk, ben halledeceğim dedi. Halledecektir, Allah var, namuslu adam tanıyabildiğim kadarıyla.

Gel gelelim ben yola çıktım Anadolu yakasından karşıya geçerek dönüşte ufak ufak denedim ama yine istediğim ve hatırladığım performansa dönmemiş. Tamam debriyajdan belli fark var ama, titreşim çok azalmış eski haline nazaran. Hala bana kalırsa silindirde bir ses var ve eşime göre arkada otururken ıslık gibi bir ses de alıyormuş. Valla kış da geldi artık zaten vereceğim @draggy 'ye motoru, yeni evinde oynasın üstünde kafasına göre. :) Ne dersin Devrim üstadım :)

ıslık sesi manifolddan büyük ihtimal :) ev ile uğraşmaktan koca yazı 300 km ile bitirdim, şu an 1,5 aydır çalışmamaktan aküsü bile bitik :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
:) Sen bu hale gelecek adam mıydın? 300 KM'yi yakıştıramadım. Abi ev için daha önce dediğim gibi, yapabilecek bir şey olursa haber etmen kafi. Valla manifolddan ise yine iyice sıyırırım :) Ama şu 120'de inat etmesi ve silindirden geldiğini düşündüren ses asıl canımı sıkıyor. Onu da artık gelecek yaza halledeceğim gibi, ne para kaldı, ne vakit.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
:) Valla iş inada binerse öyle olacak gibi. Satmak istemiyorum, evladiyelik olsun diyorum ama o demiyor :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
benim şaft göçtü marmaris gezisi öncesinde difransiyel dişlileri şaft caplingi komple değiştirildi,bu arada haberiniz olsun 535 difransiyeli dragstara uyuyor ben öyle yaptım 500 tl ile yırttım..
dragistan ben cok merak ettim senın motordakı sorunu keşke bi ara görüşebilsek diyecegım ama polis 52 promilden ehliyetime 6 ay el koydu marmariste:S
bi ton kavga ettim sonrasında neyse herkese selamlar
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba. Ben de de 1997 650 Drag Star Sport var. Karbüratör emme manifoltlarında çatlaklar mevcut. Değiştirmek istiyorum. Parçaları bulabileceğim yer bilgisi verebilecek olan var mı? Teşekkürler.
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
arkadaşlar bende 2003 model sport tarzda xvs 650 sahibiyim artık..
bir kaç küçük parça ihtiyacım var, kocaelide ya da istanbul anadolu yakasında bildiğiniz temin edebileceğim bi yer var mıdır..?
bir çift arka sinyal -- yamalube yağ ( sürekli aldığınız uygun bir yer veya site ) -- sürücü sırt desteği -- yan çanta -- birde kask almayı düşünüyorum...aklma gelmeyen bir kaç parça daha...
tavsiye edebileceğiniz yer varmıdr..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst