[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yalovayı bile görmedinki:mrgreen: karamürseli gezdik sadecek...:) ama çol ii gezdik...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Mezit bizim buralarda (gerçi hemen hepsini tanırım) motor sesinden en iyi anlayan usta hangisi bir fikrin varmı ? Belli belirsiz bir lıkırdı hissediyorum eksantrik zincir sesine benziyor ama gene de tereddütteyim..Sibop vuruntusu olmadığına eminim.
Özelden de yazabilirsin
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
serdar abi zeki abiler kulup kuruyolar abi can abi felan üye yapacaklar beni üye aruyolar ilgilenirmisin abi faal ekip bunlar..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
hatta beni bile yazdırrsın mezit serdar abi varsa bende varım ulem :) ben değil emmme babam yalovalı ee bir zamanlar bizde yalovalıydık ne far ederki :)
İşin aslını öğreneyim sanada haber veririz İrfan kardeşim.

---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 08:59 ----------

yaptırdınmı motoru abi can abinin yanına uğradım o söyledi...

Pek bir şeyi yokmuş sübap ayarlarıyla işi hallettik.Yalnız şunu söyleyeyim böyle usta nadir bulunur,işi biliyor motorun ciğerinden anlıyor,okumuş- yazmış ,çok yönlü hem alaylı hem mektepli anlayacağın.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İşin aslını öğreneyim sanada haber veririz İrfan kardeşim.

---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 08:59 ----------



Pek bir şeyi yokmuş sübap ayarlarıyla işi hallettik.Yalnız şunu söyleyeyim böyle usta nadir bulunur,işi biliyor motorun ciğerinden anlıyor,okumuş- yazmış ,çok yönlü hem alaylı hem mektepli anlayacağın.

aynen serdar abi şayet ciddi anlamda böyle bir dernekleşme, guruplaşma ve bu tarz sosyalleşmeler vb. olursa bundan heberdar edilmeyi çok isterim ve beni kocaeli yada yalovalı olarak görmesin arkadaşlar, ben hem kocaeliliyim hemde yalovalı :) :p:rendeer:

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

gelde bi üye kaydı yapim seni..:queen: özel kayıt sade sana özel

tamam kanka bu aralar seni göresimde var zati :) ama zaman ver bana biraz işlerim var aga , irfan arısı gene iş üzerinde , bitirmeye çalışıyorum :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
aynen serdar abi şayet ciddi anlamda böyle bir dernekleşme, guruplaşma ve bu tarz sosyalleşmeler vb. olursa bundan heberdar edilmeyi çok isterim ve beni kocaeli yada yalovalı olarak görmesin arkadaşlar, ben hem kocaeliliyim hemde yalovalı :) :p:rendeer:

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:57 ----------



tamam kanka bu aralar seni göresimde var zati :) ama zaman ver bana biraz işlerim var aga , irfan arısı gene iş üzerinde , bitirmeye çalışıyorum :)
ok beybi hasretle bekler özlemle kucaklarım...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

İşin aslını öğreneyim sanada haber veririz İrfan kardeşim.

---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 08:59 ----------



Pek bir şeyi yokmuş sübap ayarlarıyla işi hallettik.Yalnız şunu söyleyeyim böyle usta nadir bulunur,işi biliyor motorun ciğerinden anlıyor,okumuş- yazmış ,çok yönlü hem alaylı hem mektepli anlayacağın.
demek dedikleri kadar varmış iyi oldu demekki yalovadada usta varmış...:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1
S.a öncelikle
Bende karamürselde ikamet etmekteyim herhangi bir etkinlik yada yalovalı motorcuların buluştugu bir clup varsa üye olmak istiyorum...
etkinliklere katılmaktan cok büyük sevinc duyarım ...
Teşekkür ederim iyi forumlar dilerim
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
S.a öncelikle
Bende karamürselde ikamet etmekteyim herhangi bir etkinlik yada yalovalı motorcuların buluştugu bir clup varsa üye olmak istiyorum...
etkinliklere katılmaktan cok büyük sevinc duyarım ...
Teşekkür ederim iyi forumlar dilerim

A.selam :bestmt: e hoşgeldiniz. Biraz kendinizi tanıtsanız :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst