- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
iyi akşamlar gençlik...
Mezit hayrola ban hikayesi falan... zıvanadan çıkardılar galiba.
iyi akşamlar gençlik...














Ama yapılır mı bu, Yalova özlemiyle yanıp tutuşurken Termal'den bahsedilir mi hiç...ale:
Havuzdan bahsetmişken, kar yağışının altında termal havuza girmek kadar da özlediğim bir şey yoktur herhalde. Herkese denemesini tavsiyte ederim.

Mezit hayrola ban hikayesi falan... zıvanadan çıkardılar galiba.
a2 ehliyetine yazıldım abi.. kadı makine almaya..![]()
a2 ehliyetine yazıldım abi.. kadı makine almaya..![]()
Bugün motofest çekilişi sonucunda Ducati nin sana çıkmasını istedim ama kısmet değilmiş.:farao:
bu arada değerli akadaşlar hafta sonu yalovaya gezimiz var MAT (motorlu afet timi )olarak orada toplanacaklar UMKE(ulusal medikal kurtarma ekibi) olarak eşlik edebiliriz haberiniz olsun saygılar ...bursa bilecik yalova...
Yalova'da yaşayan arkadaşlar.. Ben henüz motorcu değilim ama olmaya çalışıyorum.. Bana bi maxi scooter önerin rica ediyorum. Yükle birlikte 200 Kg yi rahatlıkla şehirler arası taşısın ve birazda az yaksın.. Kymco 250i tavsiye ettiler ama benim aklım SW400, Burgman400, Nexus500 gibi motorlardaydı.. Çorba durumdayım şuanda.. Acaba öneriniz var mı ve hatta bildiğiniz bir motor var mı?