[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yok be abii kaşınasım varmış arkadaşlarda bi el attılar..:mrgreen: banlayı verdiler..
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Yalova Termal diye sakli bir cennet varmis,sagolsun motoseyyah abimizin misafirperveligi ile haftasonu carsi iznim tek kelime ile super gecti,sakin,kucuk ama gezilecek gorulecek yeri cok olan bir memleket,tarihi hamamlari,parklari,bahceleri arasinda en cok acik termal sicak suyu olan yuzme havuzu hosuma gitti,zaman itibariyle girme firsatim olmadi ancak bu benim tekrar termale gitmeme yeterli bir sebep olacak..son olarak motoseyyah abimin motorunu kullanmak da bu gezinin kaymagi oldu..serdar abimize cok cok tesekkur ederim,samimi ilgi alakasi ve misafirperverliginden oturu ve herkesin ozellikle kalabaliktan ve yogunluktan sıkılmıs istanbuldaki arkadaslarin,tam bir nefes yeri..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ama yapılır mı bu, Yalova özlemiyle yanıp tutuşurken Termal'den bahsedilir mi hiç...:pale:

Havuzdan bahsetmişken, kar yağışının altında termal havuza girmek kadar da özlediğim bir şey yoktur herhalde. Herkese denemesini tavsiyte ederim.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Ne demek wolkanix kardeşim misafirperverlik milletimizin bir geleneğidir.Biz bişey yapmadık yahu.Söz Termal den açılmışken bir kaç foto yüklemek isterim. Özellikle Yalova motosiklet festivalinde buraya da gelmenizi tavsiye ederim. Zira Özellikle Termal bölgesinde motosiklet seyir güergahları sizlere unutamayacağınız güzellikler sunacaktır. Resimlerin Büyük hali için üzerine tıklayabilirsiniz.


Uploaded with ImageShack.us














---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------

Ama yapılır mı bu, Yalova özlemiyle yanıp tutuşurken Termal'den bahsedilir mi hiç...:pale:

Havuzdan bahsetmişken, kar yağışının altında termal havuza girmek kadar da özlediğim bir şey yoktur herhalde. Herkese denemesini tavsiyte ederim.

Bunu mu demek istediniz:cat:


Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
141
bu arada değerli akadaşlar hafta sonu yalovaya gezimiz var MAT (motorlu afet timi )olarak orada toplanacaklar UMKE(ulusal medikal kurtarma ekibi) olarak eşlik edebiliriz haberiniz olsun saygılar ...bursa bilecik yalova...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
bu arada değerli akadaşlar hafta sonu yalovaya gezimiz var MAT (motorlu afet timi )olarak orada toplanacaklar UMKE(ulusal medikal kurtarma ekibi) olarak eşlik edebiliriz haberiniz olsun saygılar ...bursa bilecik yalova...

Umarım hafta sonu size katılırım. Gerçi işim dolayısıyla hafta sonları daha yoğun çalışıyorum ,kısmet...
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
8
Yalova'da yaşayan arkadaşlar.. Ben henüz motorcu değilim ama olmaya çalışıyorum.. Bana bi maxi scooter önerin rica ediyorum. Yükle birlikte 200 Kg yi rahatlıkla şehirler arası taşısın ve birazda az yaksın.. Kymco 250i tavsiye ettiler ama benim aklım SW400, Burgman400, Nexus500 gibi motorlardaydı.. Çorba durumdayım şuanda.. Acaba öneriniz var mı ve hatta bildiğiniz bir motor var mı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ volkanix;

kardeşim yalova cok eski tarihi olan bir kent :) değerini bilmek gerek :bounce:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yalova'da yaşayan arkadaşlar.. Ben henüz motorcu değilim ama olmaya çalışıyorum.. Bana bi maxi scooter önerin rica ediyorum. Yükle birlikte 200 Kg yi rahatlıkla şehirler arası taşısın ve birazda az yaksın.. Kymco 250i tavsiye ettiler ama benim aklım SW400, Burgman400, Nexus500 gibi motorlardaydı.. Çorba durumdayım şuanda.. Acaba öneriniz var mı ve hatta bildiğiniz bir motor var mı?

Yamaha xmax 250 yi de düşünmeni tavsiye ederim.Yukarıda yazdığın motorlar da klansmanlarında lider motorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst